апаратна нарада 12.09.2016

 

12 вересня цього року відбулася чергова нарада апарату Ананьївської районної ради.

Голова районної ради В.А.Мокряк привітав всіх присутніх із святом Олександра Невського, побажав всього найкращого мешканцям району та їх родинам.

Наступним питання було відзначення Дня міста Ананьєва, яке відбудеться 17 вересня цього року.

Як сказав Валентин Анатолійович , підготовка до свята йде активно, але всім керівникам підприємств та організацій треба організувати суботники по приборці прилеглої території. Повідомив очільник району і про те, що під час відзначення Дня міста в парку Молодіжному буде виступати народний артист України Микола Свидюк, концерт якого буде організований за сприянням депутата Одеської обласної ради В.М.Щербини.

 Крім добрих новин, очільник району повідомив і про сумну подію – передчасно помер син відомого в нашому районі воїна АТО Сергія Гончаренка Андрій та закликав всіх допомогти йому в організації похорон сина, перерахувавши кошти на відповідний рахунок. «Травми отримані цією молодою людиною виявились не сумісними з життям і я від імені районної ради висловлюю своє глибоке співчуття родині Гончаренків.» - наголосив Валентин Анатолійович.

473 121 710 241 8249 ПриватБанк
Гончаренко Сергей Николаевич ( отец)
473 121 710 992 5048 ПриватБанк
Гончаренко Ольга Ивановна ( мама)

Повідомив голова районної ради і про те, що невдовзі відбудеться сесія районної ради, на якій будуть підніматися важливі для району питання.

  Очільник району, також, акцентував увагу присутніх на найголовніших питаннях, які турбують мешканців району: ремонт доріг, школи та лікарня. Зокрема, викликає велику турботу стан дороги на 4 дільниця села Ананьїв та Ананьїв – Романівка. У зв’язку з цим, розробляється програма «Дороги Ананьївщини»  і при перевиконанні бюджету на ремонт доріг будуть обов’язково виділені відповідні кошти.З цією метою, як повідомив  В.А.Мокряк, ним буде здійснена поїздка у Красноокнянський район, де він буде вирішувати питання щодо постачання кам’яної «крошки» з кар’єру.

  Також, голова районної ради, закликав керівників різного рівня, депутатів, не бути байдужими.

- Адже разом ми зробимо набагато більше – сказав В.А.Мокряк, завершуючи нараду.

Новини з податкової:05/09/2016

Роман Насіров: ДФС запускає мобільні групи

 «Сьогодні ми даємо старт роботі 20 мобільних груп – це черговий крок у реформуванні митниці. Мета створення мобільних груп – посилення боротьби з контрабандою та корупцією на митниці, підвищення ефективності митного контролю товарів та боротьби з митними правопорушеннями», – зазначив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров.

Основою роботи мобільних груп стануть звіти спеціальної аналітичної групи Міжвідомчого центру. Робота аналітичного центру та мобільних груп буде цілодобовою. Міжвідомчий цільовий центр був створений ще два тижні тому.

Створення Міжвідомчого цільового центру та  20 мобільних груп – черговий крок у реформуванні митниці. Це свідчення систематичної роботи по боротьбі з контрабандою та корупцією, що ведеться фіскальною службою разом з іншими державними відомствами. 

До складу Міжвідомчого цільового центру та мобільних груп увійшли представники  Державної фіскальної служби, Державної прикордонної служби та Національної поліції. До кожної мобільної групи увійдуть по два представники ДФС. Мобільні групи будуть діяти у цілодобовому режимі по всій території України.

На Міжвідомчий Центр та  мобільні групи покладено такі завдання, як попередження та виявлення фактів порушення митного законодавства, узагальнення, обробка та аналіз оперативної й аналітичної інформації щодо можливих фактів порушення митного законодавства, боротьба з корупцією.

Аналітична група у складі Центру буде проводити аналітико-пошукову роботу з метою виявлення ризикових операцій в зоні діяльності митниць, а мобільні групи будуть діяти в цілодобовому режимі по всій території України і виїжджати по орієнтуваннях.

«Впевнений, мобільні групи стануть ефективним засобом у боротьбі з контрабандою та корупційними проявами на митницях», – додав Голова ДФС.

***

Набрали чинності чергові зміни до декларації з податку на прибуток

Котовська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області інформує платників податку на прибуток, що з 19 серпня набрав чинності наказ Мінфіну від 08.07.2016р. №585, яким затверджені зміни до прибуткової декларації. Додамо, що окремі нововведення в Декларації з податку на прибуток пов'язані з приведенням її у відповідність з Податковим кодексом України, оновленим із 01.01.2016.

Щодо нововведень слід зазначити, відтепер в новій формі Декларації прибутківці зазначатимуть окрім звітного періоду ще й базовий звітний період, тобто квартал або рік.

У зв’язку із запровадженням разового авансового внеску викладені в новій редакції  коди рядка 26 основної частини Декларації та додатку ВП до неї, а також примітки «8» та «9» до Декларації. Доповнено новими примітками «9» та «10» додаток ВП.

Окрім того в новій редакції додатка ЗП до Декларації передбачено рядок для відображення сум податку, сплаченого за кордоном, який можна зараховувати у зменшення податку на прибуток. Також з’явився рядок, у якому зазначатимуться не враховані у минулих періодах «дивідендні» авансові внески з податку на прибуток.

Ключових змін зазнав додаток АВ (до рядка 20 АВ декларації) в якому відображають розрахунок дивідендного авансу з податку на прибуток. Корективи внесені і в додатки РІ та ПН до Декларації. По-перше, відповідно до пп.140.4.1 ПКУ прописані рядки 3.2.2 та 3.2.3 додатка РІ. По-друге, вказаний додаток доповнений рядками, у яких треба відображати податкові різниці, що виникають під час: реструктуризації державного й гарантованого державного боргу та його часткового списання (рядки 4.11.17 та 4.2.13) та фінансової  реструктуризації за п.39 підрозділу 4 р.ХХ ПКУ (рядки 4.1.18, 4.2.14 та 4.2.15).

В додатку ПН  таблицю 1, в якій провадиться розрахунок  податкових зобов'язань нерезидентів, якими отримано доходи із джерелом їх походження з України, доповнено рядками 22, 23 та 24.

Додатково повідомляємо, що відповідно абз.2 п.46.6 ПКУ нова форма декларації (розрахунку) набирає чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення. А до цього часу чинною залишається попередня форма декларації.

***

Якщо податкова накладна не включена до податкового кредиту

Котовська ОДПІ ГУ ДФС  в Одеській області інформує платників ПДВ про те, що ДФС України  у листі від 15.08.2016 р. N 17646/6/99-95-42-01-15 надала роз’яснення щодо включення до податкового кредиту суми ПДВ, відображеної у податковій накладній, яка була вчасно зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН), але не включена до складу податкового кредиту протягом 365 календарних днів.

Зокрема нагадаємо, враховуючи норми п.198.6 ПКУ, належним чином складена та зареєстрована в ЄРПН податкова накладна, яка не була включена до складу податкового кредиту в податковому періоді її складання та з дати складання якої не минуло 365 днів, може бути включена до складу податкового кредиту в наступних звітних (податкових) періодах протягом 365 календарних днів з дати її складання шляхом відображення сум податку у розділі II "Податковий кредит" податкової декларації з ПДВ.

Окрім того повідомляємо, якщо платник податку не включив до складу податкового кредиту протягом 365 календарних днів відображену суму ПДВ у податковій накладній, яка була своєчасно зареєстрована в ЄРПН і з дати складання якої не минуло 1095 днів, він може включити таку суму ПДВ у податковий кредит, подавши уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань з ПДВ у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок, з урахуванням строків давності, які визначені ст. 102 ПКУ.

 ***

 

Застосування реєстраторів розрахункових операцій платниками єдиного податку другої та третьої групи

 

Фахівці Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області  інформують, що 26.07.2016 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 439, якою затверджено Порядок здійснення контролюючими органами контролю за досягненням платниками єдиного податку другої і третьої груп (фізичними особами - підприємцями) обсягу доходу, визначеного пунктом 296.10 статті 296 Податкового кодексу України (далі - Порядок).

 Порядок, розроблений відповідно до пункту 3 Прикінцевих положень Закону України від 1 липня 2015 року № 569-УІІ1 «Про внесення змін до Податкового кодексу  України та деяких законів України щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій» (далі - Закон № 569), згідно з яким внесено зміни до Податкового кодексу України (далі - Кодекс), зокрема, пункт 296.10 статті 296 Кодексу викладено у новій редакції.

З набранням чинності Законом № 569 пункт 296.10 статті 296 Кодексу встановлює, що реєстратори розрахункових операцій не застосовуються платниками єдиного податку: першої групи; другої і третьої груп (фізичні особи - підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1 мли. гривень.

У разі перевищення в календарному році обсягу доходу понад 1 млн. грн., застосування реєстратора розрахункових операцій для такого платника єдиного податку є обов'язковим.

Застосування реєстратора розрахункових операцій має розпочатися з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та триває протягом дії реєстрації платником єдиного податку.

Порядок визначає механізм здійснення контролю та передбачає, що за наявності обставин, встановлених Кодексом, контролюючим органам надається право на проведення перевірок фізичних осіб - підприємців, які є платниками єдиного податку другої  і третьої груп.

Відповідно до Порядку для визначення граничного обсягу доходу враховуються в сукупності усі види доходів, які отримані платником єдиного податку від провадження підприємницької діяльності протягом календарного року незалежно від обраних видів діяльності.

***

Порядок виправлення помилки в розрахунку коригування до податкової накладної

Порядком заповнення податкової накладної, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307, не передбачено механізму виправлення помилки, допущеної в розрахунку коригування до податкової накладної.

Разом з цим, при допущені помилки в графах з 1 по 10 розділу Б розрахунку коригування, платник податку має право скласти другий розрахунок коригування до податкової накладної, в якому будуть враховані показники розрахунку коригування, складеного з помилками, а саме: в графах з 1 по 6 вірні показники, в графах з 7 по 10 зазначається сума різниці з відповідним знаком, узагальнюючі дані відображаються у рядках І - VIII уточнюючого розрахунку.

Розрахунок коригування до податкової накладної, який містить помилки в заголовній частині, не може бути підставою для коригування податкових зобов'язань та податкового кредиту.

Тому, якщо в розрахунку коригування допущені помилки в заголовній частині та такий розрахунок коригування зареєстрований в Єдиному реєстрі податкових накладних, то з метою виправлення помилки платник податку складає новий розрахунок коригування до податкової накладної з вірними показниками, який підлягає реєстрації в ЄРПН.

Більш детально з роз’ясненням щодо порядку виправлення помилки в розрахунку коригування до податкової накладної та можливості за таким розрахунком відкоригувати податкові зобов'язання/податковий кредит можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (категорія 101.07).

***

Застосування податкової соціальної пільги

 Податкова соціальна пільга та граничний розмір зарплати, до якої застосовується податкова соціальна пільга (залежать від розміру прожиткового мінімуму, встановленого на 1 січня ц.р.). ПСП у 2016 році становить для будь-якого платника 689 грн. Розмір підвищеної податкової соціальної пільги: 150% ПCП = 1033,50 гpн; 200% ПCП = 1378,00 гpн. Граничний розмір зарплати, до якої застосовується податкова соціальна пільга, у 2016 році дорівнює 1930 грн.

Патник податку має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги:

у розмірі, що дорівнює 50 відсоткам розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи (у розрахунку на місяць), встановленому законом на 1 січня звітного податкового року, - для будь-якого платника податку;

 у розмірі, що дорівнює 100 відсоткам суми пільги, визначеної підпунктом 169.1.1 цього пункту, - для платника податку, який утримує двох чи більше дітей віком до 18 років, - у розрахунку на кожну таку дитину;

 у розмірі, що дорівнює 150 відсоткам суми пільги, визначеної підпунктом 169.1.1 цього пункту, - для такого платника податку, який:

а) є одинокою матір'ю (батьком), вдовою (вдівцем) або опікуном, піклувальником - у розрахунку на кожну дитину віком до 18 років; б) утримує дитину-інваліда - у розрахунку на кожну таку дитину віком до 18 років; в) є особою, віднесеною законом до першої або другої категорій осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, включаючи осіб, нагороджених грамотами Президії Верховної Ради УРСР у зв'язку з їх участю в ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи; г) є учнем, студентом, аспірантом, ординатором, ад'юнктом; ґ) є інвалідом I або II групи, у тому числі з дитинства, крім інвалідів, пільга яким визначена підпунктом "б" підпункту 169.1.4 цього пункту; д) є особою, якій присуджено довічну стипендію як громадянину, що зазнав переслідувань за правозахисну діяльність, включаючи журналістів; е) є учасником бойових дій на території інших країн у період після Другої світової війни, на якого поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", крім осіб, визначених у підпункті "б" підпункту 169.1.4 цього пункту;

у розмірі, що дорівнює 200 відсоткам суми пільги, визначеної підпунктом 169.1.1 цього пункту, - для такого платника податку, який є:

а) Героєм України, Героєм Радянського Союзу, Героєм Соціалістичної Праці або повним кавалером ордена Слави чи ордена Трудової Слави, особою, нагородженою чотирма і більше медалями "За відвагу"; б) учасником бойових дій під час Другої світової війни або особою, яка у той час працювала в тилу, та інвалідом I і II групи, з числа учасників бойових дій на території інших країн у період після Другої світової війни, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"; в) колишнім в'язнем концтаборів, гетто та інших місць примусового утримання під час Другої світової війни або особою, визнаною репресованою чи реабілітованою; г) особою, яка була насильно вивезена з території колишнього СРСР під час Другої світової війни на територію держав, що перебували у стані війни з колишнім СРСР або були окуповані фашистською Німеччиною та її союзниками; ґ) особою, яка перебувала на блокадній території колишнього Ленінграда (Санкт-Петербург, Російська Федерація) у період з 8 вересня 1941 року по 27 січня 1944 року.

***

Сектор організації роботи Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Підтримка ветеранів – наш святий обов’язок

 

 

Рік тому наш район лише починав своє знайомство з тоді кандидатом у депутати облради Володимиром Щербиною. Він активно відвідував підприємства, зустрічався з колективами, дізнавався про біди і проблеми простих людей. Саме тоді ананьївці почали відчувати на собі його турботу. Володимир Михайлович допомагав коштами на лікування, операції, вирішував побутові негаразди нужденних, біженців з Донбасу. У його доброчинному фонді «Українська надія» бралися і за супровід у оформленні документів. Тобто допомога надходила у різному вигляді. З особливою увагою В.М.Щербина ставився до учасників Другої світової війни, він особисто зустрічався з ними, аби передати продуктові набори, поспілкуватися та подякувати за достойний приклад.

 

Минув рік, але ставлення депутата Одеської обласної ради до ветеранів не змінилося, він про них пам’ятає і усіляко намагається полегшити важке життя цих літніх людей. Днями голова районної ради Валентин Мокряк особисто виконав доручення депутата – передав дяв”ятьом ветеранам по два продуктових набори. Це стало можливим завдяки дії обласної цільової програми соціальної підтримки населення на 2016-2017р.р. «Захист і турбота», затвердженої рішенням обласної ради від 21.12.2015 року №35-VIIЗокрема, подарунки отримали: Іван Васильович Голинський , інвалід І групи з с.Романівка, Олексій Федотович Амелін, інвалід ІІ групи та Афанасій Трохимович Котенко, інвалід ІІ групи – жителі  Другої дільниці Ананьєва, Михайло Трохимович Сніжинський, інвалід ІІ групи з с.Новоселівка, , Іван Васильович Будігай, інвалід І групи з 4-ї дільниці Ананьєва, Іван Іванович Дудка, інвалід ІІ групи та Іван Іларионович Шаргородський, інвалід ІІ групи, жителі с.Шелехове, ананьївці Софія Михайлівна Бондаренко, інвалід ІІ групи та Іван Семенович Драгун, інвалід І групи.

Відвідуючи стареньких, Валентин Анатолійович висловив вдячність за їх героїчний подвиг, за життя, варте прикладу. На жаль, для декого старість – важкий тягар самотності, немічності та хвороб. Але старенькі мужньо несуть свій хрест і не ображаються на забувших їх  дітей. Вони з радістю сприймали візит Валентина Анатолійовича та дякували за подарунки від Володимира Щербини, який не забуває про свої обіцянки та підтримує найнезахищеніших.

DSC09669

DSC09672

Увага! Шахраї не дрімають.

 

 

Шановні платники податків, керівники підприємств, фізичні особи- підприємці.

Котовська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області повідомляє, що останнім часом  мають місце випадки діяльності шахраїв, щодо вимагання коштів від імені керівництва податкової інспекції. Невідомі особи телефонують суб`єтам  господарської діяльності та пропонують свої послуги у вирішенні проблемних питань.

Будьте обережні! В разі виявлення подібних випадків просимо Вас одразу повідомляти начальника  Котовської ОДПІ за адресою: Одеська область,  м. Котовськ вул. Калініна 126, та за телефоном: (04862) 22379, 22769 або УВБ ГУ ДФС  в Одеській області за телефоном: (04822) 344978.

                                

Давайте разом боротися проти шахрайства!

Новини з податкової: 29.08

загружено

Платникам податків – юридичним особам, у випадку перейменування міста та вулиць, потрібно змінити податкову адресу

На виконання вимог Закону України від 09.04.2015 року №317-VIII «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди та їхньої символіки»  (далі – Закон), юридичні особи зобов’язані протягом одного місяця з дня набрання чинності цим Законом, при зміні податкової адреси або місцезнаходження, у зв’язку з перейменування вулиць, привести свої установчі документи у відповідність із вимогами Закону.

У разі виникнення змін у відомостях про юридичну особу, які містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, зокрема, щодо її місцезнаходження, платник повинен подати до державного реєстратора відповідні документи для проведення державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу.

Якщо відбулися зміни у відомостях про об'єкт оподаткування, зокрема, місцезнаходження, платник податків надає до контролюючого органу за основним місцем обліку заяву, за встановленим зразком, із оновленою інформацією про об'єкт оподаткування, щодо якого відбулися зміни.

Платниками єдиного податку зазначена заява подається разом з податковою декларацією за податковий (звітний) період, у якому відбулися такі зміни.

***

Увага! Нові форми документів для відшкодування ПДВ

Наказом Міністерства фінансів України  від 13.07.2016 №606 затверджені наступні форми документів, що використовуються у процесі відшкодування сум податку на додану вартість:

- Висновок про суми відшкодування податку на додану вартість;

- Журнал обліку висновків про суми відшкодування податку на додану вартість, переданих органами Державної фіскальної служби України до органів Державної казначейської служби України;

- Реєстр висновків про суми відшкодування податку на додану вартість, переданих до органів Державної казначейської служби України;

- Журнал реєстрації висновків про суми відшкодування податку на додану вартість, отриманих органами Державної казначейської служби України від органів Державної фіскальної служби України;

- Звернення про підкріплення коштами для відшкодування податку на додану вартість;

- Рішення про перерахування коштів для відшкодування податку на додану вартість.

Висновки про суми відшкодування податку на додану вартість та Реєстр висновків про суми відшкодування податку на додану вартість, переданих до органів Державної казначейської служби України, подаються до органів Державної казначейської служби України органами Державної фіскальної служби України в електронній формі з урахуванням вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» і не пізніше наступного операційного дня на паперовому носії.

Журнал реєстрації висновків про суми відшкодування податку на додану вартість, отриманих органами Державної казначейської служби України від органів Державної фіскальної служби України, ведеться в електронному вигляді.

Звернення про підкріплення коштами для відшкодування податку на додану вартість подаються до Державної казначейської служби України її територіальними органами.

***

Як оподатковується дохід від продажу фізичною особою квартири

Не оподатковується податком на доходи фізичних осіб дохід, отриманий фізичною особою від продажу не частіше одного разу протягом звітного року житлового будинку, квартири або їх частини, кімнати, садового (дачного) будинку (включаючи земельну ділянку, на якій розташовані такі об'єкти, а також господарсько-побутові споруди та будівлі, розташовані на такій земельній ділянці), та за умови перебування такого майна у власності понад 3 роки.

Умова щодо перебування такого майна у власності платника податку понад три роки не розповсюджується на майно, отримане таким платником у спадщину.

Дохід, отриманий фізичною особою від продажу протягом звітного податкового року більш як одного з зазначених об'єктів нерухомості, оподаткується за ставкою 5% та військовим збором за ставкою 1,5%.
Отже, дохід, отриманий фізичною особою від продажу протягом звітного податкового року об'єкта нерухомості (однієї квартири), який перебуває у власності такої особи менше трьох років, оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставкою 5% та військовим збором за ставкою 1,5%.

У разі якщо протягом того ж звітного податкового року цією особою продається другий об'єкт нерухомості (квартира), то дохід, отриманий від такого продажу, оподатковується податком на доходи фізичних осіб та військовим збором на загальних підставах, незалежно від строку перебування цього об'єкта у власності фізичної особи.

Під час проведення операцій з продажу об'єктів нерухомості між фізичними особами нотаріус посвідчує відповідний договір за наявності оціночної вартості такого нерухомого майна та документа про сплату податку до бюджету стороною (сторонами) договору.

Нотаріус щокварталу подає до контролюючого органу за місцем розташування державної нотаріальної контори або робочого місця приватного нотаріуса інформацію про такий договір, включаючи інформацію про його вартість та суму сплаченого податку.

Сума податку визначається та самостійно сплачується через банківські установи особою, яка продає нерухомість до нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу.
Зазначена норма передбачена ст.172 Податкового кодексу України.

***

Дохід від продажу фізичною особою вантажного автомобіля оподатковується за ставкою 5%

Об’єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб є загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід, до складу якого включаються доходи від операцій з майном.

Дохід платника податку від продажу (обміну) об'єкта рухомого майна протягом звітного податкового року оподатковується за ставкою 5% бази оподаткування.      

Дохід від продажу об'єкта рухомого майна (крім легкових автомобілів, мотоциклів, мопедів) визначається виходячи з ціни, зазначеної у договорі купівлі-продажу (міни), але не нижче оціночної вартості цього об'єкта, визначеної згідно із законом.

У разі якщо стороною договору купівлі-продажу об'єкта рухомого майна є юридична особа, така особа вважається податковим агентом платника податку та зобов'язана виконати всі функції податкового агента.    

Крім того, дохід від продажу вантажного автомобіля, є об’єктом оподаткування військовим збором за ставкою 1,5%.  

Отже, у разі продажу фізичною особою вантажного автомобіля підприємству, така юридична особа зобов’язана при нарахуванні (виплаті) доходу виконати функції податкового агента, зокрема, нарахувати, утримати та сплатити (перерахувати) до бюджету податок на доходи фізичних осіб за ставкою 5% та військовий збір за ставкою 1,5%.

Зазначений порядок визначений ст. 163, п. 167.2 ст. 167, п.173.1, п. 173.3 ст. 173, пп. 1.2 п. 16-1 підр. 10 розд. ХХ Податкового кодексу України.

***

Протягом семи місяців 2016 року Центрами обслуговування платників при Котовській ОДПІ надано більше 8 тисяч адмінпослуг

Найбільш запитуваною серед відвідувачів Центрів обслуговування платників є послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. Зокрема, у січні – липні поточного року ЦОПами Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області надано 5354 тисячі таких послуг.

Також не втрачає актуальності послуга з реєстрації книг обліку доходів, книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок. Протягом зазначеного періоду платникам надано більш ніж 350 таких послуг. Крім того, платників продовжує цікавити послуга з видачі витяга з реєстру платників єдиного податку. З початку року видано 509 витягів.

На сьогодні обслуговування платників здійснюється Центрами обслуговування платників, що дієть при Котовській ОДПІ –, які надають 17 видів адміністративних послуг. Протягом семи місяців поточного року працівниками, що задіяні у роботі ЦОП, всього надано 107861 послуг, з них 8315 адміністративних послуг. Окрім отримання адміністративних та інформаційних послуг, відвідувачі Центрів обслуговування платників мають можливість подати податкову звітність та отримати кваліфіковану усну консультацію з питань застосування податкового законодавства та сплати ЄСВ.

***

Надходження по податку на нерухоме майно до місцевих бюджетів склали майже 1,5 млн гривень

За сім місяців 2016 року Котовською ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області забезпечено надходження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у сумі 1,5 млн грн., що на 716 тис. грн. перевищує показник надходження аналогічного періоду 2015 року. Так по м.Котовськ надійшло – 487 тис. грн., Котовькому району - 187 тис. грн., Красноокнянському району – 38,7 тис. грн., Ананьївському районі – 151,1 тис. грн., Савранському районі – 22,1 тис. грн., Любашівському районі – 52,6 тис.грн., Балтському районі – 381,8 тис.грн., Кодимському районі – 129,3 тис. грн.

Нагадуємо, що відповідно до статті 266 Податкового кодексу України платниками даного податку є фізичні та юридичні особи, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості. До 1 липня звітного року податкові органи обчислюють для фізичних осіб суму податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Для житлової нерухомості  ставка податку встановлена за 1 м.кв. - 1,0 % від мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня поточного року, для господарських, присадибних будівель встановлена за 1 кв.м. - 0,01 %. Фізичні особи сплачують податок на нерухоме майно протягом 60 днів із дня вручення такого повідомлення-рішення через установи банків та поштові відділення. Зауважимо, що платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу. Податок сплачується авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом.

Сектор організації роботи Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Нові можливості для агаріїв

 

DSC09695

DSC09687

DSC09713

DSC09719

У березні я вже розповідала про семінар сільгоспвиробників. Ініціатором його проведення виступили компанії «ADAMA Україна» та ООО НПФ «Агросвіт». Тоді аграрії з чотирьох районів знайомилися з асортиментом ексклюзивних препаратів для захисту рослин. Але набагато більше вражень отримали землероби вже на нинішній, серпневій зустрічі, яку організувала та ж компанія «Агросвіт» спільно з компанією «MAY Seed». Нагадаю, діяльність «Агросвіту» спрямована на впровадження нових технологій, а також продаж засобів захисту рослин, якісного посівного матеріалу та добрив, як вітчизняного, так і закордонного виробництва. Компанія «MAY Seed» була створена у 1978 році. Її основна спеціалізація − селекція, насінництво та реалізація насіння польових, технічних та кормових культур під власною торгівельною маркою. У нашому районі компанію представляє менеджер Віталій Листопад, з яким і цього разу гості могли поспілкуватися.

Як на мене, нинішня зустріч принесла набагато більше користі від попередньої хоча б тому, що була організована безпосередньо на полі. Організатори так і назвали семінар – День поля. Гостей з п’яти районів (Ширяївський, Миколаївський, Котовський, Любашівський та Ананьївський) приймало у себе фермерське господарство Миколи Миколайовича Баркара. Його син Марко весь сезон займався вирощуванням дванадцяти сортів гібридного соняшнику компанії «MAY Seed». На масиві в 30 гектарів було вирощено 5 демонстраційних гектарів. Марко висіяв та дбав про 6 сортів турецької селекції та 6  - французької.  Отож, аграрії мали змогу ознайомитися з результатами його праці наочно, у супроводі ведучих фахівців з вищою агрономічною освітою компаній-організаторів.  Зокрема, слово взяв начальник Миколаївського відділу ТОВ НВФ «Агросвіт» Роман Курчак, начальник відділу супроводу ексклюзивних продуктів та технологій цієї ж компанії Олег Доломанов, торговий представник компанії «MAY Seed» в Одеській області Олександр Котигора. Привітав гостей і сам власник фермерського господарства, Микола Баркар.

Доволі цікаво, навіть для мене, абсолютного невігласа у цій сфері, пройшла презентація асортименту ексклюзивних препаратів «Агросвіту». Фахівці усю інформацію підтверджували власними прикладами та докладними характеристиками агрохімікатів. І, як неодноразово наголошувалося, однією з особливостей компанії є те, що вони працюють з клієнтами впродовж усього року і надають консультації безпосередньо на полях.

Також у роботі семінару взли участь і очільники Ананьївського району.

Зокрема, до присутніх звернувся голова районної державної адміністрації Дмитро Маковейчук. Він схвалив проведення такого семінару та висловив сподівання на те, що незабаром у районі зявиться центр з реалізації гербіцидів та насіння. Зацікавленість Ананьївщини у цьому пряма – це робочі місця. Також Дмитро Маковейчук наголосив: «Ми відкриті для співробітництва, бо маємо чітке розуміння: зараз для України, області та зокрема для району найважливішим є економічне зростання». Голова райдержадміністрації розповів про недавню зустріч з шведським інвестором, який разом зі своїми колегами вже готовий інвестувати кошти в район.

Голова районної ради Валентин Мокряк, передусім привітав зібрання з 25-ю річницею Незалежності та побажав незалежності не на словах, а на ділі. Він відмітив, що подібний семінар у районі проводиться вдруге, є знайоміф з попередньої зустрічі обличчя, а є й нові. «Я пересвідчився, що аграрії купують продукцію представлених фірм», - зазначив Валентин Анатолійович, – а це означає, що є користь та рентабельність». Очільник району побажав присутнім економічної стабільності та аби ціни на сільгосппродукцію відповідали очікуванням аграріїв.  

Зустріч продовжилася презентацією деяких препаратів та асортименту насіння овочевих культур. Учасники семінару мали вдосталь часу, аби у невимушеній, дружній атмосфері поспілкуватися у колі однодумців. Тим більш, що поради фахівці давали абсолютно безкоштовно. Адже реноме обох компаній слідуюче: «Наші напрацювання та широкий асортимент продукції від провідних світових виробників допоможуть вам отримати високий та прибутковий врожай».

Вікторія Урбан

Фото автора

 

Пам'ять про патріота

 

В Ананьєві посмертно нагороджений один з активістів у боротьбі за державність України.

З нагоди 25-ти річчя Незалежності України пам'ятним знаком « 25 років Незалежності України» посмертно нагороджений Валерій Янкевич. Таке рішення прийняли члени організаційного комітету з підготовки до святкування.
Валерій Янкевич відомий в Ананьєві та за його межами своєю боротьбою за свободу і незалежність України, помер 4 роки тому. Він стояв біля витоків заснування Народного Руху України і був його першим представником в Ананьївському районі. «Він єдиний ще в радянські 90-і роки мав сміливість заявляти про необхідність зміни режиму, не боявся пройти з синьо-жовтим прапором у колоні поруч з червоними прапорами під час демонстрацій 1 Травня чи 7 листопада. Багато тоді сміялися над його ідейністю але, як потім виявилося, він просто був першим у цій боротьбі. Навіть ми тоді не до кінця розуміли, що він робив для незалежності України. Він - один з перших націонал-патріотів в районі, чоловік, якого поважали не тільки соратники, але і політичні опоненти»,- говорить один із соратників покійного.
Так як за станом здоров'я члени родини Валерія Янкевича не змогли взяти участь в офіційних святкуваннях, голова Ананьївської райдержадміністрації Дмитро Маковейчук разом з головою районної ради Валентином Мокряком вручили нагороду вдові Ларисі Янкевич, відвідавши її вдома. «Напевно, не випадково день смерті мого чоловіка 25 серпня, відразу після дня Незалежності. Він прожив недовге, але дуже напружене життя. Нам усім поруч з ним ніколи не було спокійно. Він весь час перебував у русі, у спілкуванні. Душею і серцем вболівав за майбутнє , вважав, що спільними зусиллями можна змінити ситуацію в країні на краще, дати більше прав і свобод простому народу. І мені приємно, що його старання мають послідовників і не залишилися не поміченими владою»,- сказала, приймаючи нагороду, Лариса Янкевич.
Слід зазначити, що саме Валерій Янкевич був ініціатором і учасником відкриття в Ананьїву пам'ятного знаку жертвам голодомору та встановлення хреста на козацькій могилі . Він же першим виступив з ідеєю про необхідність поставити в місті пам'ятник Т. Шевченка. В даний час всі вони встановлені і є місцями проведення масових заходів з нагоди державних свят та інших пам'ятних дат..
Пам'ять про патріота своєї Батьківщини буде завжди жити в серцях людей.

памятный знак 1

Янкевич с флагом

Маковейчук и Мокряк у вдовы

Правова допомога

 

  1 вересня  в м. Ананьєві 
розпочинає свою діяльність “Ананьївське бюро правової допомоги”. Відтепер жителі Ананьїва матимуть можливість за місцем свого мешкання скористатися усіма можливостями та
перевагами системи надання безоплатної правової допомоги.
            Бюро є структурним підрозділом
Котовського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
Знаходиться за адресою: м. Ананьїв, вулиця Незалежності, 20. Графік роботи  - з  понеділка по 
п'ятницю, з 09.00 до 18.00, без обідньої перерви.
            Працівники бюро консультуватимуть
громадян з правових питань, роз'яснюватимуть зміни у законодавстві, складатимуть документи непроцесуального характеру, займатимуться правопросвітництвом, а в разі потреби, за рішенням Котовського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, здійснюватимуть представництво в суді для соціально вразливих категорій громадян. Також в бюро можна буде не лише отримати безоплатну правову допомогу, а й скористатись електронними сервісами Мін'юсту.

             Всього по Україні відкриється 436 таких бюро,
на Одещині - 24. Бюро правової допомоги є мережею точок активного поширення
правової інформації та доступу до правових консультацій на рівні територіальних
громад та соціально вразливих суспільних груп.
            Діяльність
бюро правової допомоги буде спрямована на досягнення таких цілей:
• підвищення правової
грамотності мешканців громад;
•  сприяння досудовому врегулюванню цивільних та
адміністративних спорів і зменшення навантаження на судову систему;
• зменшення ризику обмеження
доступу до права і правосуддя для найбільш соціально вразливих суспільних
верств внаслідок запровадження виключного права адвокатів на представництво в
суді та браком адвокатів у сільській місцевості та малих містах;
• зменшення домашнього насильства, дискримінації та попередження злочинності,
насамперед, серед неповнолітніх;
• посилення правової
спроможності та правових можливостей територіальних громад;
•  сприяння більшій залученості
територіальних громад до роботи сформованих ними органів місцевого
самоврядування;
• оперативна синхронна
комунікація змісту реформ, які проводяться Урядом у сфері освіти, охорони
здоров'я, соціальній та інших сферах, на рівень територіальних громад;
• запобігання побутовій корупції на базовому рівні.

З Днем Незалежності!!!

 

Шановні мешканці Ананьївщини!

 

Вітаю вас з великим національним святом, яке ми святкуємо кожного року, 24 серпня — Днем Незалежності України!

В цьому році нашій державі виповнюється 25 років. Саме 25 років тому здійснилася споконвічна мрія нашого народу – бути господарем на своїй українській землі. Проте сьогодні наші земляки вимушені захищати кордони рідної Держави на Сході. Вони проводять військові дії задля утвердження миру, спокою, стабільності та єдності держави Україна. Ми маємо розуміти, що саме від кожного з нас залежить, якою бути нашій державі, як житимуть наші діти, онуки й правнуки.

Вірю в те, що наша спільна плідна праця буде надійною запорукою щасливого майбутнього та миру в Україні.

Бути українцем – почесно!

Нехай Господь дарує кожному та усій державі сили і наснаги, добра, перемог і здобутків, а серця наповнюються гордістю за нашу державу, прагненням до єдності та порозуміння.

З Днем Незалежності!!!

 

Голова Ананьївської районної ради

В.А.Мокряк


480

Ананьївщина святкує день Держаного Прапору

 

14047341 546745058865723_240660331077603226_o

14086229 546748505532045_2922311966080141806_o

14068476 546744992199063_3983780469435012884_o

14054325 546744718865757_7057214645072181544_o

14053739 546745212199041_4265686442920207854_o

Щорічно, 23 серпня, Україна відзначає державне свято, присвячене одному з її державних символівПрапору України.

Державний прапор України втілює в собі давню і величну історію державотворення, прагнення українського народу жити вільно в мирі та добробуті. Тернистим був шлях боротьби за право створити самостійну країну. І головна заслуга у цьому належить українському народові – всім і кожному.

Сьогодні мешканці Ананьївщини зібралися в сквері ім.Т.Г.Шевченка задля вшанування державного прапору - символу України. Під звуки державного Гімну голова районної ради В.А.Мокряк та голова райдержадміністарації Д.С.Маковейчук підняли синьо-жовтий стяг.

У вітальному слові голова районної ради В.А.Мокряк наголосив, що наша країна пережила багато криз та підйомів, проте сьогодні Україна — це впевнена держава, що заявляє про себе перемогами та здобутками! А Державний Прапор – як символ свободи, єднання та слави нашої країни – уособлює у собі прагнення та надії українського народу на краще майбутнє.

Привітав присутніх також голова РДА Д.С.Маковейчук та зазначив, що Ананьївщина – це приклад багатонаціонального, толерантного, дружнього і гордого краю. Зберігаючи мир і спокій у нашому краї ми маємо стати прикладом для усієї України!

 

Тож пишаймося нашою Батьківщиною і тим, що ми українці!

Календар новин

<< < Жовтень 2020 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31