Держгеокадастр інформує

 

  Державне підприємство «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» запрошує громадян, фермерів та сільськогосподарські підприємства взяти участь у земельних торгах у формі аукціону з продажу права оренди на 7 років на земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Ананьївського району Одеської області.

Торги відбудуться  29 серпня 2016 року за адресою: м. Одеса, вул. Космонавтів, 34, 2 поверх, 207 кімната (актова зала). Реєстрація учасників торгів відбуватиметься з 7.00 до 09.40. Початок торгів о 10.00.

Для участі у земельних торгах необхідно до 17.00  22 серпня 2016 року включно подати за вищезазначеною адресою заяву про участь у земельних торгах та сплатити реєстраційний та гарантійний внески.

Банківські реквізити виконавця земельних торгів:

- для сплати гарантійного внеску: отримувач – Державне підприємство «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», Код (ЄДРПОУ) 00702995, в банку ПАТ «МАРФІН БАНК» м Іллічівськ, МФО 328168, п/р 26008242032.

- для сплати реєстраційного внеску: отримувач - Державне підприємство «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», Код (ЄДРПОУ) 00702995, в банку ПАТ «МАРФІН БАНК» м. Іллічівськ, МФО 328168, п/р 26007242033.

З текстом договору оренди, який укладатиметься за результатами земельних торгів за кожним лотом, можна ознайомитись на офіційному веб-сайті Держгеокадастру України:  http://land.gov.ua/ у розділі «Земельні торги». На цьому ж сайті у розділі «Публічна кадастрова карта» можна переглянути на карті місце розташування відповідних земельних ділянок.

Форму заяви на участь у земельних торгах та інформацію про документи, що треба додавати до неї, можна отримати у Виконавця торгів або на сайті Головного управління Держгеокадастру в Одеській області: http://odeska.land.gov.ua/     у розділі «Земельні торги».

Більш детальну інформацію про торги можна отримати у виконавця торгів: ДП «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» за телефоном: (048) 765-33-00 (контактна особа – Орлова Катерина Георгіївна).

 

Основні характеристики земельних ділянок, розташованих на території  Ананьївського району, право оренди на які виставляється на земельні торги окремими лотами 29.08.2016 р.

Новини з податкової 18.07

НОВИНИ З ПОДАТКОВОЇ
Увага! Зустріч в.о. начальника ГУ ДФС в Одеській області Г.В. Мілютіна з бізнесом та громадськістю
Головне управління ДФС в Одеській області повідомляє, що 21 липня 2016 року о 10.00 годині відбудеться зустріч в.о. начальника ГУ ДФС в Одеській області Г.В.Мілютіна з представниками бізнесу та громадськості.
Під час зустрічі планується обговорити питання дотримання суб’єктами господарювання норм податкового законодавства у період курортного сезону.
Місце проведення: м. Одеса, вул.Семінарська,5, актова зала ГУ ДФС в Одеській області.
Реєстрація учасників зустрічі розпочинається 0 09.30 годині та потребує наявності документу, що засвідчує особу.
З організаційних питань щодо у часті у заході звертатися до сектору організації роботи Котовської ОДПІ за телефоном (04862)2-33-10.
*****
З 1 липня в Електронному кабінеті платника з’явилися нові сервіси
З 1 липня 2016 року для платників єдиного внеску розширено функціонал електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (cabinet.sfs.gov.ua).
Таким чином, платники мають можливість підготувати, заповнити та надіслати звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за новими формами.
Нові можливості кабінету забезпечують повний спектр послуг для суб’єктів спрощеної системи оподаткування (І та ІІ група) щодо подання звітності відповідно до вимог чинного законодавства.
Користуючись режимом приватної частини «Введення звітності», платники мають змогу створити та надіслати до контролюючих органів в електронному вигляді:
- податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця та податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи – юридичної особи;
- податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (податковий розрахунок за ф. 1-ДФ);
- звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
- повідомлення про прийняття працівника на роботу.
За результатами обробки звітності квитанції 1 та 2 розміщуються в режимі «Вхідні/вихідні документи» особистого кабінету.
Нагадуємо, що вхід до особистого кабінету здійснюється при наявності електронного цифрового підпису. Його можна отримати у 3 пунктах реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів ДФС в Одеській області, а саме:
- м. Одеса, бульвар Французький, буд. 7, 2-й пов., каб. 209, тел.: (048) 725-64-05;
- м. Одеса, вул. Стовпова, буд. 17, приміщення ЦОП, тел.: (048) 728-34-98;
- м. Ізмаїл, вул. Кишинівська, буд. 3, приміщення ЦОП, тел.: (04841) 7-28-09.
*****
Книга обліку доходів та витрат – правила ведення
Фізичні особи – підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку першої і другої груп, а також платники єдиного податку третьої групи, які не є платниками ПДВ, ведуть книгу обліку доходів (далі – Книга), у якій щоденно за підсумками робочого дня відображають отримані доходи.
Записи у Книзі виконуються за підсумками робочого дня, протягом якого отримано дохід, зокрема про кошти, які надійшли на поточний рахунок платника податку та/або які отримано готівкою, вартість безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг).
Книга ведеться за вибором платника податку в паперовому або в електронному вигляді.
У разі обрання платником податку ведення Книги в паперовому вигляді:
– платник податку зобов'язаний подати до контролюючого органу за основним місцем обліку примірник Книги, на титульному аркуші якої зазначаються: прізвище, ім'я та по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, податкова адреса;
– книга прошнурована, пронумерована безоплатно реєструється в контролюючому органі. Книга засвідчується підписом керівника або заступника керівника контролюючого органу та скріплюється печаткою;
– записи у Книзі виконуються розбірливо чорнилом темного кольору або кульковою ручкою. Внесення виправлень здійснюється шляхом нового запису (з відображенням від'ємного або позитивного значення), який засвідчується підписом платника податку;
– у разі реєстрації нової Книги протягом податкового (звітного) періоду записи в ній продовжуються наростаючим підсумком, а попередня Книга залишається у платника податку.
У разі обрання платником податку ведення Книги в електронній формі:
– платник податку зобов'язаний отримати в акредитованому центрі сертифікації ключів, включеному до системи подання податкових документів в електронному вигляді, посилені сертифікати відкритих ключів; укласти договір про визнання електронних документів з контролюючим органом за основним місцем обліку; сформувати та надіслати до такого контролюючого органу заяву про обрання способу ведення Книги в електронній формі засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, використовуючи такий електронний сервіс;
– контролюючий орган за основним місцем обліку реєструє заяву про обрання способу ведення Книги в електронній формі в реєстрі поданих заяв та протягом 3 робочих днів формує і надсилає платнику податку повідомлення про реєстрацію Книги із зазначенням реєстраційного номера Книги та дати її реєстрації;
– після отримання платником податку повідомлення про реєстрацію Книги така особа здійснює операції з її ведення. Внесення даних за підсумками робочого дня здійснюється щоденно, але не пізніше наступного календарного дня;
– у Книзі в електронному вигляді допускаються виправлення помилок або коригування шляхом доповнення рядка, в якому відображається від'ємне або позитивне значення.
*****
Про порядок оподаткування спадщини
Кошти, майно, майнові чи немайнові права, вартість робіт, послуг, успадковані платнику податку, оподатковуються згідно з встановленими правилами. Зокрема, вартість будь-якого об’єкта спадщини, що успадковується спадкоємцями (обдарованими), які є членами сім’ї спадкодавця першого ступеня споріднення, не оподатковується.
Фізична особа – резидент, яка отримує спадщину від фізичної особи – резидента, але не відносяться до членів сім’ї першого ступеня споріднення, сплачує податок на доходи фізичних осіб за ставкою 5% від вартості будь-якого об’єкта спадщини.
Відповідно до ст. 5 Закону «Про оцінку земель» грошова оцінка земельних ділянок залежно від призначення та порядку проведення може бути нормативною і експертною.
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні (крім випадків спадкування спадкоємцями першої та другої черги за законом (як випадків спадкування ними за законом, так і випадків спадкування ними за заповітом) і за правом представлення, а також випадків спадкування власності, вартість якої оподатковується за нульовою ставкою) та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель. Експертна грошова оцінка земельних ділянок та прав на них проводиться з метою визначення вартості об’єкта оцінки. Експертна грошова оцінка земельних ділянок використовується при здійсненні цивільно-правових угод щодо земельних ділянок та прав на них, крім випадків, визначених Законом № 1378, а також іншими законами.
Таким чином, фізична особа – резидент, яка отримує спадщину від фізичної особи – резидента, але не відносяться до членів сім’ї першого ступеня споріднення, сплачує податок на доходи фізичних осіб за ставкою 5% від вартості будь-якого об’єкта спадщини. З урахуванням норм ст. 5 та ст. 13 Закону України «Про оцінку земель» з метою оподаткування вартості земельної ділянки як об’єкта спадщини застосовується оціночна вартість, яка визначається за допомогою експертної грошової оцінки земельної ділянки.
*****
Чи можна реєструвати акцизну накладну у вихідний чи святковий день
Відповідно до п. 231.5 ст. 231 Податкового кодексу України при реалізації пального, особа, яка реалізує пальне, зобов’язана в установлені терміни скласти акцизну накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі акцизних накладних (далі – ЄРАН), така реєстрація вважається наданням акцизної накладної отримувачу пального. Акцизні накладні, які не надаються отримувачу пального, та акцизні накладні/розрахунки коригування, складені за операціями з реалізації пального суб’єктам господарювання та фізичним особам, які не є платниками акцизного податку, також підлягають реєстрації в ЄРАН.
Реєстрація акцизних накладних та/або розрахунків коригування у ЄРАН здійснюється не пізніше п’ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання (п. 231.6 ст. 231 ПКУ).
Згідно з п. 2 Порядку ведення Єдиного реєстру акцизних накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року № 114, для реєстрації в ЄРАН акцизні накладні/розрахунки коригування надсилаються до ДФС в електронній формі відповідно до порядку подання податкових документів в електронному вигляді з дотриманням умови щодо реєстрації електронного цифрового підпису уповноваженої особи у порядку, визначеному законодавством.
Акцизні накладні/розрахунки коригування надсилаються протягом операційного дня. Операційний день для реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування у ЄРАН триває щодня з 8 до 19 години. Отже, чинним законодавством не передбачено обмежень щодо можливості реєстрації акцизних накладних та/або розрахунків коригування у ЄРАН у вихідні та святкові дні.
*****
У І півріччі 2016 року платники північного регіону Одеської області спрямували для української армії понад 10 мільйонів гривень
Протягом січня-червня 2016 року задля зміцнення національної армії з доходів мешканців північного регіону Одеської області до держбюджету спрямовано 10025,4 тис. грн військового збору. Червневий внесок на потреби армії – більше 2,0 млн грн.
Ця сума збору суттєво більша середньомісячних надходжень минулого року, що в першу чергу є результатом поетапного виведення з «тіні» доходів працюючого населення та ознакою ефективної деклараційної кампанії, – вважають фахівці Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області.
В Котовській ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області нагадують, що сплата військового збору обов’язкова у тому випадку, якщо виникає податкове зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб. Цей момент повинні врахувати працедавці та інші податкові агенти, яких закон зобов’язує нарахувати і сплачувати ці податкові платежі.
Водночас звертаємо увагу, що платники, які задекларували доходи отримані від особи, яка не є податковим агентом та/або іноземні доходи за наслідками 2015 року, зобов’язані самостійно сплатити до бюджету суму військового збору до 1 серпня поточного року.
Сектор організації роботи Котовської ОДПІ
ГУ ДФС в Одеській області

Людям на добро

 

Площадка IMG 1956

12 липня цього року робочий день у голови районної ради В.А.Мокряка виявився напруженим та конструктивним.
Він разом з Г.Д.Карповою, першим заступником голови райдержадміністрації, відвідав територіальний Центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) людям похилого віку, що знаходиться у селі Байтали, де, за його ініціативою та при безпосередньому сприянні, працівники Жеребківського лісництва зробили чудову бесідку для відпочинку з дуба та ясеня для тих, хто сьогодні знаходиться у Центрі.
Як повідомив директор ДП «Ананьївський лісгосп» О.М.Савченко, лісничий Жеребківського лісництва В.Г.Падлесецький зробив проект, а вже працівники лісництва якісно змонтували та встановили її у Центрі соціального обслуговування.
- Нехай служить ця бесідка людям на добро – сказав В.А.Мокряк. – Люди похилого віку заслужили всім своїм життям, щоб за них турбувалися та надавали всі відповідні послуги. І ми будемо це робити в міру наших сил та можливостей. 
Перший заступник голови райдержадміністрації також подякувала працівників лісництва за цей подарунок літнім людям та побажала працівникам Центру, щоб догляд за тими, кому сьогодні найважче, відбувався на найвищому рівні.
А слідуючий візит голови районної ради був до сільського Будинку культури 1 дільниці села Ананьїв, де сільським головою В.О.Соломахіним сьогодні вже багато зроблено для мешканців села, а в планах – зробити ще більше.
В сільському Будинку культури 1 дільниці робітниками ПП «Грицький» сьогодні здійснюється дуже великий обсяг роботи: зірвані гнилі поли в глядацькому залі, вже зроблено сходинки та фасад, ремонтується дах, буде відремонтовано приміщення, де розташовано сільську бібліотеку та приміщення для зберігання музичної апаратури та репетицій самодільних артистів.
- Я думаю, - сказав сільський голова Володимир Соломахін.- що після закінчення всіх робіт, у нас буде найкращий сільський Будинок культури у районі по всім параметрам. І у нас немає часу на «розкачку», бо ми плануємо основні роботи закінчити до кінця серпня, а попереду ще багато планів на майбутнє.
У нас вже поряд з Будинком культури вже встановлено сучасний дитячий ігровий майданчик не гірший, ніж десь у Європі, а у перспективі – облаштувати біля нього танцювальний майданчик з навісом, як Зеленому театрі. Щоб і діти, і наша юнь, і дорослі могли потанцювати та добре відпочити. 
А у перспективі – побудова свого власного сільського салону краси, бо, як загальновідомо, дівчата з нашого села самі гарні на Україні, а отже, і вигляд вони повинні мати на всі 100%. І тут без салону краси – нікуди…
Все ми зробимо, дав би Бог здоров я. – продовжував Володимир Соломахін. - А для туристів, знову таки, за допомогою працівників ПП «Грицький», яким ми дуже вдячні за якісну роботу, вже облаштовано зону відпочинку біля нашого джерела. Тепер туди часто заїжджають туристи з Одеси, Херсона, Миколаїва тощо. Спочатку вони йдуть у церкву, яка знаходиться майже напроти , а потім – до цілющого джерела. Оце насправді й є конкретне виконання нами районної програми розвитку туризму. І саме головне, що все це дуже перспективно для нашої місцевості. Адже природа, наші ліси та ставки в нас не гірші, ніж десь у Альпах чи Буковелі. То чим ми гірші від, наприклад, якоїсь Венеції?...
Голова районної ради В.А.Мокряк високо оцінив роботу, яка проводиться сьогодні на Першій дільниці села Ананьїв та зазначив, що все, що робиться в нашому районі посадовими особами повинно переслідувати лише одну мету – робитись людям на добро.
Перший заступник голови райдержадміністрації Ганна Карпова також відзначила значні обсяги роботи, які вже виконанні та побажала, щоб на цьому не зупинялися, адже головне сьогодні для влади всіх рівнів це робота на благо людей.

Беседка IMG 1939

5 клас пожежної небезпеки

 

 

В Ананьївському районі рівень пожежної небезпеки сягає максимальної позначки 5 класу


Саме тому Державна служба України з надзвичайних ситуацій звертається до громадян з проханням не провокувати пожежі у екосистемах, лісових масивах та дотримуватися елементарних правил безпеки під час відпочинку на природі.

Варто пам'ятати, що порушення правил пожежної безпеки несе загрозу навколишньому середовищу і становить небезпеку для життя людей.

Протягом пожежонебезпечного періоду забороняється:

- розведення багаття у лісі та лісопосадках, крім тих, що пов’язані з технологічними вимогами лісогосподарських заходів у спеціально передбачених для цього місцях;

- заїзд на територію лісового фонду (крім транзитних шляхів) транспортних засобів та інших механізмів, за винятком тих, що використовуються для лісогосподарської мети;

- палити, кидати у лісі та лісопосадках непогашені сірники, недопалки;

-залишати у лісі просочене бензином, гасом, мастилом або іншими горючими речовинами ганчір’я;

-заправляти у лісі, лісопосадках паливні баки під час роботи двигуна;

- випалювати траву та інші рослинні рештки на землях лісового фонду, сільськогосподарських угіддях а також на інших земельних ділянках, що безпосередньо примикають до лісу.

Помітивши найменше розповсюдження вогню негайно телефонуйте до служби порятунку «101»!

Головне управління ДСНС України в Одеській області закликає населення із зрозумінням поставитися й обов’язково дотримуватися тимчасово введених вимушених заборонних заходів. Пам’ятайте, що лише спільними зусиллями ми зможемо уникнути пожеж і зберегти навколишнє середовище від руйнівної сили вогню.

Пресс-служба ГУ ДСНС України в Одеській області

скачанные файлы

Зустріч у Романівці

 

 

11 липня в сільському Будинку культури села Романівка Спілка ветеранів АТО Ананьївського району провела зустріч з ветеранами 1- 4 хвилі мобілізації, які зареєстровані в цьому населеному пункті.

На зустріч були запрошені та були присутні голова районної ради В.А.Мокряк, депутати районної ради О.П. Шевченко, С.О.Суліма, О.І.Ольховська, голова Романівської сільської ради Л.В.Шлапаченко та актив села.

Під час цієї зустрічі ветерани АТО з Романівки своїм представником у Спілці ветеранів АТО обрали Каземірова Сергія, який приймав участь у боях за пропускний пункт Довжанки та перебував в оточенні. Були, також, визначені пріоритетні напрямки роботи організації в селі. Найчастіше бійців зустрічаються з проблемами в оформленні землі, відсутністю житла, запасами твердого палива. А для хлопців, які нещодавно повернулися з АТО, була доведена інформація щодо діяльності районної організації Спілки ветеранів АТО та її цілей.

Голова районної ради В.А. Мокряк у своєму виступі розповів, як районна рада співпрацює з воїнами АТО та пообіцяв і надалі особисто допомагати їм усім чим зможе, назвавши номер свого телефону та запропонувавши телефонувати особисто йому у разі такої потреби.

Торкнулися на зборах і теми коштів, який було виділено на вікна у сільському клубі. Щодо цього голова районної ради пообіцяв особисто проконтролювати виконання цього питання.

Депутат районної ради О.П.Шевченко детально розповів присутнім про порядок отримання земельних паїв воїнами АТО, коли та за яких обставин вони мають право отримувати зерно чи гроші за свій пай. Від бійців пролунали і нарікання на те, що подекуди надані земельні ділянки майже непригодні для користування і там «одна глина і не росте навіть шипшина…»

Депутат сказав, що вже почав працювати у цьому напрямку та пообіцяв у разі потреби виїхати і особисто переконатися у наведених фактах та прийняти відповідні заходи.

Зустріч закінчилася спогадами присутніх про бойові дії та теплими словами вдячності за увагу до воїнів АТО та була закріплена чудовими фото на тлі державного прапора України.20160711 200331

Сесія 08.07.2016

 

08 липня 2016 року відбулася 10 сесія Ананьївської районної ради VІІ скликання. На пленарному засіданні зареєструвалося 19 депутатів з 34. Присутніми були депутат Одеської обласної ради С.О.Біб, голова райдержадміністрації Д.С.Маковейчук, перший заступник голови райдержадміністрації Г.Д.Карпова, голова міської ради П.І.Маковецький, заступник прокурора Котовської місцевої прокуратури І.А.Кучерявий, керівники підприємств, установ, організацій, начальники структурних підрозділів РДА, голови сільських рад.

На порядок денний винесено 7 питань

1.  Про внесення змін і доповнень до рішення районної ради від 30.12.2015 р. №39-VІІ «Про районний бюджет на 2016 рік». 

 

2.  Про внесення змін до рішення районної ради від 27 квітня 2016  року №59- VІІ «Про районну Програму підтримки у 2016–2017 роках діяльності і відкритості роботи Ананьївської районної державної адміністрації та фінансового забезпечення  для здійснення делегованих повноважень  наданих районною радою»


3.  Про створення Ананьївського освітнього округу з опорною школою НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. - гімназія».

 

4. Про затвердження порядкового переліку сесій районної ради за 2015 рік та І півріччя 2016 року


5. Про затвердження Програми забезпечення  житлом учасників антитерористичної операції на 2016 рік


6. Про призначення директора комунального підприємства Ананьївської районної ради «Об’єднаний трудовий архів міста і сіл Ананьївського району».


7. Про затвердження переліку об’єктів та виду суспільно-корисних робіт на 2016 рік для засуджених до кримінальної відповідальності у вигляді громадських робіт та порушників, яким накладено стягнення у вигляді громадських робіт.


Різне.

Всі питання прийняті одноголосно.

Після закриття сесії виступив військовий комісар Ананьївського комісаріату О.В.Пантюхін, який виразив подяку за вагомий внесок у справу підтримки захисників України, воїнів АТО патріотизм і відданість  та вручив нагороди і почесні грамоти волонтерам,  небайдужим мешканцям Ананьївського району.

Олександр Володимирович звернувся до присутніх : «Цей день хочемо зробити святковим  для людей нашого району, які в тяжку хвилину  коли Збройні Сили України потребували допомоги відгукнулися люди, які цю допомогу надали. Ми їм дуже вдячні та в знак подяки Одеський ОВК хоче нагородити медалью «За співпрацю з Ананьївським РВК» та листами подяки:

МЕДАЛЯМИ

 

-         ШЕВЧЕНКО Олександр Пилипович

-         СОЛОН Павло Андрійович

-         МАТВІЄНКО Сергій Іванович

-         ГРИГОРАШЕНКО Володимир Георгійович

-         ГРИГОРАШЕНКО Олег Георгійович

-         МАНЧУР Федір Іванович

-         НІГРЕЦКУЛ Віктор Опанасович

-         БАРКАР Микола Миколайович

-         БУРЯК Павло Миколайович

-         ВОЙНОРОВИЧ Ігор Дмитрович

 

ПОДЯКА:

 

САМОТЕЙ Ганна Сергіївна

ПОШЕЛЮЗНА Ірина Вікторівна

ВДОВИЧЕНКО Людмила Вячеславовна

БАРКАР Тарас Миколайович

ГЕРАСЮТЕНКО Наталія Тимофіївна

СПІВАК Микола Петрович

ГРИЦЬКИЙ Володимир Вікторович

БОВБАЛАН Олександр Іванович

РЕЙТОР Станіслав Станіславович

ПЛОТЯНСЬКИЙ Олександр Сергійович

ПАНАЇД Олександр Іванович

СТРУКУЛЕНКО Валерій Павлович»


13599953 529300837276812_317707397293722714_n

13615420 529300650610164_1751760368568400328_n

Податкова інформує

 

НОВИНИ З ПОДАТКОВОЇ

Увага! Безкоштовний семінар для  платників податків в м.Одеса

14 липня 2016 року о 10.00 годині відбудеться безкоштовний семінар для платників податків Одеської області на тему: «Актуальні питання оподаткування та функціонування електронних сервісів».

На  семінарі будуть розглянуті питання щодо:

- реєстрації та обліку платників податків;

- функціонування електронних сервісів;

- земельного податку;

- податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

- транспортного податку;

- акцизного податку тощо.

Лектори:  фахівці Головного управління ДФС в Одеській області.

Семінар відбудеться за адресою: м.Одеса, вул. Семінарська, 5 (актова зала ГУ ДФС в Одеській області).

З організаційних питань щодо участі у семінарі  звертатися за телефонами: (0482) 326-228.

Реєстрація (обов‘язково, оскільки кількість учасників обмежена) за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/1HaGTz8b5W9ah83Z5Cf_H3Ocr8IF0bDgL-DIHo8xgFc8/viewform?c=0&;w=1

*****

 

До уваги платників роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами!

 

Котовська ОДПІ Головного управління ДФС в Одеській області інформує.

Відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 19.12.1995 №481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» із змінами і доповненнями (далі – Закон №481) суб’єкти господарювання (далі – СГ), які отримали передбачені Законом №481 ліцензії, подають до органу виконавчої влади, уповноваженого Кабінетом Міністрів України видавати такі ліцензії, щомісяця до 10 числа наступного місяця звіт про обсяги виробництва та/або обігу (у тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів за формою, встановленою цим органом.

Роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами може здійснюватися СГ усіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій (частина дванадцята статті 15 Закону №481).

Наказом Міністерства фінансів України від 11.02.2016 №49 «Про затвердження форм звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення» (далі – Наказ №49) затверджено, зокрема, Форму звіту №1-РА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у роздрібній мережі» та порядок її заповнення (далі – Порядок 1-РА); Форму звіту №1-РТ «Звіт про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у роздрібній мережі» та порядок її заповнення (далі – Порядок 1-РТ).

Згідно з пунктом 5 Порядку 1-РА та пунктом 6 Порядку 1-РТ звіт складається окремо за кожний місяць та до 10 числа місяця, що настає за звітним, подається до органу ДФС за місцем реєстрації СГ.

Звіт в електронній формі подається засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, як передбачено для податкової звітності (пункт 2 Порядку 1-РА та пункт 2 Порядку 1-РТ).

Відповідно до статті 530 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №43-IV зі змінами та доповненнями (далі – ЦКУ) якщо у зобов’язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

Разом з тим, згідно з пунктом 5 статті 254 ЦКУ, якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є першим за ним робочий день.

Також статтею 51 Господарського процесуального кодексу України від 06.11.1991 №1798-ХІІ зі змінами та доповненнями визначено, що у випадках, коли останній день строку припадає на неробочий день, днем закінчення строку вважається перший наступний за ним робочий день.

Таким чином, СГ, які отримали ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями або тютюновими виробами щомісяця до 10 числа (9 число - останній термін подачі звіту) засобами електронного зв’язку у порядку, передбаченому для податкової звітності, подають до органу ДФС за місцем реєстрації такого СГ звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв та/або тютюнових виробів у роздрібній мережі за встановленою формою.

*****

 

 

 

Працюючим пенсіонерам про оподаткування пенсій

 

З 1 липня цього року, якщо розмір пенсії не перевищуватиме 10740 грн, вона взагалі не буде оподатковуватися. Оподаткуванню підлягатиме лише перевищення розміру пенсії понад 10740 грн. (підпункт 164.2.19 пункту 164.2 статті 164 Податкового кодексу України). Тобто з 1 липня 2016 року перевищення пенсійних виплат понад встановлений розмір буде оподатковуватися податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18%.

Такі зміни запроваджено у зв’язку з набуттям з 01 липня 20106 року чинності Закону України від 02.06.2016 №1411 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо звільнення від оподаткування пенсій».

   Цим Законом збільшено неоподатковуваний розмір пенсій (включаючи суму її індексації, нараховану відповідно до закону) або щомісячного довічного грошового утримання, отримуваних платником податку з Пенсійного фонду України чи бюджету згідно із законом. Такий неоподатковуваний розмір встановлено на рівні десяти розмірів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність (у розрахунку на місяць), встановленого на 1 січня звітного податкового року (у 2016 році ця сума становить 10740 грн).

     Слід відмітити, що до пенсій, призначених учасникам бойових дій, інвалідам війни та особам, на яких поширюється чинність статті 10 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" положення цього підпункту не застосовується. Тобто, від оподаткування пенсійних виплат звільнятимуться такі соціально вразливі категорії осіб похилого віку як інваліди, ветерани війни, «чорнобильці», шахтарі, науковці, військові та інші.

Наголошуємо, що на підставі підпункту 1.7 пункту 161 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу з набранням чинності цим Законом пенсії у зазначеному розмірі не підлягатимуть оподаткуванню також військовим збором. Відповідно, у разі перевищення пенсії понад встановлений розмір, буде тільки перевищення оподатковуватися військовим збором за ставкою 1,5%.

*****

 

Припиняєте підприємницьку діяльність - подайте підсумкову декларацію

 

Котовська об’єднана державна податкова інспекція нагадує платникам, що особливості припинення підприємницької діяльності визначені Законом України від 13.05.2014 р. № 1258-VII “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедури державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичних осіб – підприємців за заявницьким принципом”.

Зняття з обліку фізичних осіб – підприємців в контролюючих органах здійснюється на підставі надходження від держреєстратора повідомлення про проведення припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця із зазначенням номера та дати внесення відповідного запису до ЄДР.

Фізичні особи щодо яких внесено запис про припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця до Єдиного державного реєстру, подають підсумкову податкову декларацію. Така декларація подається у строки, визначені залежно від обраної системи оподаткування в період підприємницької діяльності.

“Фізичні особи – підприємці можуть бути зняті з податкового обліку в територіальному органі Державної фіскальної служби лише у разі встановлення факту відсутності заборгованості перед бюджетом щодо сплати платежів”.

*****

 

До уваги платників земельного податку

 

Справляння плати за землю з 1 січня 2011 року здійснюється відповідно до положень розділу ХІІІ Податкового кодексу України (далі - ПКУ), яким визначено основні елементи платежу, а саме: платники, об'єкт та база оподаткування, ставки податку, механізм його обчислення та строки сплати, а також порядок пільгового оподаткування земельних ділянок.
  Відповідно до частини першої та другої статті 2 Закону України «Про плату за землю», використання землі в Україні є платним. Плата за землю справляється у вигляді земельного податку або орендної плати, що визначається залежно від грошової оцінки земель.

                                          ПОРЯДОК ОБЧИСЛЕННЯ ПЛАТИ ЗА ЗЕМЛЮ

 

    Згідно п 286.1 статті 286 Податкового кодексу України,   підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру. Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі. Платник плати за землю має право подавати щомісяця нову звітну податкову декларацію, що звільняє його від обов'язку подання податкової декларації не пізніше 20 лютого поточного року, протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним. (Пункт 286.3 статті 286 КПУ).

 За нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним. У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником - починаючи з місяця, в якому у нового власника виникло право власності.

 

ОРЕНДНА ПЛАТА

 Згідно статті 288 ПКУ підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума плати не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; не може перевищувати: - для земельних ділянок, наданих для розміщення, будівництва, обслуговування та експлуатації об'єктів енергетики, які виробляють електричну енергію з відновлюваних джерел енергії, включаючи технологічну інфраструктуру таких об'єктів (виробничі приміщення, бази, розподільчі пункти (пристрої), електричні підстанції, електричні мережі), - 3 відсотки нормативної грошової оцінки;  - для інших земельних ділянок, наданих в оренду, - 12 відсотків нормативної грошової оцінки; Плата за суборенду земельних ділянок не може перевищувати орендної плати. 
 

                                                             НОРМАТИВНО-ГРОШОВА ОЦІНКА

        Підставою для нарахування плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, згідно з пунктом 286.1 статті 286 ПКУ, є дані державного земельного кадастру.                                                              
       Тому, для обчислення розміру податкового зобов’язання по земельному податку, якщо нормативна грошова оцінка землі встановлена, платник повинен звернутися до відповідного органу земельних ресурсів для отримання витягу із даних державного земельного кадастру про розмір нормативної грошової оцінки його земельної ділянки.

       Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення, станом на 1 січня 2016 року становить 1,433.

*****

 

Надійшло біля 1 мільйону гривень податку на нерухомість

 

За січень-червень 2016 року суб`єкти господарювання, які перебувають на обліку в Котовській ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області, сплатили 933,7 тис.грн. податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, що складає 124,5% від запланованого. В тому числі від платників податків Ананьївського відділення надійшло - 106,9 тис.грн., Балтського відділення - 242,5 тис.грн., Кодимського відділення - 84,5 тис.грн., Красноокнянського відділення - 16,4 тис.грн,  Любашівського відділення - 38,4 тис.грн. та Савранського відділення - 15,8 тис.гривень.

 

Нагадуємо, що відповідно до п.п.266.7.5. п.266.7 ст.266 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI, зі змінами та доповненнями, платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст.46 ПКУ, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Податок сплачується за місцем розташування об'єкта/об'єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

Фізичні особи можуть сплачувати податок у сільській та селищній місцевості через каси сільських (селищних) рад за квитанцією про прийняття податків.

Податкове зобов'язання за звітний рік з податку сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.                

                                                                                                   

                                                                                                            Сектор організації роботи Котовської ОДПІ

 ГУ ДФС в Одеській області 

Сектор організації роботи Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області

 

НОВИНИ З ПОДАТКОВОЇ

Увага: «гаряча лінія»

06 липня 2016 року з 10.30 до 11.30 відбудеться сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з головним державним інспектором відділу адміністрування податку на доходи фізичних осіб управління податків і зборів з фізичних осіб Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області Постновим Олегом Миколайовичем на тему: «Сплата земельного податку». Телефон (04862) 2-33-08

 

28 липня 2016 року з 10.00 до 11.00 відбудеться сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»з начальником відділу обслуговування платників Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області Синько Валентиною Іванівною на тему: «Електронні сервіси ДФС».

Телефон (04862) 2-56-75

*****    

Виправляємо помилки попередніх років

Котовська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області нагадує порядок виправлення помилок, що містяться у раніше поданій податковій звітності з податку на прибуток. 

   Насамперед, звертаємо увагу, що згідно норм статті 50 Податкового кодексу України уточнюючий розрахунок до податкової декларації, в якій самостійно виявлено помилку складається за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку. Отож, наразі використовується форма Податкової декларації з податку на прибуток підприємств в редакції наказу Міністерства фінансів України від 20.10.2015р. №897 (із змінами).

   Виправлення самостійно виявлених помилок за період до 01.01.2015 року здійснюється в окремій уточнюючій декларації або у складі декларації за поточний звітний (податковий) період з поданням Додатка ВП.

  Для самостійного виправлення помилок за новою формою декларації за звітні (податкові) періоди до 1 січня 2015 року платники мають право скористатися нормами п. 46.4 статті 46 Податкового кодексу щодо подання доповнення до податкової декларації, яке може бути складено за довільною формою. У такому випадку платник зазначає про цей факт у спеціально відведеному місці податкової декларації, а доповнення до декларації вважатиметься невід'ємною її частиною. В подальшому, таке доповнення буде використано податковою інспекцією при аналізі показників такої декларації.    

*****

Новий електронний сервіс

 

Державна фіскальна служба України запровадила новий електронний сервіс «інформування громадян про результати обробки файлів-запитів щодо доходів фізичних осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій, що надходять від підрозділів соціального захисту населення».    

 Зазначений сервіс надасть можливість у телефонному режимі  отримати необхідну інформацію в інформаційно-довідковому департаменті ДФС, як громадянам, так і працівникам органів соціального захисту населення, вказавши при цьому реєстраційні дані фізичної особи.

 

Контактний телефон для отримання інформації:

0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів)

***** 

 

Нові реєстраційні форми для отримання послуг електронного цифрового підпису

Наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 16.06.2016 №94 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15» (зміни набули чинності з 01 липня 2016 року) затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм:

-     Реєстраційна картка (для юридичної особи);

- Реєстраційна картка (для юридичної особи, зареєстрованої на території Донецької/Луганської областей, установчі документи якої втрачено);

-    Реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця);

-    Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.

-    Додаток до розділу 2 Реєстраційної картки;

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС.

Нагадуємо, що підприємства, установи і організації усіх форм власності, а також фізичні особи мають можливість отримати посилені сертифікати відкритих ключів у 3 пунктах реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів ДФС в Одеській області, а саме:

- м. Одеса, бульвар Французький, буд. 7, 2-й пов., каб. 209, тел.: (048) 725-64-05;

- м. Одеса, вул. Стовпова, буд. 17, приміщення ЦОП, тел.: (048) 728-34-98;

- м. Ізмаїл, вул. Кишинівська, буд. 3, приміщення ЦОП, тел.: (04841) 7-28-09.

*****

Декларація з позначкою «довідково» для платників єдиного податку

Платники  єдиного податку мають право для отримання довідки про доходи подавати до фіскального органу податкову декларацію за інший, ніж квартальний (річний) податковий (звітний) період, що не звільняє такого платника податку від обов’язку подання податкової декларації у строк, встановлений для квартального (річного) податкового (звітного) періоду.

 Така податкова декларація не є підставою для нарахування та/або сплати податкового зобов’язання.

Для отримання підприємцем - платником єдиного податку довідки про доходи за інший, аніж квартальний (річний) податковий (звітний) період, декларація подається із позначкою «довідково».

В полі «місяць» поля 02 декларації через тире проставляється арабськими цифрами порядковий номер першого місяця й останнього місяця (включно), за який подається така декларація.

У полі «рік» поля 02 арабськими цифрами проставляється рік, за який подається така декларація.

Рішення щодо строків подання декларації з типом «довідково» приймається платником єдиного податку самостійно.

Зазначена норма визначена п. 296.8 ст.296 Податкового кодексу України.

*****

 

Тимчасове припинення підприємницької діяльності - можливо чи ні?      

 

Котовська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області інформує.

 

Порядок проведення державної реєстрації припинення юридичної особи та порядок державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця визначено Законом України від 15.05.2003 №755-ІV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців  та громадських формувань» (із змінами та доповненнями) (далі - Закон №755).

Законом №755 та іншими нормативно - правовими актами не передбачено тимчасове припинення підприємницької діяльності (декретна відпустка,хвороба, виїзд за кордон та ін.).

*****

Платниками податків північного регіону Одеської області направлено до Зведеного бюджету майже 281 мільйон гривень    

За перше півріччя 2016 року платники податків північного регіону перерахували до Зведеного бюджету 280,8  мільйонів гривень.

До Державного бюджету направлено 81,5 мільйонів гривень, а саме: по м. Подільск (Котовськ)- 22,3 млн.грн., Котовському району - 5,8 млн.грн., по Красноокнянському району - 5,6 млн.грн, Любашівському району - 7,0 млн.грн., Балтському району- 17,4 млн.грн., Кодимському району - 7,4 млн.грн., Ананьївському району - 8,4 млн.грн. та Савранському району - 7,6 млн. гривень

 

У розрізі основних податків надходження до загального фонду Державного бюджету склали:

- по податку на прибуток -   4,8 млн.грн.;

- по податку на додану вартість - 30,7 млн.грн.;

- по військовому збору- 10,0 млн.грн.

 

До місцевих бюджетів надійшло 199,4 мільйонів гривень, а саме: по м. Подільск (Котовськ)-52,8 млн.грн., Котовському району - 17,0 млн.грн.,по Красноокнянському району-17,9 млн.грн, Любашівському району - 25,7 млн.грн., Балтському району- 34,6 млн.грн., Кодимському району - 19,8 млн.грн., Ананьївському району - 18,6 млн.грн. та Савранському району- 13,0 млн.грн.

У розрізі основних податків надходження  склали:

- по податку на доходи фізичних осіб сплачено 99,6 млн.грн.;

- по платі за землю сплачено  58,5 млн.грн.;

- по єдиному податку сплачено  22,5 млн.грн.;

- по акцизному податку сплачено-12,9 млн.грн.

*****

   

Допомога людям з обмеженими можливостями

 

Долею інвалідів Ананьївського району опікується районна громадська організація інвалідів головою якої є Бондаренко Роман Анатолійович. Християнська церква вже на протязі  року  надає гуманітарну допомогу (одяг, продукти харчування) людям з обмеженими можливостями. В свою чергу депутати від Блоку Петра Порошенко: В.А.Мокряк, В.О.Бондар, О.Ф.Шевченко, П.А.Солон, І.В.Лещенко, Д.В.Найфлеш, Г.Г.Магдієв організували та профінансували доставку допомоги  з Одеси та Києва до Ананьєва. 


Об’єднання громад

 

Майже рік  спеціалісти районної ради та райдержадміністрації проводять роз’яснювальні роботи, наради та семінари з питань об’єднаних територіальних громад. Проте єдиного варіанту перспективного плану об’єднання громад на сьогодні немає.

22 червня голова районної ради провів чергову семінар-нараду за участю робочої групи , міського та сільських голів. На порядок денний було винесено єдине питання: створення проекту об’єднаних територіальних громад на базі Ананьївського району.

 Голова районної ради В.А. Мокряк звернувся до присутніх з закликом до діалогу, наголосив на тому, що жодна пропозиція не залишиться поза увагою.

В свою чергу перший заступник голова райдержадміністрації Г.Д.Карпова наголосила на потребі затвердити проект в найближчий час.

«Кожна сільська рада отримала запрошення про входження до Ананьївської міської об’єднаної громади. Але згоду дали не всі. Деякі сільські ради досі не виріши власну долю.» - зазначив міський голова П.І.Маковецькій.

Після  виступів керівників району та міста голови сільських рад зійшлися на думці, що треба більше уваги приділити пропозиціям та спілкуванню з населенням по даному питанню. Адже те, як саме об’єднаються населені пункти в громади згідно Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» вплине на долю кожного, тому важливо донести повню інформацію до пересічних мешканців району та почути їх думку.

13466184 520359521504277_1281799686293285296_n

13419184 520359264837636_240963166960302457_n

13445528 520359421504287_492003830385679772_n

Календар новин

<< < Липень 2019 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31