День Державного Прапору України

40165796 copy

Новини з податкової 23.08

Новини з податкової:

Роман Насіров: Імплементація Митного кодексу ЄС може відбутися в 2017 році

Державна фіскальна служба України підтримує імплементацію Європейського митного кодексу. Про це повідомив Голова ДФС Роман Насіров в інтерв’ю «Діловій столиці».

«Починаючи з липня цього року в ЄС почав функціонувати новий Митний кодекс. На мою думку, Україна, яка прагне в Європу, зробить правильний крок, якщо також підтримає цей документ», - розповів він.

При цьому Роман Насіров зазначив, що хотів би адаптувати і імплементувати Європейський митний кодекс з 2017 року.

Крім того, за словами очільника відомства, заплановано залучення до співпраці по митному напряму представників іноземних компаній, які будуть працювати на кордонах України з європейськими державами.

«Ми закінчили відпрацювання цього питання з USAID. У кількох пунктах пропуску на нашому європейському кордоні будуть постійно працювати представники іноземних компаній. Це допоможе нам модернізувати щоденні процеси - оформлення і огляд вантажів, проведення перевірок та ін. Після півроку роботи експерти зможуть дати конкретні рекомендації. Цей проект оплачує USAID», - пояснив Роман Насіров.

«Що стосується Податкового кодексу, у ДФС дуже багато пропозицій. Але в основному вони стосуються не ставок податків, а тільки адміністрування. Наведу приклад. У цьому році зростання надходжень до місцевих бюджетів очікується приблизно на 50%, ми прогнозуємо перевиконання плану на 25-30 млрд грн. Значну долю до місцевих бюджетів вносить 5%-ий акцизний податок. Однак зараз існує чимало проблем з його адмініструванням. Так,  у бізнесі АЗС немає 5%-ої маржі, націнка зазвичай встановлюється на рівні 2%. Тому 5% роздрібного акцизу для компаній - це величезні гроші, і, природно, бізнес намагається цей податок обходити», - заявив Голова ДФС, коментуючи питання впровадження нового Податкового кодексу.

Фіскальною службою пропонується перенести ці 5% роздрібного податку на продаж палива на заправках (це приблизно 40 євро на тонні) в основну ставку акцизу. А далі держава буде розподіляти ці гроші до місцевих бюджетів, виходячи з обсягу проданого палива в тому чи іншому регіоні.

«Це значно спростило б адміністрування. Думаю, що після цього збори від акцизного податку зросли б ще на 25-30%», - додав Роман Насіров. 

***

Котовські аудитори розплутують тіньові схеми мінімізації податків

За результатами проведених з початку року 2 планових та 41 позапланових перевірок порушникам законодавства було донараховано понад 1,2 млн. грн. Про це повідомив в.о. начальника відділу аудиту Котовської ОДПІ Олег Войцеховський.

Значну частку складають донарахування з податку на додану вартість – 0,5 млн. грн.

Олег Войцеховський зазначив що деякі підприємства порушують податкове законодавство, намагаючись зробити видимість здійснення господарських операцій. Насправді вони проводилися лише на папері. Імітація підприємницької діяльності переслідувала наступні цілі – незаконно отримати з бюджету ПДВ та знизити фактичний прибуток за рахунок штучного підвищення витрат.

«Боротьба зі злочинними схемами у сфері оподаткування, ліквідування схем мінімізації, виявлення та припинення зв’язків тіньовика і замовника послуг, фірм з ознаками фіктивності – всі ці питання залишаються на постійному контролі наших фахівців – підкреслив Олег Войцеховський.

***

Юридична особа повинна стати на облік в контролюючому органі за місцем розташування офісу

Юридична особа повинна стати на облік в контролюючому органі за місцем розташування офісу, тобто місцезнаходженням (основне місце обліку), а також, в органі доходів і зборів за місцем розташування (реєстрації), у разі наявності, підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

Відповідно до статті 93 Цивільного кодексу України місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку.

Згідно з пунктом 63.3 статті 63 Податкового кодексу України платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік в контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

***

Юристами Котовської ОДПІ виграно в суді на користь держави майже 485 тисяч гривень

За січень-серпень 2016 року на розгляді в судах загальної та спеціальної юрисдикції перебувало 18 справ всіх категорій на загальну суму 715,7 тис. гривень.

Крім того, за статистикою Котовської ОДПІ, на розгляді також перебувають 6 справ минулих років. Загальна сума за цими позовами складає 31,1 тис. гривень.

З усіх категорій справ, які розглянуті у 2016 році, на користь Котовської ОДПІ вирішено 15 справ, загальна сума яких 484,73 тис. гривень, із яких до бюджету надійшло 60 тис. гривень.

Результативність роботи фахівців юридичного відділу Котовської ОДПІ пояснюється високим рівнем юридичного супроводження справ, що дозволяє збільшити надходження до бюджету за справами, які знаходяться в судах на користь Котовської ОДПІ.

***

Особливості оподаткування ПДВ операцій з надання в оренду нерухомого майна

Порядок визначення бази оподаткування ПДВ у разі постачання товарів/послуг регулюється статтею 188 Податкового кодексу України.

До бази оподаткування включаються вартість товарів/послуг, які постачаються (за виключенням суми компенсації на покриття різниці між фактичними витратами та регульованими цінами (тарифами) у вигляді виробничої дотації з бюджету та/або суми відшкодування орендодавцю - бюджетній установі витрат на утримання наданого в оренду нерухомого майна, на комунальні послуги та на енергоносії), та вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо отримувачем товарів/послуг, поставлених таким платником податку.

Отже, якщо орендар самостійно не укладає договори на споживання комунальних послуг та енергоносіїв з їх безпосередніми постачальниками, а здійснює відшкодування (компенсацію) орендодавцю витрат на їх оплату, то в договорі оренди визначається порядок розрахунку вартості спожитих орендарем комунальних послуг та енергоносіїв та їх оплати (відшкодування, компенсації).

При цьому, якщо орендодавцем є бюджетна установа, то кошти, що отримуються від орендаря у вигляді відшкодування (компенсації) витрат на утримання наданого в оренду нерухомого майна, на комунальні послуги та енергоносії, не включаються орендодавцем до бази оподаткування податком на додану вартість.

Якщо орендодавець - небюджетна установа, то кошти, що отримуються від орендаря як відшкодування (компенсація) будь-яких витрат, передбачених договором оренди, включаються орендодавцем до бази оподаткування та оподатковуються податком на додану вартість.

Разом з тим у випадку, якщо між орендодавцем та орендарем укладено окремі договори про надання орендарем компенсації витрат, які не включаються орендодавцем до складу орендної плати, а підлягають окремій оплаті (відшкодуванню, компенсації), зокрема за спожиті орендарем комунальні послуги та енергоносії, то суми коштів, сплачених (відшкодованих, компенсованих) за такими договорами, не включаються орендодавцем до бази оподаткування послуги з оренди рухомого/нерухомого майна, оскільки є окремими самостійними операціями з постачання відповідних товарів (електрична та теплова енергія, газ, пар, вода, повітря, охолоджене чи кондиційоване, віднесені до категорії товарів) чи послуг та розглядаються як окремий об'єкт оподаткування.

***

Як суб’єкту господарювання, який вирішив змінити адміністративний район, здійснити перереєстрацію РРО

Фахівці Котовської ОДПІ надають роз’яснення що згідно пункту 4 розділу 3 Наказу Міністерства Фінансів України від 14.06.2016 № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій», у разі зміни місцезнаходження або місця проживання, включення/невключення суб'єкта господарювання до Реєстру великих платників податків, реорганізації контролюючих органів чи з інших причин, унаслідок яких змінюється контролюючий орган, в якому суб'єкт господарювання обліковується як платник податків за основним місцем обліку, протягом двох робочих днів після переведення платника податків на обслуговування до контролюючого органу за новим місцем обліку засобами інформаційної системи ДФС здійснюється перереєстрація РРО до контролюючого органу за новим основним місцем обліку суб'єкта господарювання як платника податків.

 

Реєстраційне посвідчення, видане суб'єкту господарювання згідно з цим Порядком контролюючим органом за попереднім місцем обліку, залишається чинним до моменту виникнення змін у даних щодо суб'єкта господарювання, які зазначаються в реєстраційному посвідченні.

 

Документи щодо реєстрації/перереєстрації РРО, які знаходились в контролюючому органі за попереднім основним місцем обліку суб'єкта господарювання як платника податків, передаються разом з обліковою справою до контролюючого органу за новим основним місцем обліку такого платника податків.

***

Сектор організації роботи Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Податкова інформує 22.08.2016

Новини з податкової:
УВАГА! Внесення змін до Єдиного державного реєстру
Котовська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області доводить до відома платників податків що на виконання вимог Закону України від 09 квітня 2015 року № 317-VЇІІ «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди та їхньої символіки» (далі - Закон) та в зв’язку з перейменуванням вулиць, юридичні особи, зареєстровані на день набрання чинності цим Законом, у разі порушення його вимог зобов'язані протягом одного місяця з дня набрання чинності цим Законом привести свої установчі документи, найменування та/або символіку у відповідність із вимогами Закону.

На виконання пунктом 298.6 статті 298 Податкового Кодексу України у разі зміни податкової адреси суб'єкта господарювання, місця провадження господарської діяльності платниками єдиного податку третьої групи разом з податковою декларацією за податковий (звітний) період, у якому відбулися такі зміни подається заява про застосування спрощеної системи оподаткування.
***
За серпень необхідно звітувати за новою формою декларації з ПДВ 
Наказом Міністерства фінансів України від 25.05.16 №503 „Про затвердження змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України” внесено зміни, зокрема до форми податкової декларації з податку на додану вартість. 
Подання податкової звітності за новою формою, яка враховує такі зміни, вперше має здійснюватися за звітний період серпень 2016 року (граничний термін подання 20.09.2016), IV квартал 2016 року (граничний термін подання 10.02.2017). 
Крім того, викладено в новій редакції додатки 2 (Д2) та 3 (Д3) до податкової декларації з податку на додану вартість. 
З урахуванням внесених змін нова редакція вказаних додатків передбачає спрощення порядку заповнення податкової звітності та розшифровку від'ємного значення різниці між податковими зобов'язаннями і податковим кредитом в розрізі постачальників тільки у тій частині такого від'ємного значення, яка задекларована платником податку до бюджетного відшкодування. Така деталізація здійснюється в таблиці 2 "Розшифровка суми податку, фактично сплаченої у попередніх та звітному (податкових) періодах постачальникам товарів/послуг або до Державного бюджету України" додатка 3 (Д3) до декларації з податку на додану вартість. 
Деталізація від'ємного значення різниці між податковими зобов'язаннями і податковим кредитом, яка переноситься до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду, здійснюється лише в частині періодів її виникнення. Такі дані відображаються в додатку 2 (Д2) до декларації з податку на додану вартість. 
При заповненні як додатка 2 (Д2), так і таблиці 2 додатка 3 (Д3) до декларації з податку на додану вартість доцільно застосовувати принцип хронології формування від'ємного значення, згідно з яким податкові зобов'язання поточного (звітного) періоду зменшуються на суму податкового кредиту у хронологічному порядку його виникнення - від найдавнішого до найновішого. 
Детальніше про внесені зміни до форми податкової декларації з податку на додану вартість можна ознайомитися у листі Державної фіскальної служби України від 22.07.2016 №24830/7/99-99-15-03-02-17. 
***
У ЗІР запроваджено новий розділ про ставки податків 
Для зручності платників податків в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (ЗІР), який функціонує на веб-порталі ДФС, з липня поточного року запроваджено новий розділ «Ставки податків і зборів». Про це розповів в.о. директора Інформаційно-довідкового департаменту ДФС Андрій Кушнір. 
«Новий розділ створено для зручного пошуку та аналізу інформації про ставки загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску, оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму. Отримати необхідну інформацію суб’єкти господарювання можуть оперативно, у будь-який час», – підкреслив Андрій Кушнір. 
Посадовець також відзначив, що тематичні розділи ЗІР користуються популярністю серед платників податків. Так, зокрема, за допомогою Бази знань відвідувачі порталу самостійно знаходять відповіді на запитання, які їх цікавлять. За 7 місяців поточного року цією послугою скористалися майже 2 млн. клієнтів. Порівняно з відповідним періодом минулого року їх кількість зросла на 33,9 відс. 
Крім того, у ЗІР функціонують розділи: «Необхідно знати», «Актуальні запитання», «Останні зміни в законодавстві», «Інтерактивна мапа», які дозволяють оперативно та у зручній формі отримувати актуальну інформацію щодо змін у податковому, митному та іншому законодавстві, контроль за додержанням якого покладено на ДФС. 
За допомогою цих сервісів користувачі також можуть дізнатися про терміни подання звітності та сплати податків (зборів), користуватися можливістю покрокового пошуку інформації, розміщеної в інтерактивних мапах за напрямами «Митна справа», «Єдиний соціальний внесок» та «ПДФО», здійснювати перегляд 10 найактуальніших запитань, з якими платники податків найчастіше звертались до Контакт-центру за попередній день, та відповідей на них. 
«Якщо платник не отримав необхідної інформації або має додаткові запитання в ЗІР передбачена функція зв’язку з оператором кол-центру ДФС. У розділі «Контакт-центр ДФС» розташовано номер телефону «0-800-501-007», при натисканні на який в комунікаційних пристроях (телефон, планшет) або комп’ютерах відбувається з’єднання з IVR Контакт-центру ДФС», – сказав Андрій Кушнір. 
***
Нова форма КОРО: чи необхідна заміна раніше зареєстрованих книг 
Нова форма книги обліку розрахункових операцій установлена Порядком реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій» (далі – Наказ № 547). 
Суб’єкти господарювання можуть продовжувати використовувати раніше зареєстровані книги КОРО за старою формою до першої із подій: закінчення КОРО, завершення строку служби або припинення застосування відповідного РРО, виникнення підстав для перереєстрації або скасування реєстрації книги. 
Такі книги дозволяється перереєстровувати лише у перехідний період – протягом місяця після набрання чинності Наказом № 547. Після спливу зазначеного терміну у разі виникнення підстав для перереєстрації книг ОРО, здійснюється реєстрація другої або наступної КОРО за новою формою. 
При цьому, реалізуючи підакцизні товари, суб'єкти господарювання, які використовують КОРО за старою формою, здійснюють у них записи наступним чином: 
1) у назвах граф 6, 7 КОРО за старою формою слід дописати знак «/» та відповідно слова «за ставкою акцизного податку», «сума акцизного податку»; 
2) за наявності розрахункових операцій за товари підакцизної групи послідовно вносяться: - у графу 6 – суми розрахунків, що оподатковуються за ставкою податку на додану вартість, «/», суми розрахунків, що оподатковуються за ставкою акцизного податку; - у графу 7 – сума ПДВ», «/», сума акцизного податку. 
Водночас, для зручності ведення КОРО рекомендовано зазначеним суб’єктам господарювання звернутись до органу фіскальної служби за місцем реєстрації книги для реєстрації другої та наступної КОРО за новою формою. З причини зміни форми книги така реєстрація може бути здійснена у будь-який час. 
У суб'єктів господарювання, діяльність яких не пов'язана з реалізацією підакцизних товарів, касові чеки, що друкуються РРО, не містять даних про акцизний податок та відповідні графи 7, 9 КОРО будуть не заповненими. Відповідно, зазначені суб’єкти господарювання можуть продовжувати використовувати раніше зареєстровані КОРО без внесення до них будь-яких змін, але лише до виникнення зазначених вище підстав для припинення використання книги. 
З таким роз’ясненням можна ознайомитися у листі ДФС від 05.08.2016 р. № 26665/7/99-99-08-01-03-17. 
***
***
Мешканці північного регіону Одеської області, які декларували доходи, сплатили майже 5 млн грн податкових зобов’язань 
Майже 5 млн грн. податку на доходи фізичних осіб та близько 802 тис. грн. військового збору надійшло до місцевих бюджетів: Ананьївського, Балтського Кодимського, Красноокнянського, Любашівського, Савранського, Котовського районів. Це податкові зобов’язання, які громадяни зазначили в податковій декларації і сплатити, до 1 серпня 2016 року. 
Податкові зобов’язання як з податку на доходи фізичних осіб, так і з військового збору визначались у розмірах, які діяли в 2015 році. Так зокрема, ПДФО у розмірі 15% або 20% (в залежності від суми доходу) та військовий збір у розмірі 1,5%. 
Нагадуємо, що «Деклараційна кампанія – 2016» розпочалась з 1 січня і тривала до 1 травня 2016 року. Загалом у кампанії взяли участь 7109 фізичні особи. 
Варто зазначити, що органи фіскальної служби постійно працюють на удосконаленням умов для громадян, які декларують доходи. Зокрема, в Центрах обслуговування платників краю спеціалісти допомагають відвідувачам заповнювати декларації про майновий стан і доходи, надають консультації. В Центрах обслуговування платників розміщено спеціальні стенди, де знаходиться уся необхідна інформація про декларування доходів та отримання податкової знижки. Також для подання декларацій на офіційному сайті ДФС України (sfs.gov.ua) функціонує сервіс «Декларування онлайн». 
***
Надходження від плати за землю по Котовській ОДПІ склали більше 72 мільйонів гривень 
За 7 місяців 2016 року власники та орендарі земельних ділянок, які знаходіться на обліку в Котовській ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області сплатили до місцевих бюджетів 72,4 млн грн. , що на 34,8 млн грн. більше аналогічного періоду минулого року. 
Зокрема, 57,1 млн грн. надійшло від юридичних осіб та 15,3 млн грн. сплачено фізичними особами. 
Нагадаємо, що відповідно до Податкового кодексу, фізичні особи, які мають на території України у власності або користуванні земельні ділянки, частки є платниками земельного податку. Сплачується податок фізичними особами – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення, юридичними особами - щомісячно рівними частками. 
***

Сектор організації роботи 
Котовської ОДПІ
ГУ ДФС в Одеській області

УВАГА!!! Африканська чума свиней!

 

УВАГА!


Епізоотична ситуація щодо африканської чуми свиней різко погіршилась.

Захворювання виявлено в Балтському, Савранському, Любашівському та Іванівському районах. Африканська чума свиней - інфекційна хвороба домашніх і диких свиней. Дане захворювання не виліковне, вакцини проти африканської чуми свиней немає. Людина не хворіє цим захворюванням.

Хворіють тільки свині, незалежно від віку і в будь-який час року.
Свині заражаються з кормом, через комах, від будь-яких видів тварин і птахів, що знаходилися в контакті з хворими тваринами.
Механічними переносниками можуть бути люди, домашні і дикі тварини, гризуни, комахи та продукти харчування.
Основні ознаки захворювання домашніх і диких свиней: червонувато-синюваті плями - на вухах, шиї, животі, біля основи хвоста, порушення координації, хода хитка, спина вигнута, скрегіт зубами, блювання, кров'янисті виділення з носа і прямої кишки, гнійні виділення з очей, набрякле запалення в області глотки, виснаження.

У разі забою тварин, підозрілих на захворювання африканської чуми свиней, туші та продукти забою тварин використовувати в їжу не МОЖНА.


Власникам свиней для збереження свого поголів’я від захворювання і загибелі необхідно виконувати застережні заходи: не ввозити тварин з за меж району, особливо з неблагополучних щодо африканської чуми свиней пунктів, не купувати м'ясо та м’ясопродукти на стихійних ринках, а поросят без відповідних ветеринарних документів, проводити щеплення проти класичної чуми свиней,утримувати свиней в закритих приміщеннях , не допускати в ці приміщення сторонніх осіб, кішок, собак, дику птицю, для годування, напування та догляду за тваринами мати окремий одяг і взуття, використовувати власні харчові відходи в годівлі свиней тільки після 10-хвилинного кип'ятіння, періодично проводити винищування щурів і обробку тварин проти комах (консультації можна отримати у працівників державної ветеринарної служби), щоденно проводити огляд свиней з метою виявлення захворювання тварин, у випадку появи захворювання свиней або їх раптової загибелі НЕГАЙНО звернутися в державну ветеринарну службу по місцю проживання.
ПАМ'ЯТАЙТЕ:
Виконання цих вимог і рекомендацій дозволить уникнути занесення африканської чуми свиней на територію Ваших дворів, збереже свиней від захворювання і запобіжить економічним втратам.
ІНФОРМАЦІЮ про факти раптового захворювання, падежу свиней повідомляти в установу ветеринарної медицини за місцем проживання або в Ананьївську району лікарню державної ветеринарної медицини за телефоном 2-18-14

Семінар! Отримання податкової знижки

 

Новини з податкової:

Семінар!

Отримання податкової знижки

Котовська ОДПІ нагадує, що подати декларацію про майновий стан і доходи з метою отримання податкової знижки можна до кінця року.

На сьогодні своїм правом на податкову знижку вже скористались 422 мешканців Котовського, Красноокнянського, Ананьївського, Балтського, Кодимського, Любашівського районів, які отримали з бюджету 468 тис. грн. Загалом, на повернення коштів наразі претендують 441 громадян, які задекларували до повернення 468 тис. грн. податку на доходи фізосіб.

Порядок надання та перелік витрат, дозволений для включення до податкової знижки визначено статтею 166 розділу IV Податкового кодексу України.

Податкова знижка може застосовуватися виключно до доходу, отриманого платником податку - резидентом протягом звітного 2015 податкового року у вигляді заробітної плати та нараховується лише в межах її розміру.

До податкової знижки за 2015 рік можна включити такі витрати:

- частину суми процентів, сплачених за користування іпотечним кредитом;

- пожертвування або благодійні внески неприбутковим організаціям;

- суми коштів, сплачених на користь закладів освіти для компенсації вартості навчання;

- страхові платежі (внески, премії) за договорами довгострокового страхування життя та пенсійні внески в рамках недержавного пенсійного забезпечення;

- суми витрат на оплату допоміжних репродуктивних технологій;

- суми витрат на оплату державних послуг, пов'язаних з усиновленням дитини;

- суми коштів, сплачених у зв'язку з переобладнанням транспортного засобу;

- суми витрат за державними програмами будівництва (придбання) доступного житла.

Такі витрати повинні бути документально підтверджені.

Громадяни, які бажають реалізувати своє право на податкову знижку за наслідками 2015 року, податкову декларацію можуть подати упродовж усього 2016 року.

Для спрощення процедури подання декларації, в органах ДФС функціонує сервіс «Електронний кабінет платника» через який надано можливість дізнатися про отриманні доходи та утриманні податки, а також підготувати, заповнити та надіслати декларацію про майновий стан і доходи фізичних осіб в електронному вигляді.  

***

ДФС запроваджено програмне забезпечення "Єдиного вікна"

ДФС з 1 серпня 2016 року завершено розробку та розгорнуто все необхідне програмне забезпечення для функціонування «Єдиного вікна». Про це заявив заступник директора департаменту інформаційних технологій ДФС Олександр Івашкович.

Він розповів, що програмне забезпечення складається з трьох частин. Перша частина – це робоче місце митника. Тобто це той модуль у складі автоматизованої системи митного оформлення, який дозволяє митнику виконувати завдання, визначені постановою КМУ.

Друга частина – це автомати, які відповідають за прийняття повідомлень від декларанта та за розсилку повідомлень, у тому числі за принципом «мовчазної згоди».

І третя – модуль для роботи суміжних служб. Це веб-інтерфейс, який дозволяє працівникам суміжних служб переглядати надіслані декларантами документи, приймати рішення по цим справам, вносити результати видів контролю та узгоджувати час проведення митного огляду.

«З 1 серпня, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України, ми почали надсилати декларантам повідомлення про перетин митного кордону вантажів, у тому числі тих, які підлягають відповідним видам контролю. Декларанти можуть подати документи як в «Єдине вікно», так і традиційним методом за старою технологією», – зазначив Олександр Івашкович.

Як пояснив посадовець, у повідомленнях зазначається дата та пункт пропуску, через який прямували транспортні засоби декларанта, види контролю, завершені безпосередньо в пункті пропуску, а також ті, які необхідно провести всередині країни, та необхідний для цього перелік документів.

Олександр Івашкович також нагадав, що в ДФС було проведено навчання для адміністраторів суміжних служб. Їх ознайомили з веб-інтерфейсом та всіма нюансами функціонування програми, необхідними для роботи адміністратора контролюючого органу.

Для навчання користувачів суміжних служб створено навчальний відеоролик, з яким вони зможуть ознайомитися на веб-порталі ДФС у зручний для них час.

У зв’язку з отриманням від контролюючих органів переліків адміністраторів системи фахівці ДФС протягом 3 серпня 2016 внесуть їх в систему. Таким чином, починаючи з 4 серпня адміністратори контролюючих органів можуть починати реєструвати в системі користувачів відповідних органів, які одразу після реєстрації можуть приступати до роботи з інформаційною системою «Єдине вікно».

***

Мирослав Продан: Встановлені знижені ставки акцизного податку на легкові автомобілі, що використовувались

Про новації законодавства, які сприятимуть розвитку ринку вживаних транспортних засобів розповів в.о. заступника Голови ДФС Мирослав Продан.

Так, з 1 серпня 2016 року набирає чинності Закон України № 1389, відповідно до якого тимчасово, до 31 грудня 2018 року, встановлені знижені ставки акцизного податку на легкові автомобілі, що використовувались.

На такі авто при їх митному оформленні у 36 графі декларації зазначається код пільги «172».

«Норма цього Закону поширюється у випадку, якщо вживане авто ввозиться на територію України не більше 1 разу на рік, та стосується двох категорій осіб: які ввозять легкові автомобілі для власного використання або ввозять легкові автомобілі на користь інших осіб. В інших випадках знижені ставки акцизного податку не застосовуються», - наголосив Мирослав Продан.

За його словами, нормами закону також встановлено, що знижені ставки акцизного податку не застосовуються, якщо легкові автомобілі мають походження або ввозяться з країни, визнаної державою-окупантом та/або державою-агресором по відношенню до України.

Він звернув увагу, що документами, які підтверджують країну походження товару, є сертифікат або декларація про походження товару, засвідчена декларація про походження товару, сертифікат про регіональне найменування товару.

У разі, якщо в документах про походження товару є розбіжності у відомостях про країну походження товару або встановлено інші відомості про країну походження товару, ніж ті, що зазначені у документах, декларант або уповноважена ним особа має надати додаткові відомості для підтвердження країни походження товару.

***

Платники Котовської ОДПІ перерахували майже 150 мільйонів гривень ЄСВ

З початку року платники Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області перерахували до бюджету 149,3 млн. гривень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що на 3,4 млн. гривень більше доведеного індикативного показника. Зокрема, у липні поточного року платниками сплачено 22 млн. гривень ЄСВ, що 1,2 млн. гривень більше встановленого завдання.

Нагадуємо, що з 1 липня 2016 року платники ЄСВ через «Електронний кабінет платника» мають можливість підготувати, заповнити та надіслати звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за новими формами.

Користуючись режимом приватної частини «Введення звітності», платники мають змогу створити та надіслати до контролюючих органів в електронному вигляді:

звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

повідомлення про прийняття працівника на роботу.

За результатами обробки звітності квитанції 1 та 2 розміщуються в режимі «Вхідні/вихідні документи» особистого кабінету.

***

 Як оподатковується продаж громадянами власної сільськогосподарської продукції

Фахівці Котовської ОДПІ надають роз’яснення щодо порядку оподаткування податком на доходи фізичних осіб доходу, отриманого фізичною особою від продажу власної сільськогосподарської продукції.

Податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в статті 167 ПКУ (з 2016 року – 18 відсотків).

До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включаються суми винагород та інших виплат, нарахованих (виплачених) платнику податку відповідно до умов цивільно-правового договору та інші доходи, крім зазначених у ст. 165 ПКУ, якою наведено кінцевий перелік доходів, які не включаються до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу і не підлягають оподаткуванню.

Так, зокрема, до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються доходи, отримані від продажу власної сільськогосподарської продукції, що вирощена, відгодована, зібрана, виготовлена тощо, безпосередньо фізичною особою на земельних ділянках, сукупний розмір яких не перевищує 2 гектари.

Проте при продажу цієї продукції громадянину потрібно подати податковому агенту відповідну довідку про наявність у нього у власності цих земельних ділянок, і що саме на них було, наприклад, вирощено цю продукцію. Довідка про наявність у фізичної особи земельних ділянок безоплатно видається сільською, селищною або міською радою за місцем податкової адреси (місцем проживання) платника податку протягом 5 робочих днів з дня отримання відповідною радою письмової заяви про видачу такої довідки.

Інформація про видачу довідки передається органами місцевої влади в податкові інспекції за місцем розташування земельної ділянки протягом 10 днів з дати видачі довідки власнику сільськогосподарської продукції. Звертаємо увагу, що оригінал довідки зберігається у власника сільськогосподарської продукції протягом строку позовної давності з дати закінчення дії такої довідки. Відповідно до п.3 Порядку видачі довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 17.01.2014 № 32 (далі – Порядок), у Довідці зазначаються: порядковий номер, за яким довідку зареєстровано, та дата (число, місяць і рік) видачі; паспортні дані власника сільськогосподарської продукції (прізвище, ім’я та по батькові, серія і номер паспорта, ким і коли виданий), місце проживання (область, район, населений пункт, вулиця, будинок, корпус, квартира); реєстраційний номер облікової картки фізичної особи – платника податків власника сільськогосподарської продукції згідно з Державним реєстром фізичних осіб - платників податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті); вид цільового призначення земельної ділянки; розмір земельної ділянки у гектарах; ініціали та прізвище голови або секретаря виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради; дата, до якої дійсна довідка.

***

Платники Котовської ОДПІ на потреби армії сплатили 12 мільйонів гривень військового збору

Це на 438 тис. гривень більше встановленого завдання. Темпи приросту склали 3,8%.

З початку року для забезпечення обороноздатності країни платники Котовської ОДПІ перерахували до Державного бюджету 11,9 млн. гривень військового збору. Зокрема, у липні 2016 року до бюджету сплачено 1,9 млн. гривень.

Нагадаємо, що відповідно до п.п. 1.2 п. 16 прим. 1 підрозділу 10 розд. XX Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями (далі - ПКУ) об’єктом оподаткування збором є доходи, визначені ст. 163 ПКУ.

Згідно з п. 163.1 ст. 163 ПКУ об’єктом оподаткування резидента є:

загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід;

доходи з джерела їх походження в Україні, які остаточно оподатковуються під час їх нарахування (виплати, надання);

іноземні доходи - доходи (прибуток), отримані з джерел за межами України.

Об’єктом оподаткування нерезидента є:

загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід з джерела його походження в Україні;

доходи з джерела їх походження в Україні, які остаточно оподатковуються під час їх нарахування (виплати, надання).

Нарахування, утримання та сплата (перерахування) військового збору до бюджету здійснюються у порядку, встановленому статтею 168 Податкового кодексу України.

Cтавка збору - 1,5% від об'єкта оподаткування.

Сектор організації роботи Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

 

 

нарада 10.08.2016

 

На нараді голів міста та сіл 10.08.2016 року, яку проводив голова Ананьївської районної ради В. А. Мокряк, розглядалось питання про правила благоустрою населених пунктів.

Керуючий справами виконавчого апарату районної ради В. П. Мудрик акцентував увагу на прийнятті сесіями сільських рад рішень про затвердження правил благоустрою. При прийнятті правил потрібно визначити порядок збирання сміття, меж прибирання територій закріплених за юридичними та фізичними особами, громадянами, визначення санітарного дня населеного пункту та інше. В правилах закріплюється і відповідальність за недотримання норм благоустрою. Так найменший штраф за забруднення території – 340 грн., максимальний – 1 700 грн.

Це дає змогу міській та сільським радам, як навести порядок в населеному пункті, так і у випадку недотримання правил благоустрою через адміністративні штрафи – поповнити місцеві бюджети.

Окремим питанням за пропозицією голови Ананьївської РДА Д. С. Маковейчука буде розглянуто на наступній нараді питання, щодо утримання в належному стані доріг у районі.

IMG 7217

IMG 7208

IMG 7221

 

Штормове попередження!!!

 

Сьогодні, 3 серпня, синоптики оголосили штормове попередження по Україні, передає Укргідрометцентр.

"3 серпня вдень прогнозують шквали 15-20 м/с",

Нарада 27 липня 2016 року

 

27 липня 2016 року в Ананьївській районній раді відбулася семінар-нарада за участю сільських голів. Проводили нараду голова райдержадміністрації Д.С.Маковейчук та керуючий справами виконавчого апарату районної ради В.П.Мудрик. На порядок денний наради були винесені питання:

  1. 1.Формування місцевих бюджетів на 2017 рік.
  2. 2.Про конфлікт інтересів згідно ЗУ «Про засади запобігання і протидії корупції»
  3. 3.Різне

Роз’яснюючи питання формування місцевих бюджетів начальник фінансового управління А.О.Продан зазначив джерела надходження коштів до сільських бюджетів та наголосив, що до 1 грудня 2016 року вже повинен бути сформований проект бюджету на 2017 рік.

В проектах місцевих бюджетів обов’язково мають бути закладені такі статті витрат, як пільговий проїзд для школярів та вчителів згідно Програми «Шкільний автобус» та харчування дітей 1-4 класів.

По питанню конфлікту інтересів дав роз’яснення ЗУ «Про запобігання корупції» В.П.Мудрик керуючий справами виконавчого апарату Ананьївської районної ради.

Голова райдержадміністрації Д.С.Маковейчук наголосив на питанні щодо використання земель та сплати податків в сільській бюджет. Дмитро Сергійович наголосив, що лише за сприяння сільських голів можливе вирішення даної проблеми.

Було вирішено найближчим часом організувати зустріч керівників району, голів сільських рад та сільгоспвиробників.

В чергове було обговорено стан доріг Ананьївського району. Голова РДА дав доручення першому заступнику голови РДА Г.Д.Карповій підготувати аналіз використання коштів на ремонт доріг Ананьївського району до наступної семінар-наради.

Пянтковський В.О. заступник голови виконкому Ананьївського міського запропонував на період спеки (вище 28оС) заборонити рух вантажного транспорту по дорогам з твердим покриттям для збереження стану доріг в районі.

Начальник управляння праці та соціального захисту населення Л.Я.Світлицька наголосила, що останнім часом збільшилась кількість заяв від мешканців села, хоча багато питань, що їх турбують мають бути вирішеними сільськими радами. Так, в бюджетах сільських рад, закладені кошти для надання допомоги малозабезпеченим верствам населення, але ці кошти на даний період майже не використовуються.

Наприкінці наради В.П.Мудрик подякував голові Романівської сільської ради Л.В.Шлапаченко за проведення районного турніру з футболу на приз сільських рад.

 13654256 535583683315194_6797514760295279973_n13876618 535583253315237_8124757209610986378_n

Котовський місцевий центр приймає/видає документи на реєстрацію громадських формувань

 

 

            Для покращення доступності, а також підвищення якості надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань в Подільську впроваджується пілотний проект в частині забезпечення прийняття та видачі документів під час державної реєстрації громадських формувань Котовським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги (наказ Мін'юсту України «Про запровадження пілотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань» від 17.06.2016 № 1717/5).

            Під час реалізації пілотного проекту подати документи для проведення державної реєстрації громадського формування можна буде не лише до Головного територіального управління юстиції в Одеській області, а й до Котовського місцевого центру надання безоплатної вторинної правової допомоги. При поданні документів для державної реєстрації до фронт-офісу, уповноважена особа здійснює усі дії щодо прийняття та видачі документів для державної реєстрації.

            Працівники центру здійснюватимуть прийом заяви про реєстрацію громадського формування, скануватимуть копії документів, вноситимуть відомості у єдиний державний реєстр. Рішення ж про реєстрацію або про відмову у реєстрації громадського об'єднання, про направлення документів на доопрацювання чи про залишення документів без розгляду прийматиме Головне територіальне управління юстиції в Одеській області.

            Прийом документів місцевим центром розпочнеться найближчим часом. Відтепер процедура реєстрації громадських об’єднань полегшиться і не буде потреби їхати з пакетом документів  до м. Одеси в Головне територіальне управління юстиції в Одеській області.

            З питань подачі документів для проведенні державної реєстрації громадського формування необхідно звертатись до Котовського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, який знаходиться за адресою: м. Подільськ, вул. Соборна, 194-а, або за телефоном (04862) 3-07-34.

Котовський МЦ НБВПД

Мешканці Ананьєва здали кров для поранених бійців

 

Нещодавно в Одеський військово-медичний клінічний Центр Південного регіону привезли поранених захисників України, воїнів АТО.
Не змогли залишитися байдужими до долі поранених бійців голова Ананьївської районної ради Валентин Мокряк та депутат районної ради Олександр Шевченко, які 27 липня цього року відвідали бійців в клінічному Центр Південного регіону та разом з 6 добровольцями-донорами здали кров для поранених. Потрібно зауважити, що за ініціативи О.П.Шевченка ананьївці вже втретє здають кров для поранених за два тижні 31 особа.
Начальник Центру, полковник медичної служби Кальчук Роман Дмитрович щиро подякував добровольцям Ананьївщини та наголосив, що на цей час мешканці Одеси здали набагато менше крові, ніж райони області. До речі, у нього виявилось багато спільних знайомих з депутатом районної ради О.Шевченком, з яким вони зустрічалися на передові в АТО, а дехто з них і на цей час працює в цьому госпіталі.
Представники Ананьївщини запевнили, що і надалі жителі нашого району будуть здавати кров, аби з цієї крові робили ті препарати, які потрібні хворим.
Поспілкувалися голова районної ради та депутат і з пораненими бійцями, яким принесли продуктові набори та вітаміни, необхідні для скорого одужання.
Голова районної ради В.А.Мокряк наголосив, що в обласному військово-медичному клінічному Центрі догляд за бійцями здійснюється на високому рівні, харчування добре, медперсонал ліками забезпечений. Проте дуже вразила велика кількість шпиталізованих бійців з пораненнями різного ступеню важкості і дасть Бог, наша маленька допомога посприяє їм скоріше одужати та стати на ноги.
В свою чергу голова Громадської ради Північного регіону О.П.Шевченко запевнив, що Громадська рада Північного регіону разом з громадою Ананьїва бере шефство над Одеським військово-медичним клінічним Центром Південного регіону та будуть надавати всю посильну допомогу пораненим бійцям.
У вівторок 2 серпня до Центру планує знову їхати група мешканців Ананьївського району для здачі крові.
А допомогу по безкоштовному перевезенню ананьївських донорів забезпечує Лідія Василівна Загребельна. І за це їй велика подяка!

 

IMG 0157

Календар новин

<< < Червень 2020 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30