Зустріч у Романівці

 

 

11 липня в сільському Будинку культури села Романівка Спілка ветеранів АТО Ананьївського району провела зустріч з ветеранами 1- 4 хвилі мобілізації, які зареєстровані в цьому населеному пункті.

На зустріч були запрошені та були присутні голова районної ради В.А.Мокряк, депутати районної ради О.П. Шевченко, С.О.Суліма, О.І.Ольховська, голова Романівської сільської ради Л.В.Шлапаченко та актив села.

Під час цієї зустрічі ветерани АТО з Романівки своїм представником у Спілці ветеранів АТО обрали Каземірова Сергія, який приймав участь у боях за пропускний пункт Довжанки та перебував в оточенні. Були, також, визначені пріоритетні напрямки роботи організації в селі. Найчастіше бійців зустрічаються з проблемами в оформленні землі, відсутністю житла, запасами твердого палива. А для хлопців, які нещодавно повернулися з АТО, була доведена інформація щодо діяльності районної організації Спілки ветеранів АТО та її цілей.

Голова районної ради В.А. Мокряк у своєму виступі розповів, як районна рада співпрацює з воїнами АТО та пообіцяв і надалі особисто допомагати їм усім чим зможе, назвавши номер свого телефону та запропонувавши телефонувати особисто йому у разі такої потреби.

Торкнулися на зборах і теми коштів, який було виділено на вікна у сільському клубі. Щодо цього голова районної ради пообіцяв особисто проконтролювати виконання цього питання.

Депутат районної ради О.П.Шевченко детально розповів присутнім про порядок отримання земельних паїв воїнами АТО, коли та за яких обставин вони мають право отримувати зерно чи гроші за свій пай. Від бійців пролунали і нарікання на те, що подекуди надані земельні ділянки майже непригодні для користування і там «одна глина і не росте навіть шипшина…»

Депутат сказав, що вже почав працювати у цьому напрямку та пообіцяв у разі потреби виїхати і особисто переконатися у наведених фактах та прийняти відповідні заходи.

Зустріч закінчилася спогадами присутніх про бойові дії та теплими словами вдячності за увагу до воїнів АТО та була закріплена чудовими фото на тлі державного прапора України.20160711 200331

5 клас пожежної небезпеки

 

 

В Ананьївському районі рівень пожежної небезпеки сягає максимальної позначки 5 класу


Саме тому Державна служба України з надзвичайних ситуацій звертається до громадян з проханням не провокувати пожежі у екосистемах, лісових масивах та дотримуватися елементарних правил безпеки під час відпочинку на природі.

Варто пам'ятати, що порушення правил пожежної безпеки несе загрозу навколишньому середовищу і становить небезпеку для життя людей.

Протягом пожежонебезпечного періоду забороняється:

- розведення багаття у лісі та лісопосадках, крім тих, що пов’язані з технологічними вимогами лісогосподарських заходів у спеціально передбачених для цього місцях;

- заїзд на територію лісового фонду (крім транзитних шляхів) транспортних засобів та інших механізмів, за винятком тих, що використовуються для лісогосподарської мети;

- палити, кидати у лісі та лісопосадках непогашені сірники, недопалки;

-залишати у лісі просочене бензином, гасом, мастилом або іншими горючими речовинами ганчір’я;

-заправляти у лісі, лісопосадках паливні баки під час роботи двигуна;

- випалювати траву та інші рослинні рештки на землях лісового фонду, сільськогосподарських угіддях а також на інших земельних ділянках, що безпосередньо примикають до лісу.

Помітивши найменше розповсюдження вогню негайно телефонуйте до служби порятунку «101»!

Головне управління ДСНС України в Одеській області закликає населення із зрозумінням поставитися й обов’язково дотримуватися тимчасово введених вимушених заборонних заходів. Пам’ятайте, що лише спільними зусиллями ми зможемо уникнути пожеж і зберегти навколишнє середовище від руйнівної сили вогню.

Пресс-служба ГУ ДСНС України в Одеській області

скачанные файлы

Людям на добро

 

Площадка IMG 1956

12 липня цього року робочий день у голови районної ради В.А.Мокряка виявився напруженим та конструктивним.
Він разом з Г.Д.Карповою, першим заступником голови райдержадміністрації, відвідав територіальний Центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) людям похилого віку, що знаходиться у селі Байтали, де, за його ініціативою та при безпосередньому сприянні, працівники Жеребківського лісництва зробили чудову бесідку для відпочинку з дуба та ясеня для тих, хто сьогодні знаходиться у Центрі.
Як повідомив директор ДП «Ананьївський лісгосп» О.М.Савченко, лісничий Жеребківського лісництва В.Г.Падлесецький зробив проект, а вже працівники лісництва якісно змонтували та встановили її у Центрі соціального обслуговування.
- Нехай служить ця бесідка людям на добро – сказав В.А.Мокряк. – Люди похилого віку заслужили всім своїм життям, щоб за них турбувалися та надавали всі відповідні послуги. І ми будемо це робити в міру наших сил та можливостей. 
Перший заступник голови райдержадміністрації також подякувала працівників лісництва за цей подарунок літнім людям та побажала працівникам Центру, щоб догляд за тими, кому сьогодні найважче, відбувався на найвищому рівні.
А слідуючий візит голови районної ради був до сільського Будинку культури 1 дільниці села Ананьїв, де сільським головою В.О.Соломахіним сьогодні вже багато зроблено для мешканців села, а в планах – зробити ще більше.
В сільському Будинку культури 1 дільниці робітниками ПП «Грицький» сьогодні здійснюється дуже великий обсяг роботи: зірвані гнилі поли в глядацькому залі, вже зроблено сходинки та фасад, ремонтується дах, буде відремонтовано приміщення, де розташовано сільську бібліотеку та приміщення для зберігання музичної апаратури та репетицій самодільних артистів.
- Я думаю, - сказав сільський голова Володимир Соломахін.- що після закінчення всіх робіт, у нас буде найкращий сільський Будинок культури у районі по всім параметрам. І у нас немає часу на «розкачку», бо ми плануємо основні роботи закінчити до кінця серпня, а попереду ще багато планів на майбутнє.
У нас вже поряд з Будинком культури вже встановлено сучасний дитячий ігровий майданчик не гірший, ніж десь у Європі, а у перспективі – облаштувати біля нього танцювальний майданчик з навісом, як Зеленому театрі. Щоб і діти, і наша юнь, і дорослі могли потанцювати та добре відпочити. 
А у перспективі – побудова свого власного сільського салону краси, бо, як загальновідомо, дівчата з нашого села самі гарні на Україні, а отже, і вигляд вони повинні мати на всі 100%. І тут без салону краси – нікуди…
Все ми зробимо, дав би Бог здоров я. – продовжував Володимир Соломахін. - А для туристів, знову таки, за допомогою працівників ПП «Грицький», яким ми дуже вдячні за якісну роботу, вже облаштовано зону відпочинку біля нашого джерела. Тепер туди часто заїжджають туристи з Одеси, Херсона, Миколаїва тощо. Спочатку вони йдуть у церкву, яка знаходиться майже напроти , а потім – до цілющого джерела. Оце насправді й є конкретне виконання нами районної програми розвитку туризму. І саме головне, що все це дуже перспективно для нашої місцевості. Адже природа, наші ліси та ставки в нас не гірші, ніж десь у Альпах чи Буковелі. То чим ми гірші від, наприклад, якоїсь Венеції?...
Голова районної ради В.А.Мокряк високо оцінив роботу, яка проводиться сьогодні на Першій дільниці села Ананьїв та зазначив, що все, що робиться в нашому районі посадовими особами повинно переслідувати лише одну мету – робитись людям на добро.
Перший заступник голови райдержадміністрації Ганна Карпова також відзначила значні обсяги роботи, які вже виконанні та побажала, щоб на цьому не зупинялися, адже головне сьогодні для влади всіх рівнів це робота на благо людей.

Беседка IMG 1939

Новини з податкової 18.07

НОВИНИ З ПОДАТКОВОЇ
Увага! Зустріч в.о. начальника ГУ ДФС в Одеській області Г.В. Мілютіна з бізнесом та громадськістю
Головне управління ДФС в Одеській області повідомляє, що 21 липня 2016 року о 10.00 годині відбудеться зустріч в.о. начальника ГУ ДФС в Одеській області Г.В.Мілютіна з представниками бізнесу та громадськості.
Під час зустрічі планується обговорити питання дотримання суб’єктами господарювання норм податкового законодавства у період курортного сезону.
Місце проведення: м. Одеса, вул.Семінарська,5, актова зала ГУ ДФС в Одеській області.
Реєстрація учасників зустрічі розпочинається 0 09.30 годині та потребує наявності документу, що засвідчує особу.
З організаційних питань щодо у часті у заході звертатися до сектору організації роботи Котовської ОДПІ за телефоном (04862)2-33-10.
*****
З 1 липня в Електронному кабінеті платника з’явилися нові сервіси
З 1 липня 2016 року для платників єдиного внеску розширено функціонал електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (cabinet.sfs.gov.ua).
Таким чином, платники мають можливість підготувати, заповнити та надіслати звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за новими формами.
Нові можливості кабінету забезпечують повний спектр послуг для суб’єктів спрощеної системи оподаткування (І та ІІ група) щодо подання звітності відповідно до вимог чинного законодавства.
Користуючись режимом приватної частини «Введення звітності», платники мають змогу створити та надіслати до контролюючих органів в електронному вигляді:
- податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця та податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи – юридичної особи;
- податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (податковий розрахунок за ф. 1-ДФ);
- звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
- повідомлення про прийняття працівника на роботу.
За результатами обробки звітності квитанції 1 та 2 розміщуються в режимі «Вхідні/вихідні документи» особистого кабінету.
Нагадуємо, що вхід до особистого кабінету здійснюється при наявності електронного цифрового підпису. Його можна отримати у 3 пунктах реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів ДФС в Одеській області, а саме:
- м. Одеса, бульвар Французький, буд. 7, 2-й пов., каб. 209, тел.: (048) 725-64-05;
- м. Одеса, вул. Стовпова, буд. 17, приміщення ЦОП, тел.: (048) 728-34-98;
- м. Ізмаїл, вул. Кишинівська, буд. 3, приміщення ЦОП, тел.: (04841) 7-28-09.
*****
Книга обліку доходів та витрат – правила ведення
Фізичні особи – підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку першої і другої груп, а також платники єдиного податку третьої групи, які не є платниками ПДВ, ведуть книгу обліку доходів (далі – Книга), у якій щоденно за підсумками робочого дня відображають отримані доходи.
Записи у Книзі виконуються за підсумками робочого дня, протягом якого отримано дохід, зокрема про кошти, які надійшли на поточний рахунок платника податку та/або які отримано готівкою, вартість безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг).
Книга ведеться за вибором платника податку в паперовому або в електронному вигляді.
У разі обрання платником податку ведення Книги в паперовому вигляді:
– платник податку зобов'язаний подати до контролюючого органу за основним місцем обліку примірник Книги, на титульному аркуші якої зазначаються: прізвище, ім'я та по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, податкова адреса;
– книга прошнурована, пронумерована безоплатно реєструється в контролюючому органі. Книга засвідчується підписом керівника або заступника керівника контролюючого органу та скріплюється печаткою;
– записи у Книзі виконуються розбірливо чорнилом темного кольору або кульковою ручкою. Внесення виправлень здійснюється шляхом нового запису (з відображенням від'ємного або позитивного значення), який засвідчується підписом платника податку;
– у разі реєстрації нової Книги протягом податкового (звітного) періоду записи в ній продовжуються наростаючим підсумком, а попередня Книга залишається у платника податку.
У разі обрання платником податку ведення Книги в електронній формі:
– платник податку зобов'язаний отримати в акредитованому центрі сертифікації ключів, включеному до системи подання податкових документів в електронному вигляді, посилені сертифікати відкритих ключів; укласти договір про визнання електронних документів з контролюючим органом за основним місцем обліку; сформувати та надіслати до такого контролюючого органу заяву про обрання способу ведення Книги в електронній формі засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, використовуючи такий електронний сервіс;
– контролюючий орган за основним місцем обліку реєструє заяву про обрання способу ведення Книги в електронній формі в реєстрі поданих заяв та протягом 3 робочих днів формує і надсилає платнику податку повідомлення про реєстрацію Книги із зазначенням реєстраційного номера Книги та дати її реєстрації;
– після отримання платником податку повідомлення про реєстрацію Книги така особа здійснює операції з її ведення. Внесення даних за підсумками робочого дня здійснюється щоденно, але не пізніше наступного календарного дня;
– у Книзі в електронному вигляді допускаються виправлення помилок або коригування шляхом доповнення рядка, в якому відображається від'ємне або позитивне значення.
*****
Про порядок оподаткування спадщини
Кошти, майно, майнові чи немайнові права, вартість робіт, послуг, успадковані платнику податку, оподатковуються згідно з встановленими правилами. Зокрема, вартість будь-якого об’єкта спадщини, що успадковується спадкоємцями (обдарованими), які є членами сім’ї спадкодавця першого ступеня споріднення, не оподатковується.
Фізична особа – резидент, яка отримує спадщину від фізичної особи – резидента, але не відносяться до членів сім’ї першого ступеня споріднення, сплачує податок на доходи фізичних осіб за ставкою 5% від вартості будь-якого об’єкта спадщини.
Відповідно до ст. 5 Закону «Про оцінку земель» грошова оцінка земельних ділянок залежно від призначення та порядку проведення може бути нормативною і експертною.
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні (крім випадків спадкування спадкоємцями першої та другої черги за законом (як випадків спадкування ними за законом, так і випадків спадкування ними за заповітом) і за правом представлення, а також випадків спадкування власності, вартість якої оподатковується за нульовою ставкою) та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель. Експертна грошова оцінка земельних ділянок та прав на них проводиться з метою визначення вартості об’єкта оцінки. Експертна грошова оцінка земельних ділянок використовується при здійсненні цивільно-правових угод щодо земельних ділянок та прав на них, крім випадків, визначених Законом № 1378, а також іншими законами.
Таким чином, фізична особа – резидент, яка отримує спадщину від фізичної особи – резидента, але не відносяться до членів сім’ї першого ступеня споріднення, сплачує податок на доходи фізичних осіб за ставкою 5% від вартості будь-якого об’єкта спадщини. З урахуванням норм ст. 5 та ст. 13 Закону України «Про оцінку земель» з метою оподаткування вартості земельної ділянки як об’єкта спадщини застосовується оціночна вартість, яка визначається за допомогою експертної грошової оцінки земельної ділянки.
*****
Чи можна реєструвати акцизну накладну у вихідний чи святковий день
Відповідно до п. 231.5 ст. 231 Податкового кодексу України при реалізації пального, особа, яка реалізує пальне, зобов’язана в установлені терміни скласти акцизну накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі акцизних накладних (далі – ЄРАН), така реєстрація вважається наданням акцизної накладної отримувачу пального. Акцизні накладні, які не надаються отримувачу пального, та акцизні накладні/розрахунки коригування, складені за операціями з реалізації пального суб’єктам господарювання та фізичним особам, які не є платниками акцизного податку, також підлягають реєстрації в ЄРАН.
Реєстрація акцизних накладних та/або розрахунків коригування у ЄРАН здійснюється не пізніше п’ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання (п. 231.6 ст. 231 ПКУ).
Згідно з п. 2 Порядку ведення Єдиного реєстру акцизних накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року № 114, для реєстрації в ЄРАН акцизні накладні/розрахунки коригування надсилаються до ДФС в електронній формі відповідно до порядку подання податкових документів в електронному вигляді з дотриманням умови щодо реєстрації електронного цифрового підпису уповноваженої особи у порядку, визначеному законодавством.
Акцизні накладні/розрахунки коригування надсилаються протягом операційного дня. Операційний день для реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування у ЄРАН триває щодня з 8 до 19 години. Отже, чинним законодавством не передбачено обмежень щодо можливості реєстрації акцизних накладних та/або розрахунків коригування у ЄРАН у вихідні та святкові дні.
*****
У І півріччі 2016 року платники північного регіону Одеської області спрямували для української армії понад 10 мільйонів гривень
Протягом січня-червня 2016 року задля зміцнення національної армії з доходів мешканців північного регіону Одеської області до держбюджету спрямовано 10025,4 тис. грн військового збору. Червневий внесок на потреби армії – більше 2,0 млн грн.
Ця сума збору суттєво більша середньомісячних надходжень минулого року, що в першу чергу є результатом поетапного виведення з «тіні» доходів працюючого населення та ознакою ефективної деклараційної кампанії, – вважають фахівці Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області.
В Котовській ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області нагадують, що сплата військового збору обов’язкова у тому випадку, якщо виникає податкове зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб. Цей момент повинні врахувати працедавці та інші податкові агенти, яких закон зобов’язує нарахувати і сплачувати ці податкові платежі.
Водночас звертаємо увагу, що платники, які задекларували доходи отримані від особи, яка не є податковим агентом та/або іноземні доходи за наслідками 2015 року, зобов’язані самостійно сплатити до бюджету суму військового збору до 1 серпня поточного року.
Сектор організації роботи Котовської ОДПІ
ГУ ДФС в Одеській області

Держгеокадастр інформує

 

  Державне підприємство «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» запрошує громадян, фермерів та сільськогосподарські підприємства взяти участь у земельних торгах у формі аукціону з продажу права оренди на 7 років на земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Ананьївського району Одеської області.

Торги відбудуться  29 серпня 2016 року за адресою: м. Одеса, вул. Космонавтів, 34, 2 поверх, 207 кімната (актова зала). Реєстрація учасників торгів відбуватиметься з 7.00 до 09.40. Початок торгів о 10.00.

Для участі у земельних торгах необхідно до 17.00  22 серпня 2016 року включно подати за вищезазначеною адресою заяву про участь у земельних торгах та сплатити реєстраційний та гарантійний внески.

Банківські реквізити виконавця земельних торгів:

- для сплати гарантійного внеску: отримувач – Державне підприємство «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», Код (ЄДРПОУ) 00702995, в банку ПАТ «МАРФІН БАНК» м Іллічівськ, МФО 328168, п/р 26008242032.

- для сплати реєстраційного внеску: отримувач - Державне підприємство «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», Код (ЄДРПОУ) 00702995, в банку ПАТ «МАРФІН БАНК» м. Іллічівськ, МФО 328168, п/р 26007242033.

З текстом договору оренди, який укладатиметься за результатами земельних торгів за кожним лотом, можна ознайомитись на офіційному веб-сайті Держгеокадастру України:  http://land.gov.ua/ у розділі «Земельні торги». На цьому ж сайті у розділі «Публічна кадастрова карта» можна переглянути на карті місце розташування відповідних земельних ділянок.

Форму заяви на участь у земельних торгах та інформацію про документи, що треба додавати до неї, можна отримати у Виконавця торгів або на сайті Головного управління Держгеокадастру в Одеській області: http://odeska.land.gov.ua/     у розділі «Земельні торги».

Більш детальну інформацію про торги можна отримати у виконавця торгів: ДП «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» за телефоном: (048) 765-33-00 (контактна особа – Орлова Катерина Георгіївна).

 

Основні характеристики земельних ділянок, розташованих на території  Ананьївського району, право оренди на які виставляється на земельні торги окремими лотами 29.08.2016 р.

Мешканці Ананьєва здали кров для поранених бійців

 

Нещодавно в Одеський військово-медичний клінічний Центр Південного регіону привезли поранених захисників України, воїнів АТО.
Не змогли залишитися байдужими до долі поранених бійців голова Ананьївської районної ради Валентин Мокряк та депутат районної ради Олександр Шевченко, які 27 липня цього року відвідали бійців в клінічному Центр Південного регіону та разом з 6 добровольцями-донорами здали кров для поранених. Потрібно зауважити, що за ініціативи О.П.Шевченка ананьївці вже втретє здають кров для поранених за два тижні 31 особа.
Начальник Центру, полковник медичної служби Кальчук Роман Дмитрович щиро подякував добровольцям Ананьївщини та наголосив, що на цей час мешканці Одеси здали набагато менше крові, ніж райони області. До речі, у нього виявилось багато спільних знайомих з депутатом районної ради О.Шевченком, з яким вони зустрічалися на передові в АТО, а дехто з них і на цей час працює в цьому госпіталі.
Представники Ананьївщини запевнили, що і надалі жителі нашого району будуть здавати кров, аби з цієї крові робили ті препарати, які потрібні хворим.
Поспілкувалися голова районної ради та депутат і з пораненими бійцями, яким принесли продуктові набори та вітаміни, необхідні для скорого одужання.
Голова районної ради В.А.Мокряк наголосив, що в обласному військово-медичному клінічному Центрі догляд за бійцями здійснюється на високому рівні, харчування добре, медперсонал ліками забезпечений. Проте дуже вразила велика кількість шпиталізованих бійців з пораненнями різного ступеню важкості і дасть Бог, наша маленька допомога посприяє їм скоріше одужати та стати на ноги.
В свою чергу голова Громадської ради Північного регіону О.П.Шевченко запевнив, що Громадська рада Північного регіону разом з громадою Ананьїва бере шефство над Одеським військово-медичним клінічним Центром Південного регіону та будуть надавати всю посильну допомогу пораненим бійцям.
У вівторок 2 серпня до Центру планує знову їхати група мешканців Ананьївського району для здачі крові.
А допомогу по безкоштовному перевезенню ананьївських донорів забезпечує Лідія Василівна Загребельна. І за це їй велика подяка!

 

IMG 0157

Котовський місцевий центр приймає/видає документи на реєстрацію громадських формувань

 

 

            Для покращення доступності, а також підвищення якості надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань в Подільську впроваджується пілотний проект в частині забезпечення прийняття та видачі документів під час державної реєстрації громадських формувань Котовським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги (наказ Мін'юсту України «Про запровадження пілотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань» від 17.06.2016 № 1717/5).

            Під час реалізації пілотного проекту подати документи для проведення державної реєстрації громадського формування можна буде не лише до Головного територіального управління юстиції в Одеській області, а й до Котовського місцевого центру надання безоплатної вторинної правової допомоги. При поданні документів для державної реєстрації до фронт-офісу, уповноважена особа здійснює усі дії щодо прийняття та видачі документів для державної реєстрації.

            Працівники центру здійснюватимуть прийом заяви про реєстрацію громадського формування, скануватимуть копії документів, вноситимуть відомості у єдиний державний реєстр. Рішення ж про реєстрацію або про відмову у реєстрації громадського об'єднання, про направлення документів на доопрацювання чи про залишення документів без розгляду прийматиме Головне територіальне управління юстиції в Одеській області.

            Прийом документів місцевим центром розпочнеться найближчим часом. Відтепер процедура реєстрації громадських об’єднань полегшиться і не буде потреби їхати з пакетом документів  до м. Одеси в Головне територіальне управління юстиції в Одеській області.

            З питань подачі документів для проведенні державної реєстрації громадського формування необхідно звертатись до Котовського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, який знаходиться за адресою: м. Подільськ, вул. Соборна, 194-а, або за телефоном (04862) 3-07-34.

Котовський МЦ НБВПД

Нарада 27 липня 2016 року

 

27 липня 2016 року в Ананьївській районній раді відбулася семінар-нарада за участю сільських голів. Проводили нараду голова райдержадміністрації Д.С.Маковейчук та керуючий справами виконавчого апарату районної ради В.П.Мудрик. На порядок денний наради були винесені питання:

  1. 1.Формування місцевих бюджетів на 2017 рік.
  2. 2.Про конфлікт інтересів згідно ЗУ «Про засади запобігання і протидії корупції»
  3. 3.Різне

Роз’яснюючи питання формування місцевих бюджетів начальник фінансового управління А.О.Продан зазначив джерела надходження коштів до сільських бюджетів та наголосив, що до 1 грудня 2016 року вже повинен бути сформований проект бюджету на 2017 рік.

В проектах місцевих бюджетів обов’язково мають бути закладені такі статті витрат, як пільговий проїзд для школярів та вчителів згідно Програми «Шкільний автобус» та харчування дітей 1-4 класів.

По питанню конфлікту інтересів дав роз’яснення ЗУ «Про запобігання корупції» В.П.Мудрик керуючий справами виконавчого апарату Ананьївської районної ради.

Голова райдержадміністрації Д.С.Маковейчук наголосив на питанні щодо використання земель та сплати податків в сільській бюджет. Дмитро Сергійович наголосив, що лише за сприяння сільських голів можливе вирішення даної проблеми.

Було вирішено найближчим часом організувати зустріч керівників району, голів сільських рад та сільгоспвиробників.

В чергове було обговорено стан доріг Ананьївського району. Голова РДА дав доручення першому заступнику голови РДА Г.Д.Карповій підготувати аналіз використання коштів на ремонт доріг Ананьївського району до наступної семінар-наради.

Пянтковський В.О. заступник голови виконкому Ананьївського міського запропонував на період спеки (вище 28оС) заборонити рух вантажного транспорту по дорогам з твердим покриттям для збереження стану доріг в районі.

Начальник управляння праці та соціального захисту населення Л.Я.Світлицька наголосила, що останнім часом збільшилась кількість заяв від мешканців села, хоча багато питань, що їх турбують мають бути вирішеними сільськими радами. Так, в бюджетах сільських рад, закладені кошти для надання допомоги малозабезпеченим верствам населення, але ці кошти на даний період майже не використовуються.

Наприкінці наради В.П.Мудрик подякував голові Романівської сільської ради Л.В.Шлапаченко за проведення районного турніру з футболу на приз сільських рад.

 13654256 535583683315194_6797514760295279973_n13876618 535583253315237_8124757209610986378_n

Штормове попередження!!!

 

Сьогодні, 3 серпня, синоптики оголосили штормове попередження по Україні, передає Укргідрометцентр.

"3 серпня вдень прогнозують шквали 15-20 м/с",

нарада 10.08.2016

 

На нараді голів міста та сіл 10.08.2016 року, яку проводив голова Ананьївської районної ради В. А. Мокряк, розглядалось питання про правила благоустрою населених пунктів.

Керуючий справами виконавчого апарату районної ради В. П. Мудрик акцентував увагу на прийнятті сесіями сільських рад рішень про затвердження правил благоустрою. При прийнятті правил потрібно визначити порядок збирання сміття, меж прибирання територій закріплених за юридичними та фізичними особами, громадянами, визначення санітарного дня населеного пункту та інше. В правилах закріплюється і відповідальність за недотримання норм благоустрою. Так найменший штраф за забруднення території – 340 грн., максимальний – 1 700 грн.

Це дає змогу міській та сільським радам, як навести порядок в населеному пункті, так і у випадку недотримання правил благоустрою через адміністративні штрафи – поповнити місцеві бюджети.

Окремим питанням за пропозицією голови Ананьївської РДА Д. С. Маковейчука буде розглянуто на наступній нараді питання, щодо утримання в належному стані доріг у районі.

IMG 7217

IMG 7208

IMG 7221

 

Календар новин

<< < Вересень 2019 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30