Квітень 2020

Середа, 29 Квітень 2020

Ананьїв бюро правової допомоги інформує: 28.04.2020

 

Карантинний бур'ян амброзія полинолиста та її шкодочинність

Бюро прав допомги


 

Ананьївське бюро правової допомоги інформує:

 

Як отримати виплати державних соціальних допомог на період карантину?

 

Під час обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби, коли людям заборонено зайвий раз виходити з дому, а більшість державних установ не приймає відвідувачів, гостро постало питання оформлення чи продовження соціальних виплат.

Для родин, які отримували державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям, яким вона була призначена раніше, строк виплати продовжується без подання необхідних документів на період здійснення заходів щодо запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), передбачених карантином, встановленим Кабінетом Міністрів України, з подальшим проведенням перерахунку розміру виплаченої державної соціальної допомоги на підставі заяви та необхідних документів, поданих після закінчення терміну дії зазначених заходів.

Для прикладу, якщо родина отримувала вищезазначену допомогу і 6-місячний період її отримання закінчився 31 березня, у квітні  допомогу буде продовжено автоматично, але після закінчення карантину родина зобов’язана звернутися до управління соціального захисту населення з заявою та всіма необхідними документами для здійснення перерахунку розміру виплаченої державної соціальної допомоги.

Для одержувачів державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю у випадку пропуску, в період здійснення заходів щодо запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), передбачених карантином, встановленим Кабінетом Міністрів України, строку переогляду особою з інвалідністю з дитинства або дитиною з інвалідністю виплата державної соціальної допомоги не зупиняється до закінчення терміну дії зазначених заходів з подальшим проведенням перерахунку розміру виплаченої державної соціальної допомоги на підставі заяви та результатів переогляду особи з інвалідністю з дитинства або дитини з інвалідністю, тобто після закінчення карантину здійснюється перерахунок розміру виплаченої державної соціальної допомоги на підставі поданої особою заяви та всіма необхідними документами.  

Для осіб з інвалідністю, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю» у випадку пропуску, в період здійснення заходів щодо запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), передбачених карантином, встановленим Кабінетом Міністрів України, строку переогляду особою з інвалідністю виплата державної соціальної допомоги не зупиняється до закінчення терміну дії зазначених заходів з подальшим проведенням перерахунку розміру виплаченої державної соціальної допомоги на підставі заяви та результатів переогляду особи з інвалідністю.

Строки звернення щодо призначення державної допомоги сім'ям з дітьми для осіб, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», продовжуються на період здійснення заходів щодо запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), передбачених карантином, встановленим Кабінетом Міністрів України, та один місяць після дати його завершення.

Зміни, що безпосередньо стосуються  внутрішньо переміщених осіб.

На період дії карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), та протягом 30 днів з дня його відміни:

- забороняється здійснення перевірок фактичного місця проживання/перебування внутрішньо переміщених осіб при призначенні (відновленні) соціальних виплат;

- комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам приймають рішення про призначення (відновлення) або відмову в призначенні (відновленні) соціальних виплат, без акта обстеження матеріально-побутових умов сім’ї;

- продовжується виплата внутрішньо переміщеним особам соціальних виплат (пенсій (щомісячного довічного грошового утримання), довічних державних стипендій, усіх видів соціальної допомоги та компенсацій, матеріального забезпечення, надання соціальних послуг, субсидій та пільг за рахунок коштів державного бюджету та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування), призначених до періоду встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19).

Раніше уряд схвалив рішення, відповідно до якого житлові субсидії на наступний період перепризначатимуть автоматично без звернення громадян.

Детальну інформацію з питань надання правової допомоги можна отримати у відділі «Ананьївське бюро правової допомоги» Подільского місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за адресою: м. Ананьїв, вул. Незалежності, 20 з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 17.00 або за тел. (04863)22226.

Інформацію про адресу найближчого місцевого центру чи  бюро правової допомоги можна отримати за єдиним телефонним номером  системи безоплатної правової допомоги – 0 800 213 103 (дзвінки безкоштовні зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України, цілодобово)

Read more

Четвер, 16 Квітень 2020

З Днем народження Магдієва Г.Г.

 

16 квітня свій День народження святкує депутат Ананьївської районної ради

Магдієв Гаджи Газімагомедович!

 

Шановний Гаджи Газімагомедовичу!

Прийміть щиросердечні поздоровлення з Днем народження!

Бажаю Вам міцного здоров’я, успіхів, миру, невгасної енергії та невтомності у Вашій щоденній праці.

Щиро зичу сповнення всіх Ваших мрій та побажань, реалізації життєвих планів та сподівань. Хай ніколи не покидають Вас Божа сила, наснага, дружня підтримка, повага, любов та вірність Ваших рідних і близьких. Бажаю Вам і Вашій родині добробуту, щастя та життєвих гараздів.

 

З повагою,

голова районної ради                  М.О. Балан

Карп2
Read more

Середа, 15 Квітень 2020

Ананьївське бюро правової допомоги інформує 15.04.2020

 

Ананьївське бюро правової допомоги інформує:

17 березня 2020 р. Верховна Рада України прийняла закони, спрямовані на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби та підтримку платників податків на період здійснення таких заходів:

  • Закон №530-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)», який набув чинності 17 березня 2020 р.;
  • Закон №533-IX  «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)», який набув чинності 18 березня 2020 р.

Законом №530-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України…» були прийняті, зокрема, наступні законодавчі ініціативи:

1. Щодо адміністративної відповідальності за порушення правил щодо карантину людей

Кодекс про адміністративні правопорушення доповнено ст. 44-3, згідно із якою порушення правил карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України «Про захист населення від інфекційних хвороб», іншими актами законодавства, а також рішень органів місцевого самоврядування з питань боротьби з інфекційними хворобами, тягне накладення на громадян штрафу від 1 до 2 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 17 000 до 34 000 грн), а на посадових осіб - від 2 до 10 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 34 000 до 170 000 грн).

Таким чином, вказана норма КУпАП є бланкетною, тобто відсилає до нормативно-правових актів, які регулюють правила карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм та є обов’язковими для виконання.

Так, відповідно до ст. 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», карантин встановлюється Кабінетом Міністрів України. У рішенні про встановлення карантину затверджуються необхідні профілактичні, протиепідемічні та інші заходи, встановлюються тимчасові обмеження прав фізичних і юридичних осіб та додаткові обов'язки, що покладаються на них, які і є відповідними правилами, відповідальність за які передбачена диспозицією ст. 44-3 КУпАП.

2. Щодо кримінальної відповідальності за порушення санітарних правил і норм щодо запобігання інфекційним захворюванням та масовим отруєнням

У КК України внесено зміни у ст. 325, згідно із ч. 1 якої, за порушення правил та норм, встановлених з метою запобігання епідемічним та іншим інфекційним захворюванням…і боротьбі з ними, якщо такі дії спричинили, або завідомо могли спричинити поширення цих захворювань, передбачено покарання у вигляді штрафу від 1 до 3 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 17 000 до 51 000 грн.) або арештом на строк до 6 місяців, або обмеженням волі на строк до 3 років, або позбавленням волі на строк до 3 років.

За такі дії, якщо вони спричинили загибель людей, або інші тяжкі наслідки (ч. 2 ст. 325), передбачено покарання у вигляді позбавленням волі на строк від 5 до 8 років.

 Зазначена стаття Кримінального кодексу також є бланкетною і відсилає до нормативно-правових актів, які регулюють санітарні правила і норми щодо запобігання інфекційним захворюванням та масовим отруєнням.

Такими нормативними актами є, як вже зазначалося вище, зокрема, Закон України «Про захист населення від інфекційних хвороб», постанови КМУ №211 від 11.03.2020 р. та №215 від 16.03.2020 р. та ін.

Відповідно до диспозиції ст. 325 КК України, кримінальна відповідальність на відміну від адміністративної наступає лише тоді, коли порушення правил та норм спричинили, або завідомо могли спричинити поширення відповідних захворювань.

Детальну інформацію з питань надання правової допомоги можна отримати у відділі «Ананьївське бюро правової допомоги» Подільского місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за адресою: м. Ананьїв, вул. Незалежності, 20 з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 17.00 або за тел. (04863)22226.

Інформацію про адресу найближчого місцевого центру чи  бюро правової допомоги можна отримати за єдиним телефонним номером  системи безоплатної правової допомоги – 0 800 213 103

(дзвінки безкоштовні зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України, цілодобово)

Read more

П'ятниця, 10 Квітень 2020

Ананьївське бюро правової допомоги інформує 10.04.2020

Як врегулювати трудові відносини в період карантину

Закон № 540-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)” (законопроект № 3275), який Верховна Рада прийняла 30 березня.

Законом передбачається вдосконалення правових відносин у багатьох сферах життєдіяльності, які зазнали змін у зв’язку із поширенням коронавірусу COVID-19». Зокрема, внесено зміни до Кодексу законів про працю України.
Статтею 60 введено форми організації праці – гнучкий режим робочого часу та дистанційну (надомну роботу).
Гнучкий режим робочого часу може встановлюватись на визначений строк або безстроково як при прийнятті на роботу так і згодом.
Цією формою допускається встановлення режиму роботи, який є відмінним від визначеного правилами внутрішнього трудового розпорядку, за умови дотримання встановленої норми тривалості робочого часу.
Гнучкий режим робочого часу може передбачати:
1) фіксований час, протягом якого працівник обов’язково повинен бути присутнім на робочому місці та виконувати свої посадові обов’язки; при цьому може передбачатись поділ робочого дня на частини;
2) змінний час, протягом якого працівник на власний розсуд визначає періоди роботи в межах встановленої норми тривалості робочого часу;
3) час перерви для відпочинку і харчування.
Облік робочого часу забезпечується власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом.
Застосування гнучкого режиму робочого часу не тягне за собою змін в нормуванні, оплаті праці та не впливає на обсяг трудових прав працівників.

Гнучкий режим робочого часу, як правило, не застосовується на безперервно діючих підприємствах, в установах, організаціях, при багатозмінній організації роботи, а також в інших випадках, обумовлених специфікою діяльності, коли виконання обов’язків працівником потребує його присутності в чітко визначені правилами внутрішнього трудового розпорядку години роботи (торгівля, побутове обслуговування населення, вантажно-розвантажувальні роботи, робота транспорту тощо) або коли такий режим є несумісним з вимогами щодо безпечних умов праці.


Дистанційна (надомна) робота – це така форма організації праці, коли робота виконується працівником за місцем його проживання чи в іншому місці за його вибором у тому числі за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій, але поза приміщенням роботодавця.
При дистанційній (надомній) роботі працівники розподіляють робочий час на свій розсуд, на них не поширюються правила внутрішнього трудового розпорядку, якщо інше не передбачено у трудовому договорі. При цьому загальна тривалість робочого часу не може перевищувати норм, передбачених статтями 50 і 51 цього Кодексу.
Виконання дистанційної (надомної) роботи не тягне за собою будь-яких обмежень обсягу трудових прав працівників.
При цьому, якщо працівник і роботодавець письмово не домовились про інше, дистанційна (надомна) робота передбачає оплату праці в повному обсязі та в строки, визначені діючим трудовим договором.
Відповідно внесено зміни в ст.21, ст.24, ст.113 Кодексу законів про працю України.
Так, у ст.21 (Трудовий договір) вилучена норма зобов’язань працівника виконувати роботу, визначеною угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові.
Доповнено ст.24 (Укладення трудового договору) пунктом 7) щодо обов’язкового додержання письмової форми при укладенні трудового договору про дистанційну (надомну) роботу.
Законом передбачено, що на час загрози поширенню епідемії, пандемії та (або) на час загрози військового, техногенного, природного чи іншого характеру умова про дистанційну (надомну) роботу та гнучкий режим робочого часу може встановлюватися у наказі (розпорядженні) власника або уповноваженого ним органу без обов’язкового укладення у письмовій формі трудового договору про дистанційну (надомну) роботу (ст.60 абзац2).
Доповнено статтю 113 щодо порядку оплати часу простою на період оголошення карантину.
Час простою не з вини працівника, в тому числі на період оголошення карантину встановленого Кабінетом Міністрів України, оплачується з розрахунку не нижче від двох третин тарифної ставки встановленого працівникові розряду (окладу).
Також текст Кодексу доповнено главою XIX Прикінцеві положення.
Під час карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на запобігання поширення коронавірусної хвороби (COVID-19), строки, визначені статтею 233 Кодексу законів про працю України (Строки звернення до районного, районного у місті, міського чи міськрайонного суду за вирішенням трудових спорів) продовжуються на строк дії такого карантину.

 

 

 

 

 

Детальну інформацію з питань надання правової допомоги можна отримати у відділі «Ананьївське бюро правової допомоги» Подільского місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за адресою: м. Ананьїв, вул. Незалежності, 20 з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 17.00 або за тел. (04863)22226.

Інформацію про адресу найближчого місцевого центру чи  бюро правової допомоги можна отримати за єдиним телефонним номером  системи безоплатної правової допомоги – 0 800 213 103 (дзвінки безкоштовні зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України, цілодобово)

 

Read more

Четвер, 02 Квітень 2020

Ананьївське бюро правововї допомоги інформує 02.04.20

 

Ананьївське бюро правової допомоги консультує

        

         Відшкодування шкоди внаслідок дорожньо транспортної пригоди.

ДТП - випадок що порушив нормальний процес дорожнього руху та привів до поранення, загибелі людей, ушкодження транспортних засобів та інженерних споруд.

Як результат ДТП – пошкодження транспортного засобу. Крім того, аварія на дорозі є суттєвою загрозою життю та здоров’ю людей. А отже, потерпілий має право вимагати виплату матеріальної та моральної шкоди від особи, винної у скоєнні ДТП, або від його страхової компанії.

Законодавством України передбачено обов'язкову наявність у всіх власників транспортних засобів поліса страхування цивільно-правової відповідальності. По суті ці поліси й будуть гарантією того, що Ви зможете отримати як мінімум часткову компенсацію збитку при ДТП.

І так, що потрібно зробити обом сторонам після ДТП це повідомити свої страхові компанії про страховий випадок. Винуватцю ДТП це дозволить уникнути необхідності самостійно відшкодовувати збиток потерпілій стороні, а потерпіла сторона після повідомлення своєї страхової для отримання страхової виплати, повинна звернутися із заявою в страхову компанію винуватця. На даному етапі дуже важливо для винуватця не пропустити терміни повідомлення своєї страхової компанії, інакше відшкодовувати збиток буде сам винуватець ДТП, а не його страхова.

Після подачі потерпілим заяви в страхову компанію винуватця, представник такої страхової повинен провести огляд транспортного засобу і оцінити розмір збитку, який підлягає відшкодуванню. Його розмір можна оскаржити, шляхом проведення потерпілим самостійної оцінки збитку, звернувшись в офіційні СТО або оціночні організації.

Однак бувають випадки, коли страхові суми недостатні для відновлення транспортного засобу.

Це пов’язано з тим, що  страхове відшкодування на проведення відновлювального ремонту проводиться з урахуванням коефіцієнту фізичного зносу транспортного засобу або ж коли розмір завданої шкоди перевищує встановлений ліміт відповідальності або розмір страхове відшкодування.

Так, відповідно до ст. 1194 ЦК України потерпіла особа, у разі недостатності страхової виплати для повного відшкодування завданої їй шкоди, має право вимагати від заподіювача шкоди сплатити різницю між фактичним розміром шкоди і страховою виплатою.

Таким чином потерпілий має право обрати спосіб здійснення свого права на відшкодування наступним чином:

· звернутись з вимогами виключно до особи, яка завдала шкоду;

· звернутись до страхової компанії, у якої особа, яка завдала шкоди, застрахувала свою цивільну відповідальність;

· зверненутись до страхової компаніїа та в подальшому до особи, яка завдала шкоди, за наявності обставин коли грошових коштів недостатньо для відшкодування шкоди в повному обсязі.

У разі, коли коли за результатом проведеного ремонту встановлено, що страхової виплати недостатньо необхідно провести ряд таких дій:

· необхідно отримати від страхової компанії висновок експерта. Даний висновок необхідний для того, щоб суд міг належним чином встановити, які саме пошкодження завдано транспортному засобу та те, що витрати, які понесла потерпіла особа дійсно стосуються завданої шкоди під час ДТП;

· у разі проведення ремонтних робіт в обов’язковому порядку потрібно зберігати всі чеки та акти виконаних робіт, які підтверджують фактично понесені витрати на проведення відновлювального ремонту транспортного засобу.

Відповідно до вимог статтей 22 та 1194 Цивільного кодексу України, зазначені докази  повною мірою підтверджують розмір витрат, які зазнала    потерпіла особа для відновлення свого порушення права та підтверджує факт того, що страхового відшкодування не достатньо.

 

У разі, якщо якщо цивільно-правова відповідальність особи, яка заподіяла майнову шкоду в наслідок ДТП не застрахована необхідно звернутись для отримання грошових коштів до «Моторного (транспортного) страхового бюро України».

Відповідно до Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» дана організація, відшкодовує шкоду потерпілому, у разі заподіяння шкоди особою, яка не застрахувала свою цивільно-правову відповідальність.

Процедура відшкодування шкоди Моторним (транспортним) страховим бюро України зазначена у Законі України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» та не відрізняється від відшкодування шкоди звичайною страховою компанією.

 

Детальну інформацію з питань надання правової допомоги можна отримати у відділі «Ананьївське бюро правової допомоги» Подільского місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за адресою: м. Ананьїв, вул. Незалежності, 20 з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 17.00 або за тел. (04863)22226.

Інформацію про адресу найближчого місцевого центру чи  бюро правової допомоги можна отримати за єдиним телефонним номером  системи безоплатної правової допомоги – 0 800 213 103

(дзвінки безкоштовні зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України, цілодобово)

Read more

Календар новин

<< < Квітень 2020 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30