Новини з податкової: Платнику єдиного податку: зміна відомостей

Платнику єдиного податку слід знати, що у разі зміни відомостей (прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи - підприємця, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта, податкової адреси, місця провадження господарської діяльності, видів господарської діяльності та ставок єдиного податку), зміни до реєстру платників єдиного податку вносяться в день подання платником відповідної заяви (п. 293.8 ПКУ), - інформують в Подільській ОДПІ.

Відтак, у разі зміни прізвища, імені, по батькові фізичної особи - підприємця або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) заява подається протягом місяця з дня виникнення таких змін.

У разі зміни податкової адреси суб’єкта господарювання, місця провадження господарської діяльності, видів господарської діяльності заява подається платниками єдиного податку I і II груп до контролюючого органу не пізніше 20 числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулися такі зміни.

Слід пам’ятати, що у разі зміни податкової адреси суб’єкта господарювання, місця провадження господарської діяльності заява подається платниками єдиного податку III групи разом з податковою декларацією за податковий (звітний) період, у якому відбулися такі зміни.

***

Якщо платнику ПДВ потрібен витяг з Реєстру платників податку на додану вартість

 

З метою отримання документального підтвердження статусу платника ПДВ, суб’єкту господарювання необхідно подати до фіскального органу за своїм місцезнаходженням запит за формою 1-ЗВР про отримання витягу з Реєстру платників податку на додану вартість.
Форма запиту встановлена «Положенням про реєстрацію платників податку на додану вартість», затвердженого наказом МФУ від 14.11.14 №1130.

За запитом платника податку фіскальний орган надає безоплатно та безумовно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з реєстру платників ПДВ.

Витяг діє до внесення змін до реєстру.

Зазначена норма передбачена п. 183.11 ст. 183 Податковий кодекс України.

***

Повторне надання страхувальником Звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску у разі виявлення помилки до закінчення терміну його подання

Відповідно до п. 1 розд. ІІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 із змінами і доповненнями (далі - Порядок № 435), страхувальники, зобов’язані формувати та подавати до контролюючих органів Звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску (далі - Звіт) протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду.

Згідно з п.1 розд. V Порядку № 435 у разі виявлення помилки у Звіті до закінчення терміну подання цього Звіту страхувальник повторно формує та подає Звіт у повному обсязі до фіскального органу за місцем обліку.

Чинним вважається останній електронний або паперовий Звіт, поданий страхувальником до закінчення термінів подання звітності, визначених цим Порядком.

Якщо страхувальником до закінчення терміну подання Звіту подаються лише окремі таблиці за поточний звітний період Звіту зі статусом «скасовуючи», «додаткова» цей Звіт не вважається Звітом і вважається таким, що не подавався.

***

Не забудьте сплатити податок на нерухомість!

Подільська ОДПІ Головного управління ДФС в Одеській області звертає увагу, що обчислення суми податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки з об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється фіскальним органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості.  

Якщо фізична особа є власником нерухомого майна, загальна площа якої перевищує пільгову, то необхідно отримати податкове повідомлення-рішення про сплату податку.

Таке податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) фізичній особі фіскальним органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) роком, тобто до 1 липня 2017 року.

Фізичні особи мають право звернутися з письмовою заявою до фіскального органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо: - об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток; - розміру загальної площі об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості; - права на користування пільгою із сплати податку; - розміру ставки податку; - нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними фіскальних органів та даними, підтвердженими фізичною особою на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, проводиться перерахунок суми податку і фіскальний орган надсилає (вручає) нове податкове повідомлення-рішення.

Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Податок сплачується за місцем розташування об'єкта нерухомості протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Порядок сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки визначено ст. 266 Податкового кодексу України.

***

Мобільний додаток Legal Work: виявляємо недобросовісних роботодавців

Мобільний додаток Legal Work розробленого за ініціативи Головного управління ДФС в Одеській області з метою виявлення недобросовісних роботодавців. 

Найманий працівник, використовуючи мобільний додаток, може направити скаргу на роботодавця, який виплачує заробітну плату «в конверті», або використовує працю неоформлених належним чином працівників.

Кожен користувач, завантаживши додаток на мобільний телефон або ж планшет, може повідомити про випадки виплати заробітної плати “у конвертах”, неофіційне працевлаштування та інші порушення законодавства про працю.

Програма Legal Work поєднує інформаційні ресурси органів влади, задіяних у заходах з легалізації заробітних плат.

Окрім того в мобільному додатку вказані номери «гарячих ліній» та інша важлива інформація з працевлаштування та трудового законодавства.

Завантажити мобільний додаток Legal Work можна на мобільний телефон або планшет через Play Market або App Store.

***

До Подільської ОДПІ фізичними особами подано більше 8 тисяч декларацій

За період кампанії декларування жителями північного регіону Одеської області подано до Подільської ОДПІ 8038 декларацій про майновий стан і доходи, з них обов’язкових- 7724, в т.ч. 333- податкова знижка.

В цьому році зафіксовано збільшення декларацій на 646. Сума задекларованого доходу склала 113,1 млн. гривень. Громадяни задекларували до сплати 10,7 млн. грн податку на доходи фізичних осіб та 1,3 млн. грн військового збору. Порівняно з минулим роком відбулося збільшення податкових зобов’язань на 5,3 млн. грн. з ПДФО та на 450,6 тис. грн з військового збору.

Станом на 17.07.2017 до місцевих бюджетів вже надійшло ПДФО у сумі 7,5 млн. грн.

Сектор організації роботи Подільської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Календар новин

<< < Жовтень 2017 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31