Проходить активна підготовка до 22 позачергової сесії Ананьївської районної ради. Сьогодні, 12 квітня відбулося засідання президії, в якому взяли участь голова районної ради Мокряк В.А. заступник голови районної ради Зейкан П.І. та депутати Магдієв Г.Г., Шевченко О.П., Нєгруца Н.П., Лещенко І.В.
Голова постійної комісії з питань бюджету, фінансової діяльності та регуляторної політики Магдієв Г.Г. довів до присутніх висновки засідання комісії, що відбулося декількома годинами раніше.
Президією були розглянуті звернення в.о.голови райдержадміністрації Карпової Г.Д., щодо проведення позачергової сесії та прийнято рішення винести на розгляд сесії 2 питання:
Позачергову сесії планується провести 20 квітня 2018 року.
Дані проекти будуть додатково розглянуті на засіданні постійної комісії з питань освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, молодіжної політики та спорту, екології після чого 18 квітня знову призначено засідання президії для остаточного рекомендованого затвердження порядку денного сесії.
Read more
За клопотанням в.о. голови райдержадміністрації Карпової Г.Д., з метою своєчасного освоєння коштів Ананьївська районна рада планує найближчим часом проведення позачергової 22 сесії.
12 квітня голова постійної комісії з питань бюджету, фінансової діяльності та регуляторної політики Магдієв Г.Г. провів засідання комісії, в якому взяли участь депутати районної ради та члени комісії Берновега А.А., Сулима С.О., Ольховська О.І.(секретар). Запрошені для детального обговорення питань начальник фінансового управління райдержадміністрації Продан А.О., головні лікарі Ананьївської ЦРЛ Койчев А.С. та ЦПМСД Ченчик В.І. та начальник відділу освіти райдержадміністрації Колойденко М.В.
Під час засідання депутатами розглянуто проекти рішень «Про внесення змін і доповнень до рішення сесії районної ради від 21.12.2018 р. №192-VІІ «Про районний бюджет на 2018 рік», «Про затвердження Програми забезпечення заходів щодо запобігання і реагування на надзвичайні ситуації в Ананьївському районі на 2018 рік», «Про виділення коштів на придбання житла учаснику бойових дій з числа учасників АТО Ткаченку Олегу Вікторовичу», «Про затвердження кандидатур членів госпітальної ради», також на розгляд сесії комісія рекомендувала винести питання щодо забезпечення повноцінної діяльності КП «Трудовий архів» та отримання електронно-графічного підпису керівника. Після детального обговорення даних питань члени комісії вирішили рекомендувати розглянуті проекти до затвердження на сесії.
Розгляд проектів щодо виділення додаткових коштів, які не передбачені кошторисною документацією на ремонт приміщення Ананьївського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст..-ліцей-ДНЗ» та на фінансування програми «Здоров’я», реорганізації лікарні та затвердження статуту лікарні депутати вирішили одноголосно перенести на наступне засідання постійної комісії, після доопрацювання.
На минулому тижні відбулась семінар-нарада за участю сільських голів.
Проводили нараду голова Ананьївської районної ради – Мокряк Валентин Анатолійович та виконувач обов’язків голови райдержадміністрації – Карпова Ганна Дмитрівна.
Запрошені: керівники підприємств, організацій та структурних підрозділів райдержадміністрацій.
Голова Ананьївської районної ради Мокряк В.А. ознайомив присутніх з порядком денним семінар-наради.
Начальник фінансового управління РДА – Продан А.О. ознайомив присутніх з станом виконання місцевих бюджетів Ананьївського району в 2018 році. Загальний обсяг власних доходів місцевих бюджетів Ананьївського району на 2018 рік (1 міський бюджет Ананьївської міської ради та 14 сільських бюджетів) затверджений у сумі 28 836,2 тис. грн.
За 1 квартал 2018 року загальний темп росту доходів міського та сільських бюджетів склав 113,1 % або на 860,8 тис.грн. більше. В той же час порівняно з минулим роком негативний темп росту доходів по Ананьївській першій сільській раді - 51,8%(-505,7тис.грн.), Жеребківській сільській раді - 83% (-125,4т.грн.), Новоолександрівській сільській раді — 92,3% (-26,1 тис.грн.), Байтальській сільській раді – 70% (-14,9 тис. грн.).
Про посилення відповідальності органів місцевого самоврядування за здійснення соціальної роботи з сім’ями з дітьми та такими, які потрапили у складні життєві обставини доповіла Бацеля О.М. - директор районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
Директор центру звернула увагу присутніх на те, що згідно законодавства органи місцевого самоврядування повинні здійснювати роботу щодо запобігання бездоглядності неповнолітніх, вирішувати питання щодо надання соціальних послуг особам та сім’ям з дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги, забезпечувати утримання та виховання дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах. Для даної роботи в штат сільських рад може бути введена посада фахівця із соціальної роботи або дані функції повинні бути покладені на іншого співробітника сільської ради.
«Потрібно починати діяти у напрямку створення належних умов для повноцінного розвитку та виховання майбутніх поколінь. І в цьому допоможе фахівець із соціальної роботи Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, закріплений за відповідною дільницею, який повинен завжди вислухати, почути, порадити, як діяти, та підтримати.» - додала директор районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та звернулась до сільських голів з проханням скласти список сімей, які проживають у складних умовах та розглянути можливість утримування сільськими радами фахівця із соціальної роботи центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
В свою чергу Платонов С. І. - начальник служби у справах дітей РДА, в своїй доповіді ознайомив присутніх з Постановою від 9 серпня 2017 р. № 576 "Про внесення змін до Типового положення про комісію з питань захисту прав дитини і Положення про загальноосвітній навчальний заклад". Урядовою постановою визначено, зокрема, що зарахування учнів до загальноосвітньої школи-інтернату I-III ступенів буде проводитися тільки за умови, якщо через стан здоров’я чи режим робочого часу батьків дитини або осіб, які їх замінюють, ускладнюється виховання і догляд дитини (тривале стаціонарне лікування, роз’їзний характер роботи, змінна робота, вахтовий метод роботи) або якщо на момент прийняття рішення відсутня можливість влаштування дитини-сироти чи дитини, позбавленої батьківського піклування, у сімейні форми виховання.
Голова районної ради Мокряк В.А. зазначив, що дане питання є дуже важливим та потребує ретельного контролю. Голови сільських рад безпосередньо на місцях повинні довести до даної категорії населення зміни в законодавстві та надати допомогу в оформленні потрібних документів.
Карпова Г.Д. - виконуюча обов’язки голови райдержадміністраці зазначила, що Постанову потрібно виконувати та питання вирішувати конструктивно.
Військовий комісар Ананьївського районного військового комісаріату – Фартушняк С.Г. ознайомив присутніх з аналізом підготовки до призовної компанії «Весна -2018» та звернувся до сільських голів з проханням про проведення роз’яснювальної роботи серед населення щодо виконання Указу Президента України та інших нормативних законодавств України.
Про необхідність планування витрат на випадок виникнення надзвичайних ситуацій в місцевих бюджетах сільських рад. Головний спеціаліст з питань ЦЗ Ананьївської РДА – Новацька Л.Л.: «Відповідно до пункту 6 статті 33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» ви вживаєте необхідні заходи щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій відповідно до закону, інформуєте про них населення, залучаєте в установленому законом порядку до цих робіт підприємств, установ та організацій, а також населення.
На виконання районної Програми «Створення та використання матеріального резерву в Ананьївському районі для запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного характеру на 2016-2018 роки», затвердженої рішенням Ананьївської районної ради від 27.04.2016 року № 62-VII проводиться придбання паливно-мастильних матеріалів для попередження та ліквідації надзвичайних ситуацій на території району. На 2018 рік виділено кошти в сумі 30,6 тис. грн..
Кожного року в районний бюджет закладаються кошти резервного фонду в сумі 100 тис. грн. Дані кошти використовувались під час надзвичайних ситуацій, які виникли в 2016 році (АЧС та загибель сім ї в с. Коханівка).
В міському та сільських бюджетах також повинні закладатися кошти резервного фонду та повинен бути створений матеріальний резерв для попередження та ліквідації НС.
Для виконання попереджувальних заходів та вирішення оперативних питань з попередження та ліквідації аварійних ситуацій в кожній міській та сільських радах повинні були створитися комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, комісії з питань евакуації.»
Голова районної ради Мокряк В.А. наголосив на здійсненні заходів щодо заборони паління сухої трави та очерету.
Щодо Е-декларування та стану виконання доходної частини бюджетів сільських рад виступив начальник Ананьївського відділення Подільської ОДПІ – Голубенко І.Л. та звернув увагу присутніх, що з 1 січня 2018 року декларація про майновий стан і доходи подається за новою формою, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №556 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року № 859».
Обов’язок щодо подання декларації у платників податків виникає при отриманні:
та в інших передбачених ПКУ випадках.
Наприкінці наради вирішили ряд організаційних питань та заслухали Допіру М.С., голову Ананьївської районної громадської організації бджолярів, який закликав присутніх до співпраці, задля уникнення знищення сімей бджіл.
Голова районної ради Мокряк В.А. зазначив, що кожне агропідприємство повинно тісно співпрацювати з головами сільських рад та головою Ананьївської районної громадської організації бджолярів для уникнення в подальшому загибелі бджіл.
Виконувач обов’язків голови райдержадміністрації – Карпова Г.Д. нагадала про проведення Дня довкілля 22 квітня 2018 року. Закликала прийняти участь та прибрати територію міської та сільських рад.
Read more