Семінар! Отримання податкової знижки

 

Новини з податкової:

Семінар!

Отримання податкової знижки

Котовська ОДПІ нагадує, що подати декларацію про майновий стан і доходи з метою отримання податкової знижки можна до кінця року.

На сьогодні своїм правом на податкову знижку вже скористались 422 мешканців Котовського, Красноокнянського, Ананьївського, Балтського, Кодимського, Любашівського районів, які отримали з бюджету 468 тис. грн. Загалом, на повернення коштів наразі претендують 441 громадян, які задекларували до повернення 468 тис. грн. податку на доходи фізосіб.

Порядок надання та перелік витрат, дозволений для включення до податкової знижки визначено статтею 166 розділу IV Податкового кодексу України.

Податкова знижка може застосовуватися виключно до доходу, отриманого платником податку - резидентом протягом звітного 2015 податкового року у вигляді заробітної плати та нараховується лише в межах її розміру.

До податкової знижки за 2015 рік можна включити такі витрати:

- частину суми процентів, сплачених за користування іпотечним кредитом;

- пожертвування або благодійні внески неприбутковим організаціям;

- суми коштів, сплачених на користь закладів освіти для компенсації вартості навчання;

- страхові платежі (внески, премії) за договорами довгострокового страхування життя та пенсійні внески в рамках недержавного пенсійного забезпечення;

- суми витрат на оплату допоміжних репродуктивних технологій;

- суми витрат на оплату державних послуг, пов'язаних з усиновленням дитини;

- суми коштів, сплачених у зв'язку з переобладнанням транспортного засобу;

- суми витрат за державними програмами будівництва (придбання) доступного житла.

Такі витрати повинні бути документально підтверджені.

Громадяни, які бажають реалізувати своє право на податкову знижку за наслідками 2015 року, податкову декларацію можуть подати упродовж усього 2016 року.

Для спрощення процедури подання декларації, в органах ДФС функціонує сервіс «Електронний кабінет платника» через який надано можливість дізнатися про отриманні доходи та утриманні податки, а також підготувати, заповнити та надіслати декларацію про майновий стан і доходи фізичних осіб в електронному вигляді.  

***

ДФС запроваджено програмне забезпечення "Єдиного вікна"

ДФС з 1 серпня 2016 року завершено розробку та розгорнуто все необхідне програмне забезпечення для функціонування «Єдиного вікна». Про це заявив заступник директора департаменту інформаційних технологій ДФС Олександр Івашкович.

Він розповів, що програмне забезпечення складається з трьох частин. Перша частина – це робоче місце митника. Тобто це той модуль у складі автоматизованої системи митного оформлення, який дозволяє митнику виконувати завдання, визначені постановою КМУ.

Друга частина – це автомати, які відповідають за прийняття повідомлень від декларанта та за розсилку повідомлень, у тому числі за принципом «мовчазної згоди».

І третя – модуль для роботи суміжних служб. Це веб-інтерфейс, який дозволяє працівникам суміжних служб переглядати надіслані декларантами документи, приймати рішення по цим справам, вносити результати видів контролю та узгоджувати час проведення митного огляду.

«З 1 серпня, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України, ми почали надсилати декларантам повідомлення про перетин митного кордону вантажів, у тому числі тих, які підлягають відповідним видам контролю. Декларанти можуть подати документи як в «Єдине вікно», так і традиційним методом за старою технологією», – зазначив Олександр Івашкович.

Як пояснив посадовець, у повідомленнях зазначається дата та пункт пропуску, через який прямували транспортні засоби декларанта, види контролю, завершені безпосередньо в пункті пропуску, а також ті, які необхідно провести всередині країни, та необхідний для цього перелік документів.

Олександр Івашкович також нагадав, що в ДФС було проведено навчання для адміністраторів суміжних служб. Їх ознайомили з веб-інтерфейсом та всіма нюансами функціонування програми, необхідними для роботи адміністратора контролюючого органу.

Для навчання користувачів суміжних служб створено навчальний відеоролик, з яким вони зможуть ознайомитися на веб-порталі ДФС у зручний для них час.

У зв’язку з отриманням від контролюючих органів переліків адміністраторів системи фахівці ДФС протягом 3 серпня 2016 внесуть їх в систему. Таким чином, починаючи з 4 серпня адміністратори контролюючих органів можуть починати реєструвати в системі користувачів відповідних органів, які одразу після реєстрації можуть приступати до роботи з інформаційною системою «Єдине вікно».

***

Мирослав Продан: Встановлені знижені ставки акцизного податку на легкові автомобілі, що використовувались

Про новації законодавства, які сприятимуть розвитку ринку вживаних транспортних засобів розповів в.о. заступника Голови ДФС Мирослав Продан.

Так, з 1 серпня 2016 року набирає чинності Закон України № 1389, відповідно до якого тимчасово, до 31 грудня 2018 року, встановлені знижені ставки акцизного податку на легкові автомобілі, що використовувались.

На такі авто при їх митному оформленні у 36 графі декларації зазначається код пільги «172».

«Норма цього Закону поширюється у випадку, якщо вживане авто ввозиться на територію України не більше 1 разу на рік, та стосується двох категорій осіб: які ввозять легкові автомобілі для власного використання або ввозять легкові автомобілі на користь інших осіб. В інших випадках знижені ставки акцизного податку не застосовуються», - наголосив Мирослав Продан.

За його словами, нормами закону також встановлено, що знижені ставки акцизного податку не застосовуються, якщо легкові автомобілі мають походження або ввозяться з країни, визнаної державою-окупантом та/або державою-агресором по відношенню до України.

Він звернув увагу, що документами, які підтверджують країну походження товару, є сертифікат або декларація про походження товару, засвідчена декларація про походження товару, сертифікат про регіональне найменування товару.

У разі, якщо в документах про походження товару є розбіжності у відомостях про країну походження товару або встановлено інші відомості про країну походження товару, ніж ті, що зазначені у документах, декларант або уповноважена ним особа має надати додаткові відомості для підтвердження країни походження товару.

***

Платники Котовської ОДПІ перерахували майже 150 мільйонів гривень ЄСВ

З початку року платники Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області перерахували до бюджету 149,3 млн. гривень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що на 3,4 млн. гривень більше доведеного індикативного показника. Зокрема, у липні поточного року платниками сплачено 22 млн. гривень ЄСВ, що 1,2 млн. гривень більше встановленого завдання.

Нагадуємо, що з 1 липня 2016 року платники ЄСВ через «Електронний кабінет платника» мають можливість підготувати, заповнити та надіслати звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за новими формами.

Користуючись режимом приватної частини «Введення звітності», платники мають змогу створити та надіслати до контролюючих органів в електронному вигляді:

звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

повідомлення про прийняття працівника на роботу.

За результатами обробки звітності квитанції 1 та 2 розміщуються в режимі «Вхідні/вихідні документи» особистого кабінету.

***

 Як оподатковується продаж громадянами власної сільськогосподарської продукції

Фахівці Котовської ОДПІ надають роз’яснення щодо порядку оподаткування податком на доходи фізичних осіб доходу, отриманого фізичною особою від продажу власної сільськогосподарської продукції.

Податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в статті 167 ПКУ (з 2016 року – 18 відсотків).

До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включаються суми винагород та інших виплат, нарахованих (виплачених) платнику податку відповідно до умов цивільно-правового договору та інші доходи, крім зазначених у ст. 165 ПКУ, якою наведено кінцевий перелік доходів, які не включаються до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу і не підлягають оподаткуванню.

Так, зокрема, до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються доходи, отримані від продажу власної сільськогосподарської продукції, що вирощена, відгодована, зібрана, виготовлена тощо, безпосередньо фізичною особою на земельних ділянках, сукупний розмір яких не перевищує 2 гектари.

Проте при продажу цієї продукції громадянину потрібно подати податковому агенту відповідну довідку про наявність у нього у власності цих земельних ділянок, і що саме на них було, наприклад, вирощено цю продукцію. Довідка про наявність у фізичної особи земельних ділянок безоплатно видається сільською, селищною або міською радою за місцем податкової адреси (місцем проживання) платника податку протягом 5 робочих днів з дня отримання відповідною радою письмової заяви про видачу такої довідки.

Інформація про видачу довідки передається органами місцевої влади в податкові інспекції за місцем розташування земельної ділянки протягом 10 днів з дати видачі довідки власнику сільськогосподарської продукції. Звертаємо увагу, що оригінал довідки зберігається у власника сільськогосподарської продукції протягом строку позовної давності з дати закінчення дії такої довідки. Відповідно до п.3 Порядку видачі довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 17.01.2014 № 32 (далі – Порядок), у Довідці зазначаються: порядковий номер, за яким довідку зареєстровано, та дата (число, місяць і рік) видачі; паспортні дані власника сільськогосподарської продукції (прізвище, ім’я та по батькові, серія і номер паспорта, ким і коли виданий), місце проживання (область, район, населений пункт, вулиця, будинок, корпус, квартира); реєстраційний номер облікової картки фізичної особи – платника податків власника сільськогосподарської продукції згідно з Державним реєстром фізичних осіб - платників податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті); вид цільового призначення земельної ділянки; розмір земельної ділянки у гектарах; ініціали та прізвище голови або секретаря виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради; дата, до якої дійсна довідка.

***

Платники Котовської ОДПІ на потреби армії сплатили 12 мільйонів гривень військового збору

Це на 438 тис. гривень більше встановленого завдання. Темпи приросту склали 3,8%.

З початку року для забезпечення обороноздатності країни платники Котовської ОДПІ перерахували до Державного бюджету 11,9 млн. гривень військового збору. Зокрема, у липні 2016 року до бюджету сплачено 1,9 млн. гривень.

Нагадаємо, що відповідно до п.п. 1.2 п. 16 прим. 1 підрозділу 10 розд. XX Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями (далі - ПКУ) об’єктом оподаткування збором є доходи, визначені ст. 163 ПКУ.

Згідно з п. 163.1 ст. 163 ПКУ об’єктом оподаткування резидента є:

загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід;

доходи з джерела їх походження в Україні, які остаточно оподатковуються під час їх нарахування (виплати, надання);

іноземні доходи - доходи (прибуток), отримані з джерел за межами України.

Об’єктом оподаткування нерезидента є:

загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід з джерела його походження в Україні;

доходи з джерела їх походження в Україні, які остаточно оподатковуються під час їх нарахування (виплати, надання).

Нарахування, утримання та сплата (перерахування) військового збору до бюджету здійснюються у порядку, встановленому статтею 168 Податкового кодексу України.

Cтавка збору - 1,5% від об'єкта оподаткування.

Сектор організації роботи Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

 

 

УВАГА!!! Африканська чума свиней!

 

УВАГА!


Епізоотична ситуація щодо африканської чуми свиней різко погіршилась.

Захворювання виявлено в Балтському, Савранському, Любашівському та Іванівському районах. Африканська чума свиней - інфекційна хвороба домашніх і диких свиней. Дане захворювання не виліковне, вакцини проти африканської чуми свиней немає. Людина не хворіє цим захворюванням.

Хворіють тільки свині, незалежно від віку і в будь-який час року.
Свині заражаються з кормом, через комах, від будь-яких видів тварин і птахів, що знаходилися в контакті з хворими тваринами.
Механічними переносниками можуть бути люди, домашні і дикі тварини, гризуни, комахи та продукти харчування.
Основні ознаки захворювання домашніх і диких свиней: червонувато-синюваті плями - на вухах, шиї, животі, біля основи хвоста, порушення координації, хода хитка, спина вигнута, скрегіт зубами, блювання, кров'янисті виділення з носа і прямої кишки, гнійні виділення з очей, набрякле запалення в області глотки, виснаження.

У разі забою тварин, підозрілих на захворювання африканської чуми свиней, туші та продукти забою тварин використовувати в їжу не МОЖНА.


Власникам свиней для збереження свого поголів’я від захворювання і загибелі необхідно виконувати застережні заходи: не ввозити тварин з за меж району, особливо з неблагополучних щодо африканської чуми свиней пунктів, не купувати м'ясо та м’ясопродукти на стихійних ринках, а поросят без відповідних ветеринарних документів, проводити щеплення проти класичної чуми свиней,утримувати свиней в закритих приміщеннях , не допускати в ці приміщення сторонніх осіб, кішок, собак, дику птицю, для годування, напування та догляду за тваринами мати окремий одяг і взуття, використовувати власні харчові відходи в годівлі свиней тільки після 10-хвилинного кип'ятіння, періодично проводити винищування щурів і обробку тварин проти комах (консультації можна отримати у працівників державної ветеринарної служби), щоденно проводити огляд свиней з метою виявлення захворювання тварин, у випадку появи захворювання свиней або їх раптової загибелі НЕГАЙНО звернутися в державну ветеринарну службу по місцю проживання.
ПАМ'ЯТАЙТЕ:
Виконання цих вимог і рекомендацій дозволить уникнути занесення африканської чуми свиней на територію Ваших дворів, збереже свиней від захворювання і запобіжить економічним втратам.
ІНФОРМАЦІЮ про факти раптового захворювання, падежу свиней повідомляти в установу ветеринарної медицини за місцем проживання або в Ананьївську району лікарню державної ветеринарної медицини за телефоном 2-18-14

Податкова інформує 22.08.2016

Новини з податкової:
УВАГА! Внесення змін до Єдиного державного реєстру
Котовська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області доводить до відома платників податків що на виконання вимог Закону України від 09 квітня 2015 року № 317-VЇІІ «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди та їхньої символіки» (далі - Закон) та в зв’язку з перейменуванням вулиць, юридичні особи, зареєстровані на день набрання чинності цим Законом, у разі порушення його вимог зобов'язані протягом одного місяця з дня набрання чинності цим Законом привести свої установчі документи, найменування та/або символіку у відповідність із вимогами Закону.

На виконання пунктом 298.6 статті 298 Податкового Кодексу України у разі зміни податкової адреси суб'єкта господарювання, місця провадження господарської діяльності платниками єдиного податку третьої групи разом з податковою декларацією за податковий (звітний) період, у якому відбулися такі зміни подається заява про застосування спрощеної системи оподаткування.
***
За серпень необхідно звітувати за новою формою декларації з ПДВ 
Наказом Міністерства фінансів України від 25.05.16 №503 „Про затвердження змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України” внесено зміни, зокрема до форми податкової декларації з податку на додану вартість. 
Подання податкової звітності за новою формою, яка враховує такі зміни, вперше має здійснюватися за звітний період серпень 2016 року (граничний термін подання 20.09.2016), IV квартал 2016 року (граничний термін подання 10.02.2017). 
Крім того, викладено в новій редакції додатки 2 (Д2) та 3 (Д3) до податкової декларації з податку на додану вартість. 
З урахуванням внесених змін нова редакція вказаних додатків передбачає спрощення порядку заповнення податкової звітності та розшифровку від'ємного значення різниці між податковими зобов'язаннями і податковим кредитом в розрізі постачальників тільки у тій частині такого від'ємного значення, яка задекларована платником податку до бюджетного відшкодування. Така деталізація здійснюється в таблиці 2 "Розшифровка суми податку, фактично сплаченої у попередніх та звітному (податкових) періодах постачальникам товарів/послуг або до Державного бюджету України" додатка 3 (Д3) до декларації з податку на додану вартість. 
Деталізація від'ємного значення різниці між податковими зобов'язаннями і податковим кредитом, яка переноситься до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду, здійснюється лише в частині періодів її виникнення. Такі дані відображаються в додатку 2 (Д2) до декларації з податку на додану вартість. 
При заповненні як додатка 2 (Д2), так і таблиці 2 додатка 3 (Д3) до декларації з податку на додану вартість доцільно застосовувати принцип хронології формування від'ємного значення, згідно з яким податкові зобов'язання поточного (звітного) періоду зменшуються на суму податкового кредиту у хронологічному порядку його виникнення - від найдавнішого до найновішого. 
Детальніше про внесені зміни до форми податкової декларації з податку на додану вартість можна ознайомитися у листі Державної фіскальної служби України від 22.07.2016 №24830/7/99-99-15-03-02-17. 
***
У ЗІР запроваджено новий розділ про ставки податків 
Для зручності платників податків в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (ЗІР), який функціонує на веб-порталі ДФС, з липня поточного року запроваджено новий розділ «Ставки податків і зборів». Про це розповів в.о. директора Інформаційно-довідкового департаменту ДФС Андрій Кушнір. 
«Новий розділ створено для зручного пошуку та аналізу інформації про ставки загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску, оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму. Отримати необхідну інформацію суб’єкти господарювання можуть оперативно, у будь-який час», – підкреслив Андрій Кушнір. 
Посадовець також відзначив, що тематичні розділи ЗІР користуються популярністю серед платників податків. Так, зокрема, за допомогою Бази знань відвідувачі порталу самостійно знаходять відповіді на запитання, які їх цікавлять. За 7 місяців поточного року цією послугою скористалися майже 2 млн. клієнтів. Порівняно з відповідним періодом минулого року їх кількість зросла на 33,9 відс. 
Крім того, у ЗІР функціонують розділи: «Необхідно знати», «Актуальні запитання», «Останні зміни в законодавстві», «Інтерактивна мапа», які дозволяють оперативно та у зручній формі отримувати актуальну інформацію щодо змін у податковому, митному та іншому законодавстві, контроль за додержанням якого покладено на ДФС. 
За допомогою цих сервісів користувачі також можуть дізнатися про терміни подання звітності та сплати податків (зборів), користуватися можливістю покрокового пошуку інформації, розміщеної в інтерактивних мапах за напрямами «Митна справа», «Єдиний соціальний внесок» та «ПДФО», здійснювати перегляд 10 найактуальніших запитань, з якими платники податків найчастіше звертались до Контакт-центру за попередній день, та відповідей на них. 
«Якщо платник не отримав необхідної інформації або має додаткові запитання в ЗІР передбачена функція зв’язку з оператором кол-центру ДФС. У розділі «Контакт-центр ДФС» розташовано номер телефону «0-800-501-007», при натисканні на який в комунікаційних пристроях (телефон, планшет) або комп’ютерах відбувається з’єднання з IVR Контакт-центру ДФС», – сказав Андрій Кушнір. 
***
Нова форма КОРО: чи необхідна заміна раніше зареєстрованих книг 
Нова форма книги обліку розрахункових операцій установлена Порядком реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій» (далі – Наказ № 547). 
Суб’єкти господарювання можуть продовжувати використовувати раніше зареєстровані книги КОРО за старою формою до першої із подій: закінчення КОРО, завершення строку служби або припинення застосування відповідного РРО, виникнення підстав для перереєстрації або скасування реєстрації книги. 
Такі книги дозволяється перереєстровувати лише у перехідний період – протягом місяця після набрання чинності Наказом № 547. Після спливу зазначеного терміну у разі виникнення підстав для перереєстрації книг ОРО, здійснюється реєстрація другої або наступної КОРО за новою формою. 
При цьому, реалізуючи підакцизні товари, суб'єкти господарювання, які використовують КОРО за старою формою, здійснюють у них записи наступним чином: 
1) у назвах граф 6, 7 КОРО за старою формою слід дописати знак «/» та відповідно слова «за ставкою акцизного податку», «сума акцизного податку»; 
2) за наявності розрахункових операцій за товари підакцизної групи послідовно вносяться: - у графу 6 – суми розрахунків, що оподатковуються за ставкою податку на додану вартість, «/», суми розрахунків, що оподатковуються за ставкою акцизного податку; - у графу 7 – сума ПДВ», «/», сума акцизного податку. 
Водночас, для зручності ведення КОРО рекомендовано зазначеним суб’єктам господарювання звернутись до органу фіскальної служби за місцем реєстрації книги для реєстрації другої та наступної КОРО за новою формою. З причини зміни форми книги така реєстрація може бути здійснена у будь-який час. 
У суб'єктів господарювання, діяльність яких не пов'язана з реалізацією підакцизних товарів, касові чеки, що друкуються РРО, не містять даних про акцизний податок та відповідні графи 7, 9 КОРО будуть не заповненими. Відповідно, зазначені суб’єкти господарювання можуть продовжувати використовувати раніше зареєстровані КОРО без внесення до них будь-яких змін, але лише до виникнення зазначених вище підстав для припинення використання книги. 
З таким роз’ясненням можна ознайомитися у листі ДФС від 05.08.2016 р. № 26665/7/99-99-08-01-03-17. 
***
***
Мешканці північного регіону Одеської області, які декларували доходи, сплатили майже 5 млн грн податкових зобов’язань 
Майже 5 млн грн. податку на доходи фізичних осіб та близько 802 тис. грн. військового збору надійшло до місцевих бюджетів: Ананьївського, Балтського Кодимського, Красноокнянського, Любашівського, Савранського, Котовського районів. Це податкові зобов’язання, які громадяни зазначили в податковій декларації і сплатити, до 1 серпня 2016 року. 
Податкові зобов’язання як з податку на доходи фізичних осіб, так і з військового збору визначались у розмірах, які діяли в 2015 році. Так зокрема, ПДФО у розмірі 15% або 20% (в залежності від суми доходу) та військовий збір у розмірі 1,5%. 
Нагадуємо, що «Деклараційна кампанія – 2016» розпочалась з 1 січня і тривала до 1 травня 2016 року. Загалом у кампанії взяли участь 7109 фізичні особи. 
Варто зазначити, що органи фіскальної служби постійно працюють на удосконаленням умов для громадян, які декларують доходи. Зокрема, в Центрах обслуговування платників краю спеціалісти допомагають відвідувачам заповнювати декларації про майновий стан і доходи, надають консультації. В Центрах обслуговування платників розміщено спеціальні стенди, де знаходиться уся необхідна інформація про декларування доходів та отримання податкової знижки. Також для подання декларацій на офіційному сайті ДФС України (sfs.gov.ua) функціонує сервіс «Декларування онлайн». 
***
Надходження від плати за землю по Котовській ОДПІ склали більше 72 мільйонів гривень 
За 7 місяців 2016 року власники та орендарі земельних ділянок, які знаходіться на обліку в Котовській ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області сплатили до місцевих бюджетів 72,4 млн грн. , що на 34,8 млн грн. більше аналогічного періоду минулого року. 
Зокрема, 57,1 млн грн. надійшло від юридичних осіб та 15,3 млн грн. сплачено фізичними особами. 
Нагадаємо, що відповідно до Податкового кодексу, фізичні особи, які мають на території України у власності або користуванні земельні ділянки, частки є платниками земельного податку. Сплачується податок фізичними особами – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення, юридичними особами - щомісячно рівними частками. 
***

Сектор організації роботи 
Котовської ОДПІ
ГУ ДФС в Одеській області

Новини з податкової 23.08

Новини з податкової:

Роман Насіров: Імплементація Митного кодексу ЄС може відбутися в 2017 році

Державна фіскальна служба України підтримує імплементацію Європейського митного кодексу. Про це повідомив Голова ДФС Роман Насіров в інтерв’ю «Діловій столиці».

«Починаючи з липня цього року в ЄС почав функціонувати новий Митний кодекс. На мою думку, Україна, яка прагне в Європу, зробить правильний крок, якщо також підтримає цей документ», - розповів він.

При цьому Роман Насіров зазначив, що хотів би адаптувати і імплементувати Європейський митний кодекс з 2017 року.

Крім того, за словами очільника відомства, заплановано залучення до співпраці по митному напряму представників іноземних компаній, які будуть працювати на кордонах України з європейськими державами.

«Ми закінчили відпрацювання цього питання з USAID. У кількох пунктах пропуску на нашому європейському кордоні будуть постійно працювати представники іноземних компаній. Це допоможе нам модернізувати щоденні процеси - оформлення і огляд вантажів, проведення перевірок та ін. Після півроку роботи експерти зможуть дати конкретні рекомендації. Цей проект оплачує USAID», - пояснив Роман Насіров.

«Що стосується Податкового кодексу, у ДФС дуже багато пропозицій. Але в основному вони стосуються не ставок податків, а тільки адміністрування. Наведу приклад. У цьому році зростання надходжень до місцевих бюджетів очікується приблизно на 50%, ми прогнозуємо перевиконання плану на 25-30 млрд грн. Значну долю до місцевих бюджетів вносить 5%-ий акцизний податок. Однак зараз існує чимало проблем з його адмініструванням. Так,  у бізнесі АЗС немає 5%-ої маржі, націнка зазвичай встановлюється на рівні 2%. Тому 5% роздрібного акцизу для компаній - це величезні гроші, і, природно, бізнес намагається цей податок обходити», - заявив Голова ДФС, коментуючи питання впровадження нового Податкового кодексу.

Фіскальною службою пропонується перенести ці 5% роздрібного податку на продаж палива на заправках (це приблизно 40 євро на тонні) в основну ставку акцизу. А далі держава буде розподіляти ці гроші до місцевих бюджетів, виходячи з обсягу проданого палива в тому чи іншому регіоні.

«Це значно спростило б адміністрування. Думаю, що після цього збори від акцизного податку зросли б ще на 25-30%», - додав Роман Насіров. 

***

Котовські аудитори розплутують тіньові схеми мінімізації податків

За результатами проведених з початку року 2 планових та 41 позапланових перевірок порушникам законодавства було донараховано понад 1,2 млн. грн. Про це повідомив в.о. начальника відділу аудиту Котовської ОДПІ Олег Войцеховський.

Значну частку складають донарахування з податку на додану вартість – 0,5 млн. грн.

Олег Войцеховський зазначив що деякі підприємства порушують податкове законодавство, намагаючись зробити видимість здійснення господарських операцій. Насправді вони проводилися лише на папері. Імітація підприємницької діяльності переслідувала наступні цілі – незаконно отримати з бюджету ПДВ та знизити фактичний прибуток за рахунок штучного підвищення витрат.

«Боротьба зі злочинними схемами у сфері оподаткування, ліквідування схем мінімізації, виявлення та припинення зв’язків тіньовика і замовника послуг, фірм з ознаками фіктивності – всі ці питання залишаються на постійному контролі наших фахівців – підкреслив Олег Войцеховський.

***

Юридична особа повинна стати на облік в контролюючому органі за місцем розташування офісу

Юридична особа повинна стати на облік в контролюючому органі за місцем розташування офісу, тобто місцезнаходженням (основне місце обліку), а також, в органі доходів і зборів за місцем розташування (реєстрації), у разі наявності, підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

Відповідно до статті 93 Цивільного кодексу України місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку.

Згідно з пунктом 63.3 статті 63 Податкового кодексу України платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік в контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

***

Юристами Котовської ОДПІ виграно в суді на користь держави майже 485 тисяч гривень

За січень-серпень 2016 року на розгляді в судах загальної та спеціальної юрисдикції перебувало 18 справ всіх категорій на загальну суму 715,7 тис. гривень.

Крім того, за статистикою Котовської ОДПІ, на розгляді також перебувають 6 справ минулих років. Загальна сума за цими позовами складає 31,1 тис. гривень.

З усіх категорій справ, які розглянуті у 2016 році, на користь Котовської ОДПІ вирішено 15 справ, загальна сума яких 484,73 тис. гривень, із яких до бюджету надійшло 60 тис. гривень.

Результативність роботи фахівців юридичного відділу Котовської ОДПІ пояснюється високим рівнем юридичного супроводження справ, що дозволяє збільшити надходження до бюджету за справами, які знаходяться в судах на користь Котовської ОДПІ.

***

Особливості оподаткування ПДВ операцій з надання в оренду нерухомого майна

Порядок визначення бази оподаткування ПДВ у разі постачання товарів/послуг регулюється статтею 188 Податкового кодексу України.

До бази оподаткування включаються вартість товарів/послуг, які постачаються (за виключенням суми компенсації на покриття різниці між фактичними витратами та регульованими цінами (тарифами) у вигляді виробничої дотації з бюджету та/або суми відшкодування орендодавцю - бюджетній установі витрат на утримання наданого в оренду нерухомого майна, на комунальні послуги та на енергоносії), та вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо отримувачем товарів/послуг, поставлених таким платником податку.

Отже, якщо орендар самостійно не укладає договори на споживання комунальних послуг та енергоносіїв з їх безпосередніми постачальниками, а здійснює відшкодування (компенсацію) орендодавцю витрат на їх оплату, то в договорі оренди визначається порядок розрахунку вартості спожитих орендарем комунальних послуг та енергоносіїв та їх оплати (відшкодування, компенсації).

При цьому, якщо орендодавцем є бюджетна установа, то кошти, що отримуються від орендаря у вигляді відшкодування (компенсації) витрат на утримання наданого в оренду нерухомого майна, на комунальні послуги та енергоносії, не включаються орендодавцем до бази оподаткування податком на додану вартість.

Якщо орендодавець - небюджетна установа, то кошти, що отримуються від орендаря як відшкодування (компенсація) будь-яких витрат, передбачених договором оренди, включаються орендодавцем до бази оподаткування та оподатковуються податком на додану вартість.

Разом з тим у випадку, якщо між орендодавцем та орендарем укладено окремі договори про надання орендарем компенсації витрат, які не включаються орендодавцем до складу орендної плати, а підлягають окремій оплаті (відшкодуванню, компенсації), зокрема за спожиті орендарем комунальні послуги та енергоносії, то суми коштів, сплачених (відшкодованих, компенсованих) за такими договорами, не включаються орендодавцем до бази оподаткування послуги з оренди рухомого/нерухомого майна, оскільки є окремими самостійними операціями з постачання відповідних товарів (електрична та теплова енергія, газ, пар, вода, повітря, охолоджене чи кондиційоване, віднесені до категорії товарів) чи послуг та розглядаються як окремий об'єкт оподаткування.

***

Як суб’єкту господарювання, який вирішив змінити адміністративний район, здійснити перереєстрацію РРО

Фахівці Котовської ОДПІ надають роз’яснення що згідно пункту 4 розділу 3 Наказу Міністерства Фінансів України від 14.06.2016 № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій», у разі зміни місцезнаходження або місця проживання, включення/невключення суб'єкта господарювання до Реєстру великих платників податків, реорганізації контролюючих органів чи з інших причин, унаслідок яких змінюється контролюючий орган, в якому суб'єкт господарювання обліковується як платник податків за основним місцем обліку, протягом двох робочих днів після переведення платника податків на обслуговування до контролюючого органу за новим місцем обліку засобами інформаційної системи ДФС здійснюється перереєстрація РРО до контролюючого органу за новим основним місцем обліку суб'єкта господарювання як платника податків.

 

Реєстраційне посвідчення, видане суб'єкту господарювання згідно з цим Порядком контролюючим органом за попереднім місцем обліку, залишається чинним до моменту виникнення змін у даних щодо суб'єкта господарювання, які зазначаються в реєстраційному посвідченні.

 

Документи щодо реєстрації/перереєстрації РРО, які знаходились в контролюючому органі за попереднім основним місцем обліку суб'єкта господарювання як платника податків, передаються разом з обліковою справою до контролюючого органу за новим основним місцем обліку такого платника податків.

***

Сектор організації роботи Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

День Державного Прапору України

40165796 copy

Ананьївщина святкує день Держаного Прапору

 

14047341 546745058865723_240660331077603226_o

14086229 546748505532045_2922311966080141806_o

14068476 546744992199063_3983780469435012884_o

14054325 546744718865757_7057214645072181544_o

14053739 546745212199041_4265686442920207854_o

Щорічно, 23 серпня, Україна відзначає державне свято, присвячене одному з її державних символівПрапору України.

Державний прапор України втілює в собі давню і величну історію державотворення, прагнення українського народу жити вільно в мирі та добробуті. Тернистим був шлях боротьби за право створити самостійну країну. І головна заслуга у цьому належить українському народові – всім і кожному.

Сьогодні мешканці Ананьївщини зібралися в сквері ім.Т.Г.Шевченка задля вшанування державного прапору - символу України. Під звуки державного Гімну голова районної ради В.А.Мокряк та голова райдержадміністарації Д.С.Маковейчук підняли синьо-жовтий стяг.

У вітальному слові голова районної ради В.А.Мокряк наголосив, що наша країна пережила багато криз та підйомів, проте сьогодні Україна — це впевнена держава, що заявляє про себе перемогами та здобутками! А Державний Прапор – як символ свободи, єднання та слави нашої країни – уособлює у собі прагнення та надії українського народу на краще майбутнє.

Привітав присутніх також голова РДА Д.С.Маковейчук та зазначив, що Ананьївщина – це приклад багатонаціонального, толерантного, дружнього і гордого краю. Зберігаючи мир і спокій у нашому краї ми маємо стати прикладом для усієї України!

 

Тож пишаймося нашою Батьківщиною і тим, що ми українці!

З Днем Незалежності!!!

 

Шановні мешканці Ананьївщини!

 

Вітаю вас з великим національним святом, яке ми святкуємо кожного року, 24 серпня — Днем Незалежності України!

В цьому році нашій державі виповнюється 25 років. Саме 25 років тому здійснилася споконвічна мрія нашого народу – бути господарем на своїй українській землі. Проте сьогодні наші земляки вимушені захищати кордони рідної Держави на Сході. Вони проводять військові дії задля утвердження миру, спокою, стабільності та єдності держави Україна. Ми маємо розуміти, що саме від кожного з нас залежить, якою бути нашій державі, як житимуть наші діти, онуки й правнуки.

Вірю в те, що наша спільна плідна праця буде надійною запорукою щасливого майбутнього та миру в Україні.

Бути українцем – почесно!

Нехай Господь дарує кожному та усій державі сили і наснаги, добра, перемог і здобутків, а серця наповнюються гордістю за нашу державу, прагненням до єдності та порозуміння.

З Днем Незалежності!!!

 

Голова Ананьївської районної ради

В.А.Мокряк


480

Правова допомога

 

  1 вересня  в м. Ананьєві 
розпочинає свою діяльність “Ананьївське бюро правової допомоги”. Відтепер жителі Ананьїва матимуть можливість за місцем свого мешкання скористатися усіма можливостями та
перевагами системи надання безоплатної правової допомоги.
            Бюро є структурним підрозділом
Котовського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
Знаходиться за адресою: м. Ананьїв, вулиця Незалежності, 20. Графік роботи  - з  понеділка по 
п'ятницю, з 09.00 до 18.00, без обідньої перерви.
            Працівники бюро консультуватимуть
громадян з правових питань, роз'яснюватимуть зміни у законодавстві, складатимуть документи непроцесуального характеру, займатимуться правопросвітництвом, а в разі потреби, за рішенням Котовського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, здійснюватимуть представництво в суді для соціально вразливих категорій громадян. Також в бюро можна буде не лише отримати безоплатну правову допомогу, а й скористатись електронними сервісами Мін'юсту.

             Всього по Україні відкриється 436 таких бюро,
на Одещині - 24. Бюро правової допомоги є мережею точок активного поширення
правової інформації та доступу до правових консультацій на рівні територіальних
громад та соціально вразливих суспільних груп.
            Діяльність
бюро правової допомоги буде спрямована на досягнення таких цілей:
• підвищення правової
грамотності мешканців громад;
•  сприяння досудовому врегулюванню цивільних та
адміністративних спорів і зменшення навантаження на судову систему;
• зменшення ризику обмеження
доступу до права і правосуддя для найбільш соціально вразливих суспільних
верств внаслідок запровадження виключного права адвокатів на представництво в
суді та браком адвокатів у сільській місцевості та малих містах;
• зменшення домашнього насильства, дискримінації та попередження злочинності,
насамперед, серед неповнолітніх;
• посилення правової
спроможності та правових можливостей територіальних громад;
•  сприяння більшій залученості
територіальних громад до роботи сформованих ними органів місцевого
самоврядування;
• оперативна синхронна
комунікація змісту реформ, які проводяться Урядом у сфері освіти, охорони
здоров'я, соціальній та інших сферах, на рівень територіальних громад;
• запобігання побутовій корупції на базовому рівні.

Пам'ять про патріота

 

В Ананьєві посмертно нагороджений один з активістів у боротьбі за державність України.

З нагоди 25-ти річчя Незалежності України пам'ятним знаком « 25 років Незалежності України» посмертно нагороджений Валерій Янкевич. Таке рішення прийняли члени організаційного комітету з підготовки до святкування.
Валерій Янкевич відомий в Ананьєві та за його межами своєю боротьбою за свободу і незалежність України, помер 4 роки тому. Він стояв біля витоків заснування Народного Руху України і був його першим представником в Ананьївському районі. «Він єдиний ще в радянські 90-і роки мав сміливість заявляти про необхідність зміни режиму, не боявся пройти з синьо-жовтим прапором у колоні поруч з червоними прапорами під час демонстрацій 1 Травня чи 7 листопада. Багато тоді сміялися над його ідейністю але, як потім виявилося, він просто був першим у цій боротьбі. Навіть ми тоді не до кінця розуміли, що він робив для незалежності України. Він - один з перших націонал-патріотів в районі, чоловік, якого поважали не тільки соратники, але і політичні опоненти»,- говорить один із соратників покійного.
Так як за станом здоров'я члени родини Валерія Янкевича не змогли взяти участь в офіційних святкуваннях, голова Ананьївської райдержадміністрації Дмитро Маковейчук разом з головою районної ради Валентином Мокряком вручили нагороду вдові Ларисі Янкевич, відвідавши її вдома. «Напевно, не випадково день смерті мого чоловіка 25 серпня, відразу після дня Незалежності. Він прожив недовге, але дуже напружене життя. Нам усім поруч з ним ніколи не було спокійно. Він весь час перебував у русі, у спілкуванні. Душею і серцем вболівав за майбутнє , вважав, що спільними зусиллями можна змінити ситуацію в країні на краще, дати більше прав і свобод простому народу. І мені приємно, що його старання мають послідовників і не залишилися не поміченими владою»,- сказала, приймаючи нагороду, Лариса Янкевич.
Слід зазначити, що саме Валерій Янкевич був ініціатором і учасником відкриття в Ананьїву пам'ятного знаку жертвам голодомору та встановлення хреста на козацькій могилі . Він же першим виступив з ідеєю про необхідність поставити в місті пам'ятник Т. Шевченка. В даний час всі вони встановлені і є місцями проведення масових заходів з нагоди державних свят та інших пам'ятних дат..
Пам'ять про патріота своєї Батьківщини буде завжди жити в серцях людей.

памятный знак 1

Янкевич с флагом

Маковейчук и Мокряк у вдовы

Нові можливості для агаріїв

 

DSC09695

DSC09687

DSC09713

DSC09719

У березні я вже розповідала про семінар сільгоспвиробників. Ініціатором його проведення виступили компанії «ADAMA Україна» та ООО НПФ «Агросвіт». Тоді аграрії з чотирьох районів знайомилися з асортиментом ексклюзивних препаратів для захисту рослин. Але набагато більше вражень отримали землероби вже на нинішній, серпневій зустрічі, яку організувала та ж компанія «Агросвіт» спільно з компанією «MAY Seed». Нагадаю, діяльність «Агросвіту» спрямована на впровадження нових технологій, а також продаж засобів захисту рослин, якісного посівного матеріалу та добрив, як вітчизняного, так і закордонного виробництва. Компанія «MAY Seed» була створена у 1978 році. Її основна спеціалізація − селекція, насінництво та реалізація насіння польових, технічних та кормових культур під власною торгівельною маркою. У нашому районі компанію представляє менеджер Віталій Листопад, з яким і цього разу гості могли поспілкуватися.

Як на мене, нинішня зустріч принесла набагато більше користі від попередньої хоча б тому, що була організована безпосередньо на полі. Організатори так і назвали семінар – День поля. Гостей з п’яти районів (Ширяївський, Миколаївський, Котовський, Любашівський та Ананьївський) приймало у себе фермерське господарство Миколи Миколайовича Баркара. Його син Марко весь сезон займався вирощуванням дванадцяти сортів гібридного соняшнику компанії «MAY Seed». На масиві в 30 гектарів було вирощено 5 демонстраційних гектарів. Марко висіяв та дбав про 6 сортів турецької селекції та 6  - французької.  Отож, аграрії мали змогу ознайомитися з результатами його праці наочно, у супроводі ведучих фахівців з вищою агрономічною освітою компаній-організаторів.  Зокрема, слово взяв начальник Миколаївського відділу ТОВ НВФ «Агросвіт» Роман Курчак, начальник відділу супроводу ексклюзивних продуктів та технологій цієї ж компанії Олег Доломанов, торговий представник компанії «MAY Seed» в Одеській області Олександр Котигора. Привітав гостей і сам власник фермерського господарства, Микола Баркар.

Доволі цікаво, навіть для мене, абсолютного невігласа у цій сфері, пройшла презентація асортименту ексклюзивних препаратів «Агросвіту». Фахівці усю інформацію підтверджували власними прикладами та докладними характеристиками агрохімікатів. І, як неодноразово наголошувалося, однією з особливостей компанії є те, що вони працюють з клієнтами впродовж усього року і надають консультації безпосередньо на полях.

Також у роботі семінару взли участь і очільники Ананьївського району.

Зокрема, до присутніх звернувся голова районної державної адміністрації Дмитро Маковейчук. Він схвалив проведення такого семінару та висловив сподівання на те, що незабаром у районі зявиться центр з реалізації гербіцидів та насіння. Зацікавленість Ананьївщини у цьому пряма – це робочі місця. Також Дмитро Маковейчук наголосив: «Ми відкриті для співробітництва, бо маємо чітке розуміння: зараз для України, області та зокрема для району найважливішим є економічне зростання». Голова райдержадміністрації розповів про недавню зустріч з шведським інвестором, який разом зі своїми колегами вже готовий інвестувати кошти в район.

Голова районної ради Валентин Мокряк, передусім привітав зібрання з 25-ю річницею Незалежності та побажав незалежності не на словах, а на ділі. Він відмітив, що подібний семінар у районі проводиться вдруге, є знайоміф з попередньої зустрічі обличчя, а є й нові. «Я пересвідчився, що аграрії купують продукцію представлених фірм», - зазначив Валентин Анатолійович, – а це означає, що є користь та рентабельність». Очільник району побажав присутнім економічної стабільності та аби ціни на сільгосппродукцію відповідали очікуванням аграріїв.  

Зустріч продовжилася презентацією деяких препаратів та асортименту насіння овочевих культур. Учасники семінару мали вдосталь часу, аби у невимушеній, дружній атмосфері поспілкуватися у колі однодумців. Тим більш, що поради фахівці давали абсолютно безкоштовно. Адже реноме обох компаній слідуюче: «Наші напрацювання та широкий асортимент продукції від провідних світових виробників допоможуть вам отримати високий та прибутковий врожай».

Вікторія Урбан

Фото автора

 

Календар новин

<< < Жовтень 2019 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31