Новини з податкової: 29.08

загружено

Платникам податків – юридичним особам, у випадку перейменування міста та вулиць, потрібно змінити податкову адресу

На виконання вимог Закону України від 09.04.2015 року №317-VIII «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди та їхньої символіки»  (далі – Закон), юридичні особи зобов’язані протягом одного місяця з дня набрання чинності цим Законом, при зміні податкової адреси або місцезнаходження, у зв’язку з перейменування вулиць, привести свої установчі документи у відповідність із вимогами Закону.

У разі виникнення змін у відомостях про юридичну особу, які містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, зокрема, щодо її місцезнаходження, платник повинен подати до державного реєстратора відповідні документи для проведення державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу.

Якщо відбулися зміни у відомостях про об'єкт оподаткування, зокрема, місцезнаходження, платник податків надає до контролюючого органу за основним місцем обліку заяву, за встановленим зразком, із оновленою інформацією про об'єкт оподаткування, щодо якого відбулися зміни.

Платниками єдиного податку зазначена заява подається разом з податковою декларацією за податковий (звітний) період, у якому відбулися такі зміни.

***

Увага! Нові форми документів для відшкодування ПДВ

Наказом Міністерства фінансів України  від 13.07.2016 №606 затверджені наступні форми документів, що використовуються у процесі відшкодування сум податку на додану вартість:

- Висновок про суми відшкодування податку на додану вартість;

- Журнал обліку висновків про суми відшкодування податку на додану вартість, переданих органами Державної фіскальної служби України до органів Державної казначейської служби України;

- Реєстр висновків про суми відшкодування податку на додану вартість, переданих до органів Державної казначейської служби України;

- Журнал реєстрації висновків про суми відшкодування податку на додану вартість, отриманих органами Державної казначейської служби України від органів Державної фіскальної служби України;

- Звернення про підкріплення коштами для відшкодування податку на додану вартість;

- Рішення про перерахування коштів для відшкодування податку на додану вартість.

Висновки про суми відшкодування податку на додану вартість та Реєстр висновків про суми відшкодування податку на додану вартість, переданих до органів Державної казначейської служби України, подаються до органів Державної казначейської служби України органами Державної фіскальної служби України в електронній формі з урахуванням вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» і не пізніше наступного операційного дня на паперовому носії.

Журнал реєстрації висновків про суми відшкодування податку на додану вартість, отриманих органами Державної казначейської служби України від органів Державної фіскальної служби України, ведеться в електронному вигляді.

Звернення про підкріплення коштами для відшкодування податку на додану вартість подаються до Державної казначейської служби України її територіальними органами.

***

Як оподатковується дохід від продажу фізичною особою квартири

Не оподатковується податком на доходи фізичних осіб дохід, отриманий фізичною особою від продажу не частіше одного разу протягом звітного року житлового будинку, квартири або їх частини, кімнати, садового (дачного) будинку (включаючи земельну ділянку, на якій розташовані такі об'єкти, а також господарсько-побутові споруди та будівлі, розташовані на такій земельній ділянці), та за умови перебування такого майна у власності понад 3 роки.

Умова щодо перебування такого майна у власності платника податку понад три роки не розповсюджується на майно, отримане таким платником у спадщину.

Дохід, отриманий фізичною особою від продажу протягом звітного податкового року більш як одного з зазначених об'єктів нерухомості, оподаткується за ставкою 5% та військовим збором за ставкою 1,5%.
Отже, дохід, отриманий фізичною особою від продажу протягом звітного податкового року об'єкта нерухомості (однієї квартири), який перебуває у власності такої особи менше трьох років, оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставкою 5% та військовим збором за ставкою 1,5%.

У разі якщо протягом того ж звітного податкового року цією особою продається другий об'єкт нерухомості (квартира), то дохід, отриманий від такого продажу, оподатковується податком на доходи фізичних осіб та військовим збором на загальних підставах, незалежно від строку перебування цього об'єкта у власності фізичної особи.

Під час проведення операцій з продажу об'єктів нерухомості між фізичними особами нотаріус посвідчує відповідний договір за наявності оціночної вартості такого нерухомого майна та документа про сплату податку до бюджету стороною (сторонами) договору.

Нотаріус щокварталу подає до контролюючого органу за місцем розташування державної нотаріальної контори або робочого місця приватного нотаріуса інформацію про такий договір, включаючи інформацію про його вартість та суму сплаченого податку.

Сума податку визначається та самостійно сплачується через банківські установи особою, яка продає нерухомість до нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу.
Зазначена норма передбачена ст.172 Податкового кодексу України.

***

Дохід від продажу фізичною особою вантажного автомобіля оподатковується за ставкою 5%

Об’єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб є загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід, до складу якого включаються доходи від операцій з майном.

Дохід платника податку від продажу (обміну) об'єкта рухомого майна протягом звітного податкового року оподатковується за ставкою 5% бази оподаткування.      

Дохід від продажу об'єкта рухомого майна (крім легкових автомобілів, мотоциклів, мопедів) визначається виходячи з ціни, зазначеної у договорі купівлі-продажу (міни), але не нижче оціночної вартості цього об'єкта, визначеної згідно із законом.

У разі якщо стороною договору купівлі-продажу об'єкта рухомого майна є юридична особа, така особа вважається податковим агентом платника податку та зобов'язана виконати всі функції податкового агента.    

Крім того, дохід від продажу вантажного автомобіля, є об’єктом оподаткування військовим збором за ставкою 1,5%.  

Отже, у разі продажу фізичною особою вантажного автомобіля підприємству, така юридична особа зобов’язана при нарахуванні (виплаті) доходу виконати функції податкового агента, зокрема, нарахувати, утримати та сплатити (перерахувати) до бюджету податок на доходи фізичних осіб за ставкою 5% та військовий збір за ставкою 1,5%.

Зазначений порядок визначений ст. 163, п. 167.2 ст. 167, п.173.1, п. 173.3 ст. 173, пп. 1.2 п. 16-1 підр. 10 розд. ХХ Податкового кодексу України.

***

Протягом семи місяців 2016 року Центрами обслуговування платників при Котовській ОДПІ надано більше 8 тисяч адмінпослуг

Найбільш запитуваною серед відвідувачів Центрів обслуговування платників є послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. Зокрема, у січні – липні поточного року ЦОПами Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області надано 5354 тисячі таких послуг.

Також не втрачає актуальності послуга з реєстрації книг обліку доходів, книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок. Протягом зазначеного періоду платникам надано більш ніж 350 таких послуг. Крім того, платників продовжує цікавити послуга з видачі витяга з реєстру платників єдиного податку. З початку року видано 509 витягів.

На сьогодні обслуговування платників здійснюється Центрами обслуговування платників, що дієть при Котовській ОДПІ –, які надають 17 видів адміністративних послуг. Протягом семи місяців поточного року працівниками, що задіяні у роботі ЦОП, всього надано 107861 послуг, з них 8315 адміністративних послуг. Окрім отримання адміністративних та інформаційних послуг, відвідувачі Центрів обслуговування платників мають можливість подати податкову звітність та отримати кваліфіковану усну консультацію з питань застосування податкового законодавства та сплати ЄСВ.

***

Надходження по податку на нерухоме майно до місцевих бюджетів склали майже 1,5 млн гривень

За сім місяців 2016 року Котовською ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області забезпечено надходження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у сумі 1,5 млн грн., що на 716 тис. грн. перевищує показник надходження аналогічного періоду 2015 року. Так по м.Котовськ надійшло – 487 тис. грн., Котовькому району - 187 тис. грн., Красноокнянському району – 38,7 тис. грн., Ананьївському районі – 151,1 тис. грн., Савранському районі – 22,1 тис. грн., Любашівському районі – 52,6 тис.грн., Балтському районі – 381,8 тис.грн., Кодимському районі – 129,3 тис. грн.

Нагадуємо, що відповідно до статті 266 Податкового кодексу України платниками даного податку є фізичні та юридичні особи, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості. До 1 липня звітного року податкові органи обчислюють для фізичних осіб суму податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Для житлової нерухомості  ставка податку встановлена за 1 м.кв. - 1,0 % від мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня поточного року, для господарських, присадибних будівель встановлена за 1 кв.м. - 0,01 %. Фізичні особи сплачують податок на нерухоме майно протягом 60 днів із дня вручення такого повідомлення-рішення через установи банків та поштові відділення. Зауважимо, що платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу. Податок сплачується авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом.

Сектор організації роботи Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Увага! Шахраї не дрімають.

 

 

Шановні платники податків, керівники підприємств, фізичні особи- підприємці.

Котовська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області повідомляє, що останнім часом  мають місце випадки діяльності шахраїв, щодо вимагання коштів від імені керівництва податкової інспекції. Невідомі особи телефонують суб`єтам  господарської діяльності та пропонують свої послуги у вирішенні проблемних питань.

Будьте обережні! В разі виявлення подібних випадків просимо Вас одразу повідомляти начальника  Котовської ОДПІ за адресою: Одеська область,  м. Котовськ вул. Калініна 126, та за телефоном: (04862) 22379, 22769 або УВБ ГУ ДФС  в Одеській області за телефоном: (04822) 344978.

                                

Давайте разом боротися проти шахрайства!

Підтримка ветеранів – наш святий обов’язок

 

 

Рік тому наш район лише починав своє знайомство з тоді кандидатом у депутати облради Володимиром Щербиною. Він активно відвідував підприємства, зустрічався з колективами, дізнавався про біди і проблеми простих людей. Саме тоді ананьївці почали відчувати на собі його турботу. Володимир Михайлович допомагав коштами на лікування, операції, вирішував побутові негаразди нужденних, біженців з Донбасу. У його доброчинному фонді «Українська надія» бралися і за супровід у оформленні документів. Тобто допомога надходила у різному вигляді. З особливою увагою В.М.Щербина ставився до учасників Другої світової війни, він особисто зустрічався з ними, аби передати продуктові набори, поспілкуватися та подякувати за достойний приклад.

 

Минув рік, але ставлення депутата Одеської обласної ради до ветеранів не змінилося, він про них пам’ятає і усіляко намагається полегшити важке життя цих літніх людей. Днями голова районної ради Валентин Мокряк особисто виконав доручення депутата – передав дяв”ятьом ветеранам по два продуктових набори. Це стало можливим завдяки дії обласної цільової програми соціальної підтримки населення на 2016-2017р.р. «Захист і турбота», затвердженої рішенням обласної ради від 21.12.2015 року №35-VIIЗокрема, подарунки отримали: Іван Васильович Голинський , інвалід І групи з с.Романівка, Олексій Федотович Амелін, інвалід ІІ групи та Афанасій Трохимович Котенко, інвалід ІІ групи – жителі  Другої дільниці Ананьєва, Михайло Трохимович Сніжинський, інвалід ІІ групи з с.Новоселівка, , Іван Васильович Будігай, інвалід І групи з 4-ї дільниці Ананьєва, Іван Іванович Дудка, інвалід ІІ групи та Іван Іларионович Шаргородський, інвалід ІІ групи, жителі с.Шелехове, ананьївці Софія Михайлівна Бондаренко, інвалід ІІ групи та Іван Семенович Драгун, інвалід І групи.

Відвідуючи стареньких, Валентин Анатолійович висловив вдячність за їх героїчний подвиг, за життя, варте прикладу. На жаль, для декого старість – важкий тягар самотності, немічності та хвороб. Але старенькі мужньо несуть свій хрест і не ображаються на забувших їх  дітей. Вони з радістю сприймали візит Валентина Анатолійовича та дякували за подарунки від Володимира Щербини, який не забуває про свої обіцянки та підтримує найнезахищеніших.

DSC09669

DSC09672

Новини з податкової:05/09/2016

Роман Насіров: ДФС запускає мобільні групи

 «Сьогодні ми даємо старт роботі 20 мобільних груп – це черговий крок у реформуванні митниці. Мета створення мобільних груп – посилення боротьби з контрабандою та корупцією на митниці, підвищення ефективності митного контролю товарів та боротьби з митними правопорушеннями», – зазначив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров.

Основою роботи мобільних груп стануть звіти спеціальної аналітичної групи Міжвідомчого центру. Робота аналітичного центру та мобільних груп буде цілодобовою. Міжвідомчий цільовий центр був створений ще два тижні тому.

Створення Міжвідомчого цільового центру та  20 мобільних груп – черговий крок у реформуванні митниці. Це свідчення систематичної роботи по боротьбі з контрабандою та корупцією, що ведеться фіскальною службою разом з іншими державними відомствами. 

До складу Міжвідомчого цільового центру та мобільних груп увійшли представники  Державної фіскальної служби, Державної прикордонної служби та Національної поліції. До кожної мобільної групи увійдуть по два представники ДФС. Мобільні групи будуть діяти у цілодобовому режимі по всій території України.

На Міжвідомчий Центр та  мобільні групи покладено такі завдання, як попередження та виявлення фактів порушення митного законодавства, узагальнення, обробка та аналіз оперативної й аналітичної інформації щодо можливих фактів порушення митного законодавства, боротьба з корупцією.

Аналітична група у складі Центру буде проводити аналітико-пошукову роботу з метою виявлення ризикових операцій в зоні діяльності митниць, а мобільні групи будуть діяти в цілодобовому режимі по всій території України і виїжджати по орієнтуваннях.

«Впевнений, мобільні групи стануть ефективним засобом у боротьбі з контрабандою та корупційними проявами на митницях», – додав Голова ДФС.

***

Набрали чинності чергові зміни до декларації з податку на прибуток

Котовська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області інформує платників податку на прибуток, що з 19 серпня набрав чинності наказ Мінфіну від 08.07.2016р. №585, яким затверджені зміни до прибуткової декларації. Додамо, що окремі нововведення в Декларації з податку на прибуток пов'язані з приведенням її у відповідність з Податковим кодексом України, оновленим із 01.01.2016.

Щодо нововведень слід зазначити, відтепер в новій формі Декларації прибутківці зазначатимуть окрім звітного періоду ще й базовий звітний період, тобто квартал або рік.

У зв’язку із запровадженням разового авансового внеску викладені в новій редакції  коди рядка 26 основної частини Декларації та додатку ВП до неї, а також примітки «8» та «9» до Декларації. Доповнено новими примітками «9» та «10» додаток ВП.

Окрім того в новій редакції додатка ЗП до Декларації передбачено рядок для відображення сум податку, сплаченого за кордоном, який можна зараховувати у зменшення податку на прибуток. Також з’явився рядок, у якому зазначатимуться не враховані у минулих періодах «дивідендні» авансові внески з податку на прибуток.

Ключових змін зазнав додаток АВ (до рядка 20 АВ декларації) в якому відображають розрахунок дивідендного авансу з податку на прибуток. Корективи внесені і в додатки РІ та ПН до Декларації. По-перше, відповідно до пп.140.4.1 ПКУ прописані рядки 3.2.2 та 3.2.3 додатка РІ. По-друге, вказаний додаток доповнений рядками, у яких треба відображати податкові різниці, що виникають під час: реструктуризації державного й гарантованого державного боргу та його часткового списання (рядки 4.11.17 та 4.2.13) та фінансової  реструктуризації за п.39 підрозділу 4 р.ХХ ПКУ (рядки 4.1.18, 4.2.14 та 4.2.15).

В додатку ПН  таблицю 1, в якій провадиться розрахунок  податкових зобов'язань нерезидентів, якими отримано доходи із джерелом їх походження з України, доповнено рядками 22, 23 та 24.

Додатково повідомляємо, що відповідно абз.2 п.46.6 ПКУ нова форма декларації (розрахунку) набирає чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення. А до цього часу чинною залишається попередня форма декларації.

***

Якщо податкова накладна не включена до податкового кредиту

Котовська ОДПІ ГУ ДФС  в Одеській області інформує платників ПДВ про те, що ДФС України  у листі від 15.08.2016 р. N 17646/6/99-95-42-01-15 надала роз’яснення щодо включення до податкового кредиту суми ПДВ, відображеної у податковій накладній, яка була вчасно зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН), але не включена до складу податкового кредиту протягом 365 календарних днів.

Зокрема нагадаємо, враховуючи норми п.198.6 ПКУ, належним чином складена та зареєстрована в ЄРПН податкова накладна, яка не була включена до складу податкового кредиту в податковому періоді її складання та з дати складання якої не минуло 365 днів, може бути включена до складу податкового кредиту в наступних звітних (податкових) періодах протягом 365 календарних днів з дати її складання шляхом відображення сум податку у розділі II "Податковий кредит" податкової декларації з ПДВ.

Окрім того повідомляємо, якщо платник податку не включив до складу податкового кредиту протягом 365 календарних днів відображену суму ПДВ у податковій накладній, яка була своєчасно зареєстрована в ЄРПН і з дати складання якої не минуло 1095 днів, він може включити таку суму ПДВ у податковий кредит, подавши уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань з ПДВ у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок, з урахуванням строків давності, які визначені ст. 102 ПКУ.

 ***

 

Застосування реєстраторів розрахункових операцій платниками єдиного податку другої та третьої групи

 

Фахівці Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області  інформують, що 26.07.2016 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 439, якою затверджено Порядок здійснення контролюючими органами контролю за досягненням платниками єдиного податку другої і третьої груп (фізичними особами - підприємцями) обсягу доходу, визначеного пунктом 296.10 статті 296 Податкового кодексу України (далі - Порядок).

 Порядок, розроблений відповідно до пункту 3 Прикінцевих положень Закону України від 1 липня 2015 року № 569-УІІ1 «Про внесення змін до Податкового кодексу  України та деяких законів України щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій» (далі - Закон № 569), згідно з яким внесено зміни до Податкового кодексу України (далі - Кодекс), зокрема, пункт 296.10 статті 296 Кодексу викладено у новій редакції.

З набранням чинності Законом № 569 пункт 296.10 статті 296 Кодексу встановлює, що реєстратори розрахункових операцій не застосовуються платниками єдиного податку: першої групи; другої і третьої груп (фізичні особи - підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1 мли. гривень.

У разі перевищення в календарному році обсягу доходу понад 1 млн. грн., застосування реєстратора розрахункових операцій для такого платника єдиного податку є обов'язковим.

Застосування реєстратора розрахункових операцій має розпочатися з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та триває протягом дії реєстрації платником єдиного податку.

Порядок визначає механізм здійснення контролю та передбачає, що за наявності обставин, встановлених Кодексом, контролюючим органам надається право на проведення перевірок фізичних осіб - підприємців, які є платниками єдиного податку другої  і третьої груп.

Відповідно до Порядку для визначення граничного обсягу доходу враховуються в сукупності усі види доходів, які отримані платником єдиного податку від провадження підприємницької діяльності протягом календарного року незалежно від обраних видів діяльності.

***

Порядок виправлення помилки в розрахунку коригування до податкової накладної

Порядком заповнення податкової накладної, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307, не передбачено механізму виправлення помилки, допущеної в розрахунку коригування до податкової накладної.

Разом з цим, при допущені помилки в графах з 1 по 10 розділу Б розрахунку коригування, платник податку має право скласти другий розрахунок коригування до податкової накладної, в якому будуть враховані показники розрахунку коригування, складеного з помилками, а саме: в графах з 1 по 6 вірні показники, в графах з 7 по 10 зазначається сума різниці з відповідним знаком, узагальнюючі дані відображаються у рядках І - VIII уточнюючого розрахунку.

Розрахунок коригування до податкової накладної, який містить помилки в заголовній частині, не може бути підставою для коригування податкових зобов'язань та податкового кредиту.

Тому, якщо в розрахунку коригування допущені помилки в заголовній частині та такий розрахунок коригування зареєстрований в Єдиному реєстрі податкових накладних, то з метою виправлення помилки платник податку складає новий розрахунок коригування до податкової накладної з вірними показниками, який підлягає реєстрації в ЄРПН.

Більш детально з роз’ясненням щодо порядку виправлення помилки в розрахунку коригування до податкової накладної та можливості за таким розрахунком відкоригувати податкові зобов'язання/податковий кредит можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (категорія 101.07).

***

Застосування податкової соціальної пільги

 Податкова соціальна пільга та граничний розмір зарплати, до якої застосовується податкова соціальна пільга (залежать від розміру прожиткового мінімуму, встановленого на 1 січня ц.р.). ПСП у 2016 році становить для будь-якого платника 689 грн. Розмір підвищеної податкової соціальної пільги: 150% ПCП = 1033,50 гpн; 200% ПCП = 1378,00 гpн. Граничний розмір зарплати, до якої застосовується податкова соціальна пільга, у 2016 році дорівнює 1930 грн.

Патник податку має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги:

у розмірі, що дорівнює 50 відсоткам розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи (у розрахунку на місяць), встановленому законом на 1 січня звітного податкового року, - для будь-якого платника податку;

 у розмірі, що дорівнює 100 відсоткам суми пільги, визначеної підпунктом 169.1.1 цього пункту, - для платника податку, який утримує двох чи більше дітей віком до 18 років, - у розрахунку на кожну таку дитину;

 у розмірі, що дорівнює 150 відсоткам суми пільги, визначеної підпунктом 169.1.1 цього пункту, - для такого платника податку, який:

а) є одинокою матір'ю (батьком), вдовою (вдівцем) або опікуном, піклувальником - у розрахунку на кожну дитину віком до 18 років; б) утримує дитину-інваліда - у розрахунку на кожну таку дитину віком до 18 років; в) є особою, віднесеною законом до першої або другої категорій осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, включаючи осіб, нагороджених грамотами Президії Верховної Ради УРСР у зв'язку з їх участю в ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи; г) є учнем, студентом, аспірантом, ординатором, ад'юнктом; ґ) є інвалідом I або II групи, у тому числі з дитинства, крім інвалідів, пільга яким визначена підпунктом "б" підпункту 169.1.4 цього пункту; д) є особою, якій присуджено довічну стипендію як громадянину, що зазнав переслідувань за правозахисну діяльність, включаючи журналістів; е) є учасником бойових дій на території інших країн у період після Другої світової війни, на якого поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", крім осіб, визначених у підпункті "б" підпункту 169.1.4 цього пункту;

у розмірі, що дорівнює 200 відсоткам суми пільги, визначеної підпунктом 169.1.1 цього пункту, - для такого платника податку, який є:

а) Героєм України, Героєм Радянського Союзу, Героєм Соціалістичної Праці або повним кавалером ордена Слави чи ордена Трудової Слави, особою, нагородженою чотирма і більше медалями "За відвагу"; б) учасником бойових дій під час Другої світової війни або особою, яка у той час працювала в тилу, та інвалідом I і II групи, з числа учасників бойових дій на території інших країн у період після Другої світової війни, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"; в) колишнім в'язнем концтаборів, гетто та інших місць примусового утримання під час Другої світової війни або особою, визнаною репресованою чи реабілітованою; г) особою, яка була насильно вивезена з території колишнього СРСР під час Другої світової війни на територію держав, що перебували у стані війни з колишнім СРСР або були окуповані фашистською Німеччиною та її союзниками; ґ) особою, яка перебувала на блокадній території колишнього Ленінграда (Санкт-Петербург, Російська Федерація) у період з 8 вересня 1941 року по 27 січня 1944 року.

***

Сектор організації роботи Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

апаратна нарада 12.09.2016

 

12 вересня цього року відбулася чергова нарада апарату Ананьївської районної ради.

Голова районної ради В.А.Мокряк привітав всіх присутніх із святом Олександра Невського, побажав всього найкращого мешканцям району та їх родинам.

Наступним питання було відзначення Дня міста Ананьєва, яке відбудеться 17 вересня цього року.

Як сказав Валентин Анатолійович , підготовка до свята йде активно, але всім керівникам підприємств та організацій треба організувати суботники по приборці прилеглої території. Повідомив очільник району і про те, що під час відзначення Дня міста в парку Молодіжному буде виступати народний артист України Микола Свидюк, концерт якого буде організований за сприянням депутата Одеської обласної ради В.М.Щербини.

 Крім добрих новин, очільник району повідомив і про сумну подію – передчасно помер син відомого в нашому районі воїна АТО Сергія Гончаренка Андрій та закликав всіх допомогти йому в організації похорон сина, перерахувавши кошти на відповідний рахунок. «Травми отримані цією молодою людиною виявились не сумісними з життям і я від імені районної ради висловлюю своє глибоке співчуття родині Гончаренків.» - наголосив Валентин Анатолійович.

473 121 710 241 8249 ПриватБанк
Гончаренко Сергей Николаевич ( отец)
473 121 710 992 5048 ПриватБанк
Гончаренко Ольга Ивановна ( мама)

Повідомив голова районної ради і про те, що невдовзі відбудеться сесія районної ради, на якій будуть підніматися важливі для району питання.

  Очільник району, також, акцентував увагу присутніх на найголовніших питаннях, які турбують мешканців району: ремонт доріг, школи та лікарня. Зокрема, викликає велику турботу стан дороги на 4 дільниця села Ананьїв та Ананьїв – Романівка. У зв’язку з цим, розробляється програма «Дороги Ананьївщини»  і при перевиконанні бюджету на ремонт доріг будуть обов’язково виділені відповідні кошти.З цією метою, як повідомив  В.А.Мокряк, ним буде здійснена поїздка у Красноокнянський район, де він буде вирішувати питання щодо постачання кам’яної «крошки» з кар’єру.

  Також, голова районної ради, закликав керівників різного рівня, депутатів, не бути байдужими.

- Адже разом ми зробимо набагато більше – сказав В.А.Мокряк, завершуючи нараду.

Прибирання міста

 

13 вересня 2016 року за ініціативи голови районної ради В.А.Мокряка,  колектив виконавчого апарату районної ради та районної організації ветеранів України влаштували прибирання території біля зупинки м.Ананьїв по трасі Полтава Кишинів та в’їзд до міста.  

Матеріали та фарбу для фарбування та прибирання безкоштовно надав підприємець Мержиєвський Роман.

DSCN0063

В Молодежном парке «расцвел» забор

 

Кто раньше не видел этот бетонный и грязный забор в «нижнем» парке? Как правило все крупные культурные мероприятия в Ананьеве проходят именно в этом месте и бывает очень неприятно, когда и наши жители, и приезжие из других городов видели такую «красоту» во время праздников.
Наконец-то и в этом вопросе (благодаря инициативе и настойчивости депутата районной рады В.Н. Мудрик) происходят перемены к лучшему. Валентина Николаевна (найдя спонсорские средства) организовала акцию, к которой подключились сотрудники Дома детского творчества, а также некоторые ананьевские художники.

232323_343434
Работа еще не закончена, но уже сейчас можно сказать, что серая унылость в парке уступила место жизнерадостным и патриотичным рисункам.

343434_454545

Теперь свою 263-ю годовщину Ананьев встретит с более дружелюбным и радостным «лицом».

 

А. Шхалахов

Роботи багато, а часу - обмаль

 

Днями голова районної ради  Валентин Мокряк проінспектував хід капітального ремонту  районного Будинку культури. Поспілкувавшись з будівельниками, які облаштовували нове покриття даху на цій будівлі, він зазначив, що бригада працює швидко та відповідально, але попереду ще багато роботи, яку треба завершити до початку дощів.

–  Це тільки початок тих великих та якісних змін,що відбудуться з цією величною і гарною будівлею. – зазначив очільник району. – Зупинятися не можна, потрібно  довести все до логічного завершення, аби наш районний Будинок культури став одним з найкращих в Одеській області – наголосив Валентин Анатолійович.

 ииии

Ананьїв святкує 263 річницю від Дня заснування

 

17 вересня в Ананьєві гучно святкували 263 річницю від Дня заснування міста.

Святковою ходою центральною вулицею міста пройшли військові Національної гвардії, військовий оркестр, трудові колективи, школярі та студенти. Програма свята продовжилася виступами військового оркестру Національної Гвардії України, колективів Будинку культури, танцювальними номерами в міському парку.

З привітаннями до мешканців міста звернулися міський голова П.І.Маковецький, голова районної ради В.А.Мокряк та голова райдержадміністрації Д.С.Маковейчук Участь в урочистостях також взяли депутат Одеської обласної ради О.В.Корженко, помічник депутата Одеської обласної ради В.М.Щербини Антоніна Бурлака та депутати  районної ради.  За вагомий особистий внесок у соціально-економічний розвиток міста, за сумлінну працю на користь громади та з нагоди  263 річниці від Дня заснування Ананьєва були нагороджені Грамотами Одеської обласної ради, міської та районної рад, районної державної адміністрації керівники підприємств, учасники АТО, вчителі та вихователі, громадські активісти. Також з вітальним словом до присутніх звернулася помічник депутата Одеської обласної ради В.М.Щербини Антоніна Бурлака.  За сприяння депутата в Ананьєві було організовано виступ народного артиста України Миколи Свидюка та святковий феєрверк.

IMG 3572

IMG 3647

IMG 2994

IMG 3082

IMG 3210

IMG 3188

IMG 3277

Відділ Держгеокадастру інформує!

Деякі питання реалізації пілотного проекту із запровадження екстериторіальності погодження проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки територіальними органами Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру.

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 31 серпня 2016 р. № 580

ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК
взаємодії між територіальними органами Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру на період реалізації пілотного проекту
із запровадження принципу екстериторіальності погодження проектів
 землеустрою щодо відведення земельної ділянки територіальними органами
 Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру під час
погодження проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки

1. Цей Тимчасовий порядок визначає механізм взаємодії між територіальними органами Держгеокадастру на період реалізації пілотного проекту під час погодження проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

2. Для погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (далі — проект землеустрою) особа, яка відповідно до вимог статті 26 Закону України “Про землеустрій” є розробником проекту землеустрою (далі — розробник), подає до територіального органу Держгеокадастру за місцем розташування земельної ділянки оригінал проекту землеустрою у паперовому та електронному вигляді.

3. Проект землеустрою в електронному вигляді засвідчується за допомогою надійного засобу електронного цифрового підпису розробника, який підтверджує його відповідність оригіналу проекту землеустрою у паперовому вигляді.

4. Виготовлення проекту землеустрою в електронному вигляді здійснюється з урахуванням таких вимог:

формат зображення — кольоровий;

роздільна здатність — 300 точок на дюйм;

глибина кольору — не менше ніж 4 біти;

формат готового файла — PDF (з текстовим змістом, нескановане зображення);

розмір файла —  не більше ніж 3 мегабайти.

Якість проекту землеустрою в електронному вигляді повинна забезпечувати розбірливе читання його змісту.

5. Територіальний орган Держгеокадастру в день надходження проекту землеустрою:

приймає подані документи за описом та реєструє у системі електронного документообігу Держгеокадастру з обов’язковим нанесенням штрих-коду, який включає реєстраційні індекс і дату документа;

перевіряє відповідність оригіналу проекту землеустрою у паперовому вигляді проекту землеустрою в електронному вигляді;

вносить до системи електронного документообігу Держгеокадастру проект землеустрою в електронному вигляді, засвідчений електронним цифровим підписом розробника, та викопіювання з індексної кадастрової карти (плану), на якому відображено запроектовану земельну ділянку та інформацію про обмеження (у разі їх наявності).

6. Копія опису, в якому зазначається інформація про наявність оригіналу проекту землеустрою у паперовому вигляді та проекту землеустрою в електронному вигляді із нанесеним штрих-кодом, зазначеним у пункті 5 цього Порядку, видається (надсилається поштовим відправленням) розробнику в день надходження проекту землеустрою до територіального органу Держгеокадастру.

7. Система електронного документообігу Держгеокадастру за принципом випадковості вибирає територіальний орган Держгеокадастру, який здійснюватиме погодження проекту землеустрою, та не пізніше наступного робочого дня з дня надходження проекту землеустрою передає відповідному територіальному органу Держгеокадастру матеріали, зазначені у пункті 5 цього Порядку.

8. Розгляд та погодження або відмова у погодженні проектів землеустрою здійснюються працівниками територіальних органів Держгеокадастру, які вибрані за принципом випадковості системою електронного документообігу Держгеокадастру.

9. Працівники територіальних органів Держгеокадастру, які здійснюють розгляд та погодження проекту землеустрою, повинні:

відповідати критеріям, установленим статтею 23 Закону України “Про державну експертизу землевпорядної документації”;

скласти кваліфікаційний іспит у Держгеокадастрі;

бути визначені експертами державної експертизи.

10. Кваліфікаційний іспит проводиться у формі тестування кваліфікаційною комісією, яка утворюється Держгеокадастром. Положення про діяльність кваліфікаційної комісії та її склад затверджуються Держгеокадастром. Засідання кваліфікаційної комісії, на якому проводиться кваліфікаційний іспит, оформляється протоколом, який складається в одному примірнику і зберігається у Держгеокадастрі. Результат кваліфікаційного іспиту оцінюється як “склав” або “не склав”.

11. Кваліфікаційна комісія:

затверджує перелік питань для тестування та встановлює кількість балів, які повинна набрати особа для складення кваліфікаційного іспиту;

повідомляє особу про результати проведення іспиту в день його проведення;

приймає рішення про визначення особи експертом державної експертизи.

12. Під час складання кваліфікаційного іспиту працівники територіальних органів Держгеокадастру не мають права користуватися нормативно-правовими актами, навчальною або іншою літературою, засобами зв’язку та іншими технічними засобами.

13. Розгляд та погодження або відмова у погодженні проектів землеустрою здійснюються експертами державної експертизи у порядку черговості їх надходження відповідно до вимог, установлених статтею 1861 Земельного кодексу України.

14. Під час розгляду проектів землеустрою опрацьовується проект землеустрою в електронному вигляді, засвідчений електронним цифровим підписом розробника.

15. За результатами розгляду проекту землеустрою відповідний експерт державної експертизи у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дня надходження проекту землеустрою, готує висновок згідно з додатком, скріплює його в електронній формі своїм електронним цифровим підписом, після чого реєструє у системі електронного документообігу Держгеокадастру.

16. Оригінал висновку в електронній формі надсилається електронною поштою розробнику у строк, що не перевищує одного робочого дня з дня його реєстрації у системі електронного документообігу Держгеокадастру.

17. Територіальний орган Держгеокадастру за місцем розташування земельної ділянки у строк, що не перевищує одного робочого дня після реєстрації у системі електронного документообігу Держгеокадастру висновку, роздруковує його, завіряє роздрукований висновок печаткою та подає його розробнику разом з оригіналом проекту землеустрою у паперовому вигляді.

18. Розробник може перевірити стан погодження проекту землеустрою за допомогою офіційного веб-сайту Держгеокадастру шляхом введення реєстраційних атрибутів, зазначених на копії опису.

19. У разі надання висновку про відмову в погодженні проекту землеустрою розробник після усунення зауважень та пропозицій може подати його для погодження відповідно до вимог цього Порядку.

_____________________


Додаток 
до Тимчасового порядку

ВИСНОВОК
про розгляд проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
від ___ ________20___ р. №_____________

1. Назва проекту землеустрою, який розглядається ________________.

2. Замовник проекту землеустрою _______________________________.

3. Розробник проекту землеустрою ______________________________.

4. Дата подання на погодження ___ _______ 20__р.

5. Підстава розробки проекту землеустрою _______________________.

6. Основні характеристики запроектованої земельної ділянки:

1) адреса (місце розташування) _______________________________;

2) загальна площа ______________(гектарів/кв.метр);

3) категорія земель __________________, склад угідь _____________, форма власності _____________________;

4) цільове призначення запроектованої земельної ділянки, код згідно з Класифікацією видів цільового призначення земель:

на момент складення проекту землеустрою ______________________;

запропоноване проектом землеустрою __________________________;

5) належність земельної ділянки до особливо цінних земель________

_________________________________________________________________;

(у разі належності зазначається інформація про те, до яких особливо цінних земель належить земельна ділянка)

6) наявність обмежень на земельній ділянці _____________________

_________________________________________________________________.

                   (у разі наявності зазначаються конкретні обмеження)

7. Необхідність проведення обов’язкової державної експертизи землевпорядної документації (так/ні).

8. Аналіз проекту землеустрою на відповідність земельному законодавству та прийнятим відповідно до нього нормативно-правовим актам __________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________.

9. Зауваження та пропозиції до проекту землеустрою: ______________

__________________________________________________________________________________________________________________________________

(у разі наявності зазначаються конкретні зауваження та пропозиції з посиланням
на вимоги земельного законодавства та прийнятих відповідно до нього нормативно-правових актів)

10. Підсумкова оцінка проекту землеустрою (погоджується/не погоджується).

Строк дії висновку необмежений

Експерт державної експертизи ___________   _____________________

                                             (підпис)                (прізвище, ім’я, по батькові)

_____________________

Календар новин

<< < Серпень 2019 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31